Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، پنجشنبه، 30فروردین آخرین فرصت آغاز به کار کارگروه‌های هفتگانه مرحله کشوری چهل‌و‌یکمین دوره مسابقات قرآن اوقاف است که به میزبانی اراک شهریور ماه سال 97 برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام عبدالله حسینخانی، رئیس اداره قرآن اداره‌کل اقاف و امور خیریه استان مرکزی، در این باره گفت: کارگروه متسابقین و پذیرش فعالیت خود را آغاز کرده‌اند، اما مابقی کارگروه‌ها همچون محافل، آموزش، نمایشگاه، مدعوین و فرهنگی کار جدی انجام نداده‌اند و فقط تا پنجشنبه، 30 فروردین فرصت دارند حداقل یک جلسه را برگزار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه فرصتی برای از دست دادن نداریم و زمان برگزاری مسابقات قرآن اوقاف در دو مرحله استانی و کشوری نزدیک است، ادامه داد: پس از برگزاری اولین جلسه، اعضای کارگروه باید حداقل 10روز یک‌بار جلسه خود را برگزار و نتیجه را در اسرع وقت به اداره قرآن اعلام کنند. جلسه‌ای نیز جهت اتمام حجت با اعضای کارگروه‌ها جهت ارائه گزارش نهایی به زودی تشکیل می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۸۹۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد

حسین رمضانی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: چهل و دومین دوره مرحله استانی مسابقات قرآن، عترت و نماز با حضور بیش از ۵۰۰ دانش آموز شهرستان‌ها و مناطق نیمه شمالی استان بوشهر به میزبانی شهرستان دیلم و در محل دبستان دخترانه عصمت برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش دیلم افزود: در این مسابقات دانش آموزان شرکت کننده در ۱۲ رشته، در ۲ بخش پسران و دختران طی ۲ روز به رقابت پرداختند.

.وی گفت: پیش از این نیز، مسابقات دانش آموزان شهرستان‌ها و مناطق نیمه جنوبی استان بوشهر در شهر کاکی برگزار شده است.

کد خبر 6088812

دیگر خبرها

  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد
  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در اشکنان
  • برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت با حضور رئیس فدراسیون فوتبال
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر 
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر
  • سومین درخواست وزارت ارتباطات برای رفع فیلترگوگل‌پلی/ رونمایی ماهواره‌های جدید تا یکی دو ماه دیگر
  • خراسان رضوی ۲۰ هزار حافظ قرآن دارد