Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@02:31:21 GMT

در جلسه شورای شهری‌ها با عارف چه گذشت؟

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۸۹۷۸۴

عضو شورای اسلامی شهرتهران به جلسه شورای شهری‌ها با محمدرضا عارف اشاره کرد و گفت: در خصوص انتخاب شهردار مباحثی مطرح شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ زهرا صدراعظم نوری به جلسه روز گذشته اعضای شورای شهر با محمدرضا عارف اشاره کرد و گفت: جلسه 51 نفره‌ای با حضور اعضای شورای شهر و نمایندگان تهران برگزار شد و این کار طبق روال قبل صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای شهر تهران گفت: در جلسه روز گذشته نمایندگان مجلس و شورا نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود را نسبت به شهر تهران و چالش‌ها بیان کردند.

نوری ادامه داد:‌ همچنین بر همکاری فی مابین مدیریت شهری و مجلس تأکید شد و همچنین نمایندگان قول دادند حمایت بیش‌تری از شورا و شهرداری کنند.

وی با بیان اینکه در مورد انتخاب شهردار هم موضوعاتی مطرح شد، گفت: کلا افراد دیدگاه‌های خود را گفتند و مصداقی در مورد گزینه‌ای صحبت نشد.

نوری ادامه داد:‌ همچنین در جلسه مطرح شد با توجه به شرایط و چالش‌ها بهتر است گزینه‌ای انتخاب شود که پاک‌دست باشد، سلامت کاری و حسن شهرت هم داشته باشد. همچنین شجاع باشد و بتواند در مقابل مفسده و تخلفات ایستادگی کند.

وی بیان کرد: شهردار باید کارآمدی لازم را برای اداره شهر داشته باشد و بتواند به نیاز شهروندان پاسخ دهد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: در جلسه دیروز هیچ گزینه‌ای مطرح نشد.

وی در پاسخ به این پرسش که شنیده شده عارف،‌ هاشمی و افشانی جزء گزینه‌ها هستند گفت:‌ الان نمی‌توانم نظری بدهم اما میثاق‌نامه داریم و اعضای شورای شهر نمی‌توانند از شورا خارج شوند.

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۸۹۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از طرح‌های پرورش آبزیان از سیاست‌های اصلی استان است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر، احمد محمدی‌زاده در جلسه برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر  اظهار داشت: طرح‌های مختلفی از سوی مردم و بخش خصوصی آماده سرمایه‌گذاری است که در این جلسه توسط اعضا و مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط که فرایند آن در کارگروه تخصصی طی شده است برای تصویب در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه بخشی از این طرح‌ها در حوزه پرورش آبزیان و تکثیر لارو و تولید بچه ماهی مطرح شد گفت: طرح‌های پرورش آبزیان جزء سیاست‌های اصلی استان بوشهر است و در این راستا از سرمایه‌گذاران در طرح‌های پرورش ماهی در قفس، به‌ویژه تولید بچه ماهی در استان حمایت می‌شود.

استاندار بوشهر بخشی دیگر طرح‌ها را در حوزه مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در جاده‌های استان دانست و افزود: توسعه مجتمع‌های خدماتی بین راهی مورد نظر ما است چراکه هرچه تعداد این مجتمع‌ها افزایش یابد امکان خدمات به حوزه حمل و نقل جاده‌ای و ایمنی راه‌ها و مسافران بیشتر فراهم می‌شود.

محمدی‌زاده از تصویب ساخت کارخانه سیمان سفید در شهرستان دیر خبر داد و بیان کرد: ساخت کارخانه سیمان سفید در آبدان دیر که فرایند آن طی شده بود در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر تصویب شد.

وی با بیان اینکه در مجموع ۲ طرح مطرح شده در این شورا رأی مثبت لازم را کسب نکرد گفت: مابقی طرح‌های مطرح شده در این جلسه برای اجرا رأی آورد و ان‌شاءالله طرح‌ها و موضوعات جدید سرمایه‌گذاری در جلسات بعد و هفته آینده مطرح می‌شود و مورد بررسی قرار می‌گیرد.

استاندار بوشهر افزایش مشارکت مردم در طرح‌های سرمایه‌گذاری را یکی از اولویت‌های استان دانست و تأکید کرد: آنچه تدبیر مقام معظم رهبری در راستای جهش تولید با مشارکت مردم و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی است در استان بوشهر مورد توجه قرار گرفته و عملیاتی شده است.

محمدی‌زاده بیان کرد: سرمایه‌گذاری مردم راهکار اساسی برای حل اشتغال، تولید و پیشرفت جامعه و استان بوشهر است و ما از بخش خصوصی، سرمایه‌گذاران و کارآفرینان به جد حمایت می‌کنیم و کار‌ها در این حوزه تسریع می‌شود.

دیگر خبرها

  • در یکصد و پنجاه و یکمین جلسه علنی شورای شیراز چه گذشت؟
  • قرارداد در چین؛ دلخوری در شورای شهر تهران/ چرا قرارداد زاکانی با چینی‌ها بحث‌برانگیز شد؟
  • تشکیل شورای راهبردی مدیریت شهری شیراز با چند حوزه خدمات‌رسان
  • تنش در جلسه شورای شهر تهران؛ ترک جلسه برخی اعضا موقع سخنرانی زاکانی
  • جزئیات حواشی ایجاد شده در شورای شهر تهران
  • تلاش ۷ عضو شورای شهر تهران برای از حدنصاب انداختن جلسه شورا
  • عزم ملی برای حل مشکلات پایتخت شکل بگیرد/ضرورت استفاده از ظرفیت معتمدین محلات در سایر کلانشهرها
  • تردید یک گزینه دیگر: سر نخواستن بایرن دعوا است!‏
  • تاکنون کدام گزینه ها برای ریاست مجلس دوازدهم مطرح شده اند؟
  • حمایت از طرح‌های پرورش آبزیان از سیاست‌های اصلی استان است