Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-28@10:43:48 GMT

اولین یارانه 97 قابل برداشت شد

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۸۹۶۱۹

هشتاد و ششمین مرحله یارانه نقدی مربوط به فروردین ماه سال جاری ساعت ۲۴ روز یک‎شنبه مورخ ۹۷.۰۱.۲۶ به حساب سرپرستان خانوار‌ها واریز و قابل برداشت شد.

 

پیش‌بینی می‌شود هشتاد و ششمین مرحله یارانه نقدی بامداد امشب (یکشنبه ۲۶ فروردین ماه) به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت شد. لازم به ذکر است که مبلغ یارانه دریافتی هر یک از مشمولان دریافت یارانه نقدی همانند ماه‌های گذشته ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است در حال حاضر بیش از 70 میلیون نفر یارانه دریافت می‌کنند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: یارانه یارانه یارانه نقدی یارانه 97

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۸۹۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برداشت اولین خوشه‌های طلایی گندم کشور در جنوب کرمان

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان گفت:  پیش‌بینی شده امسال بیش از 190 هزار تن گندم از مزارع زیر کشت این شهرستان برداشت و روانه‌ی بازار شود. 

احمد احمدپور در آیین برداشت اولین خوشه‌های طلایی گندم در کشور از گندم‌زارهای روستای تمگران شهرستان قلعه گنج با اشاره به فعالیت ۱۲ مرکز خرید در منطقه افزود:سه مرکز پارسال به همت بخش خصوصی با همکاری تعاون روستایی برای سهولت در امر برداشت به این تعداد اضافه شده است.

 بگفته وی بیش از ۴۳ هزار هکتار گندم در جنوب کرمان کشت شده، و امید است با بهره‌گیری دانش فنی حاصل از دستاوردهای تحقیقاتی و مشارکت حداکثری کشاورزان در راستای تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم، در ایجاد امنیت غذایی پایدار در سال جاری، حداکثر بهره‌وری از منابع آب و خاک بعمل آید.

دیگر خبرها

  • صرفه جویی ۵۴ هزار میلیارد تومانی در حوزه آرد و نان
  • صرفه جویی ۵۴ هزار میلیارد تومانی در حوزه آرد و نان با هوشمندسازی
  • برداشت اولین خوشه های طلایی گندم در سیستان و بلوچستان
  • صرفه‌جویی ۵۴ همتی در حوزه آرد و نان با هوشمندسازی / در مرحله مردمی‌سازی هستیم
  • مصرف ۱۱۵ میلیون لیتر بنزین در ششمین روز بهار ۱۴۰۳
  • توزیع ۱۱۵ میلیون لیتر بنزین در ششمین روز بهار ۱۴۰۳
  • حضور بازیکنان مازندرانی در اردوی تیم‌ملی بسکتبال با ویلچر
  • آغاز برداشت اولین خوشه‌های طلایی گندم کشور در جنوب کرمان
  • کلاهبرداری فیشینگ ۱۵ میلیاردی در بهارستان/متهم دستگیر شد
  • مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک چه زمانی آغاز می‌شود؟