Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، بهمن مرادنیا، شامگاه یکشنبه (۲۶ فروردین) در نشستی هم اندیشی با اصحاب فرهنگ و هنر کردستان که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، گفت: بیان مشکلات کار ساده ای است و باید به ارائه راهکار برای رفع مشکلات و اینکه چگونه می توان از هنر و سرمایه های فرهنگی و هنری استان در راستای توسعه بهره ببریم، بپردازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی عنوان کرد:در تمامی بخش های استان اعم از کشاورزی، صنعت، اقتصاد و غیره با مشکلاتی مواجه هستیم و به عنوان فردی مسئول باید به دنبال ایجاد توسعه متوازن در تمامی این بخش ها باشم.
 
وی ادامه داد:  همه ما به دلیل اینکه از سرمایه های استان بخوبی استفاده نکردیم و نسبت به بسیاری از ظرفیت های موجود در آن بی توجه بودیم، در وضعیت کنونی استان مقصر هستیم.
 
استاندار کردستان با اشاره به اینکه یکی از محورهای توسعه بخش های مختلف ایجاد و توسعه زیرساخت ها است،گفت: از هنرمندان و چهره های شاخص به عنوان انسان های روشنفکر انتظار داریم نظرات و راهکارهای خود را برای رفع مشکلات استان به ما مسئولان ارائه دهند.
 
وی  خاطرنشان کرد: ۴۳ میلیاردتومان در حوزه فرهنگ و هنر خارج از منابع استانی سرمایه گذاری شده است.
 
وی با بیان اینکه اتمام پروژه ملی تالار فرهنگ سنندج به ۲۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، افزود: این میزان اعتبار را هم به استان اختصاص یافته و به حساب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی واریز شده است.
 
استاندار کردستان بیان کرد: برای راه اندازی خانه موسیقی در استان هم  3 میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده شده و اقدامات ایجاد این کار در حال انجام است.

انتهای پیام/م

اتمام پروژه ملی تالار فرهنگ سنندج به ۲۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبارهنرمندان وزارت ارشاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۸۸۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گذشت و بخشش باید در جامعه تبدیل به فرهنگ شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام برومند رازیانی در دیدار با دبیر ستاد صبر کردستان اظهار کرد: صلح و سازش امری ارزشمند وخداپسندانه است که باید در جامعه رواج یابد.

وی افزود: اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان با داشتن ظرفیت تشکل‌های مردمی می‌تواند در راستای ترویج فرهنگ صلح قدم بردارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان فعالیت ۲۰۰ کانون فرهنگی تبلیغی در سطح استان، وجود ۸۰۰ مداح اهل تسنن و تشیع، وجود بیش از ۸۰۰ هیات مذهبی در استان و وجود موسسات و خانه‌های قرآنی و فعالان عرصه قرآنی استان را ظرفیتی برای ترویج فرهنگ صلح و سازش در استان برشمرد.

وی اذعان کرد: با امضای تفاهمنامه این اداره‌کل با ستاد صبر استان می‌توان در راستای تقویت صلح و سازش در جامعه تلاش کنیم.

حجت‌الاسلام رازیانی اضافه کرد: باید گذشت و بخشایش در میان مردم جامعه تبدیل به یک فرهنگ شود.

کد خبر 6092632

دیگر خبرها

  • رفع مشکل بیکاری در لرستان نیازمند اعتبار و سرمایه‌گذاری است
  • منطقه گردشگری کولیدر بروجرد مهیای توسعه و سرمایه گذاری
  • لزوم اعتبار ۱۰۰ همتی برای تکمیل پروژه‌ های آب و خاک
  • لزوم اعتبار ۱۰۰همتی برای تکمیل پروژه‌ های آب و خاک
  • نقشه راه سرمایه‌گذاری در چهارمحال و بختیاری تدوین شده است
  • ایجاد ۵ هزار مترمکعب ظرفیت مخازن آب در طرح جهاد آبرسانی به روستا‌های کردستان
  • لزوم توسعه مراکز جوار کارگاهی برای تربیت نیروی متخصص
  • خراسان جنوبی گنجینه ناشناخته سرمایه گذاری /اکسپو سکوی پرتاب توسعه
  • به روز کردن صندلی‌های پردیس سینما بهمن سنندج با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی
  • گذشت و بخشش باید در جامعه تبدیل به فرهنگ شود