Web Analytics Made Easy - Statcounter

فعالان سیاسی در شبه جزیره کریمه تصاویر رهبران کشورهای غربی که به سوریه حمله کرده‌اند را به آتش کشیده و انزجار خود را از این اقدام اعلام کردند. ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴ بین الملل اروپا آسیای غربی نظرات

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری «نووستی»، شرکت کنندگان در تظاهرات ضدجنگ در مرکز شهر "سیمفروپل" مرکز شبه جزیره کریمه، تصاویر رهبران کشورهای غربی، از جمله "دونالد ترامپ" رئیس جمهوری آمریکا را به خاطر حمله نظامی آنها به سوریه، به آتش کشیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این تظاهرات بیش از 50 نفر از فعالان سیاسی منطقه شرکت داشتند. این تجمع اعتراض آمیز به اقدام آمریکا، انگلیس و فرانسه، با موافقت مقامات محلی کریمه و در میدان لنین شهر "سیمفروپل" در مقابل ساختمان دولت کریمه برگزار شد.   

"روسلان بالبیک" نماینده منطقه کریمه در دومای دولتی روسیه نیز در این گردهم‌آیی اعتراض آمیز حضور یافته و حمایت خویش از این اقدام جوانان شبه جزیره کریمه را اعلام کرد.

این نماینده دوما گفت: «جوانان کریمه با این اقدام مخالفت و انزجار خود را نسبت به تجاوز نظامی کشورهای غربی و همچنین سکوت جامعه بین الملل بعد از حملات موشکی به سوریه نشان داده‌اند.»

به گفته وی، برای آمریکا و متحدینش، تحمیل اراده خویش بر دولت‌های مستقل جهان دیگر به یک عادت تبدیل شده است.

 در پایان تصاویر "دونالد ترامپ" رئیس جمهوری آمریکا، "امانوئل ماکرون" رئیس جمهوری فرانسه و "ترزا می" نخست وزیر انگلیس به آتش کشیده شد.

لازم به یادآوری است که روز گذشته (یکشنبه) در خیابان‌های استانبول و بغداد (در ترکیه و عراق) نیز تظاهراتی اعتراض آمیز به حمله آمریکا، انگلیس و فرانسه به سوریه انجام گرفت.

انتهای پیام/

R36446/P36446/S8,89,90,1128/CT8 واژه های کاربردی مرتبط آخرین تحولات سوریه

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آخرین تحولات سوریه آخرین تحولات سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۸۸۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشجویان دانشگاه آزاد یاسوج از دانشجویان حامی فلسطین در کشورهای غربی+عکس

دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج با برپایی تجمع خودجوش از دانشجویان حامی فلسطین در کشورهای غربی حمایت کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، عصر امروز یکشنبه، نهم اردیبهشت دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج در تجمعی خودجوش حمایت خود را از دانشجویان معترض به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در کشورهای اروپایی و آمریکا اعلام کردند.

دانشجویان تجمع کننده برخورد با تجمع‌های انسان دوستانه و مدافع حقوق مردم مظلوم فلسطین را محکوم کرده و این نوع برخورد را نقض حقوق بشر و آزادی بیان در کشورهای مدعی دموکراسی دانستند.

دانشجویان در این تجمع با شعار دادن مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، حمایت قاطع خود را از مردم مظلوم اعلام کردند.

کد خبر 748894

دیگر خبرها

  • تصویرنگاری نرم از مداخله‌گرایی آمریکا
  • نظام استکباری غرب با چالش بزرگ خیزش افکار عمومی روبه‌رو است
  • هدف قرار گرفتن یک کشتی در سواحل یمن
  • خشونت پلیس فرانسه علیه دانشجویان حامی فلسطین
  • جدول کفش طلای 24-2023؛ همان همیشگی!
  • رئیسی: خیزش دانشجویان غربی حامی مظلومین غزه خاموش نخواهد شد
  •  سخنگوی حماس : تکذیب ادعای خروج برخی رهبران حماس از غزه در چارچوب توافق تبادل اسرا
  • حمایت دانشجویان دانشگاه آزاد یاسوج از دانشجویان حامی فلسطین در کشورهای غربی+عکس
  • دیدنی های امروز؛ از اعتراضات ضداسرائیلی تا مهمات منفجر نشده در غزه
  • اعتراضات دانشجویی در آمریکا می‌تواند به «مردم عادی» هم منتقل شود