Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمرگفت: تلاش مان را برای انتقال باقی مانده پیکرها انجام می دهیم و به علت شرایط بد جوی ممکن است چند روز کوتاه عملیات متوقف شود.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، شاهین فتحی در خصوص آخرین وضعیت جست‌وجو برای یافتن پیکر قربانیان سانحه سقوط Fall هواپیمای آسمان گفت: با توجه به بارندگی و سرمای شدید در ارتفاعات، عملیات جست و جوی پیکر قربانیان متوقف و امدادگران به پایین ارتفاعات منتقل شده‌اند در صورت بهبود شرایط جوی تیم‌های امدادی به ارتفاعات صعود کرده و عملیات آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کمپ دائم هلال احمر در محل سقوط هواپیما برپا شده و جست‌وجو‌ها همچنان ادامه دارد. این در حالی است که بدون وقفه روزانه ۲۰ تا ۳۰ امدادگر و کوهنورد مشغول جست‌وجو هستند.

به گفته معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر تمامی بافت‌های انسانی پیدا شده پس از انتقال از ارتفاع در اختیار پزشکی قانونی کهکیلویه و بویراحمر قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه ارتفاع برف در برخی نقاط به سه متر می‌رسد خاطرنشان کرد: امدادگران برای اینکه بتوانند به پیکر‌ها دسترسی پیدا کنند تونل‌هایی را در برف حفر کرده‌اند. شعاع پرت شدن لاشه هواپیما و پیکر‌ها به ۵۰۰ متر می‌رسد. لازم به ذکر است بخشی از لاشه هواپیما در دهلیز کوه قرار دارد.

فتحی در خصوص گلایه برخی از خانواده‌های جانباختگان نسبت به روند جست‌وجوی اجساد عنوان کرد: تاکنون چند جلسه با خانواده قربانیان برگزار کرده‌ایم و حتی نماینده‌ای از جانب این خانواده‌ها به هلال‌احمر معرفی شده تا روزانه تمامی اطلاعات و روند جست‌وجوی اجساد را در اختیار آن‌ها قرار داده و خانواده‌های داغدار در جریان نحوه عملیات‌ها قرار گیرند.

گفتنی است روز ۲۹ بهمن‌ماه سال گذشته هواپیمای آسمان با ۶۶ سرنشین و خدمه از تهران به سمت یاسوج به پرواز درامد که در ارتفاعات دنا با کوه برخورد کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران اخبار حوادث سازمان امداد و نجات آسمان برف محل سقوط جست و جو سقوط هواپیمای آسمان سقوط هواپیمای تهران یاسوج سقوط هواپیما تهران یاسوج عملیات جست و جو ایران دختر عکس قتل فیلم مرگ مرد حوادث تهران سقوط هواپیما خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۸۹۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طبیعت‌گرد اشنویه‌ای از مرگ حتمی نجات یافت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: با تلاش نجاتگران هلال احمر اشنویه مرد ۵۸ ساله طبیعت گرد از مرگ حتمی نجات یافت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حمید محبوبی امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تلاش ۴ ساعته نجات‌گران هلال احمر برای دسترسی به فردی حادثه دیده در ارتفاعات تالاجار اشنویه نتیجه بخش بود.

وی در توضیح این خبر افزود: ساعت ۸:۱۰ صبح جمعه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با درخواست همراه مصدوم در ارتفاعات هوار مامز تالاجار اشنویه نجات‌گران هلال‌احمر اشنویه بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: پس از ۴ ساعت صعود در ارتفاعات تالاجار، نجات‌گران به مصدوم حادثه دیده دسترسی پیدا کردند و بعد از کنترل علائم حیاتی و اقدامات پیش بیمارستانی و تثبیت، همچنین انتقال امن به پایین دست، مصدوم به مرکز درمانی منتقل شد.

محبوبی تصریح کرد: مصدوم ۵۸ ساله به دلیل روشن کردن زغال در چادر دچار گازگرفتگی شده بود که با سرعت عمل نجات‌گران هلال احمر از مرگ حتمی نجات یافت.

کد خبر 748093

دیگر خبرها

  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • لیگ برتر انگلیس/ منچستر متوقف شد؛ شفیلد سقوط کرد
  • سقوط هواپیمای سبک ۲ کشته بر جای گذاشت
  • پیش‌بینی وضع هوای مازندران در ۷ روز آینده
  • قتلگاه نیروهای آمریکایی در تهران کجا بود؟
  • امدادرسانی به ۷ حادثه دیده در ارتفاعات البرز
  • امدادرسانی به ۶ حادثه دیده در ارتفاعات البرز
  • مرگ یک نفر بر اثر سقوط در دره دزپارت
  • طبیعت‌گرد اشنویه‌ای از مرگ حتمی نجات یافت
  • بارش پراکنده باران در ارتفاعات قم