Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@11:23:05 GMT

برانکو دلخوش به روزهای اوج بیرانوند

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۸۸۷۱۵

برانکو دلخوش به روزهای اوج بیرانوند

علیرضا بیرانوند در ماه های اخیر عملکرد بسیار خوبی داشته و می تواند با یک کلین شیت برابر السد، به صدرنشینی پرسپولیس کمک کند.

به گزارش "ورزش سه"، بیرانوند در ابتدای فصل نمایش های خیلی خوبی نداشت و این باعث نگرانی هواداران پرسپولیس و البته طرفداران تیم ملی ایران شد. او با اشتباهاتی عجیب مدافعان پرسپولیس را به دردسر می انداخت و در شروع مجددها نیز نامطمئن بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اما در چند ماه اخیر او آمادگی همیشگی را به دست آورده و به همان گلری تبدیل شده که برانکو و کی روش به آن نیاز دارند. او از لحاظ فیزیکی و مشخصا رفلکس بدنی به شرایط مناسبی رسیده و می تواند واکنش های بهتری را نشان دهد.

 

همین موضوع تعداد سیوهای دروازه لرستانی پرسپولیس را نسبت به قبل افزایش داده و حالا هواداران پرسپولیس حس می کنند او نیز به اندازه مدافعان در کلین شیت ها و عملکرد خوب دفاعی سهیم است.

 

بیرانوند در شروع مجددها نیز دیگر عجول نیست و با آرامش و به دقت بازیکنان را صاحب توپ می کند، اصراری به پرتاب بلند ندارد و تمرکز بالایی در کار با پا دارد.

 

حالا برای تکمیل این روزهای خوب، بیرانوند باید یک عملکرد خوب و یک کلین شیت طلایی ثبت کند و پرسپولیسی ها را برای صدرنشینی کمک کند و برانکو ایوانکوویچ نیز به همین دل خوش است.

علیرضا بیرانوند پرسپولیس تهران برانکو ایوانکوویچ (سرمربی)

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۸۸۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرگیجه در پرسپولیس؛ ستاره تیم بازی با سپاهان را از دست داد؟

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس، پس از آسیب‌دیدگی پُر حرف و حدیث خود در اردوی تیم ملی، حدود دو هفته‌ای دستش را گچ گرفت و حالا چند روزی است با باز کردن گچ دستش، تمرینات سبک را آغاز کرده تا دوباره آماده بازگشت به میادین شود.

در این شرایط در حالی که دوران نقاهت بیرانوند چیزی حدود سه هفته تخمین زده می‌شد و پرسپولیسی‌ها امیدوار بودند او به دیدار حساس با سپاهان در هفته بیست‌و‌پنجم برسد، دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس، اما وضعیت نامشخصی برای این بازی دارد.

بیرانوند با وجود اینکه تمرینات اولیه خود را از چند روز پیش آغاز کرده است، هنوز با دست مصدومش تمرینات سنگین انجام نمی‌دهد. با این وضعیت باید پزشکان نظر نهایی را درباره دست او بدهند و فعلاً تکلیف حضور این بازیکن در دیدار با سپاهان مشخص نیست.

پرسپولیس در هفته بیست‌و‌پنجم لیگ برتر روز چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی به مصاف سپاهان خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • سرگیجه در پرسپولیس؛ ستاره تیم بازی با سپاهان را از دست داد؟
  • بیرانوند به بازی سپاهان هم نمی‌رسد؟
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد؟
  • بیرانوند به سپاهان می‌رسد؟
  • ستاره‌ی پرسپولیس بازی با سپاهان را از دست می‌دهد؟
  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می رسد؟
  • خبر خوب برای سپاهان پیش از بازی با پرسپولیس
  • ناجی پرسپولیس در جام حذفی غایب بود
  • تمرین اختصاصی بیرانوند برای بازی سپاهان
  • پرسپولیس بدون بیرانوند و عالیشاه تمرین کرد/ سرخپوشان با اتوبوس راهی اراک شدند