Web Analytics Made Easy - Statcounter

در آستانه اعیاد شعبانیه، مقدمات گل‌آرایی حرم مطهر و نورانی امام حسین(ع) و حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) در سرداب علقمی در حال انجام است.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به مناسبت میلاد انوار مطهر امام حسین(ع)، امام زین العابدین(ع)، امام زمان(عج)، حضرت عباس(ع) و حضرت علی‌اکبر(ع)، بارگاه منور حضرت سیدالشهدا(ع) و حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) آذین بندی و گل آرایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آستان مقدس عباسی به مناسبت بزرگداشت این اعیاد مبارک، شرایط و مقدمات آماده کردن گل آرایی و تزئین گل را در سرداب علقمی فراهم کرده است.

 


اوایل فروردین ماه بود که اسکندر قاسمی رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان فارس، از اهدای هزاران شاخه گل نفیس به حرم‌های ائمه اطهار(ع) در نجف، کربلا و کاظمین توسط اهالی شیراز خبر داد.

وی  گفته بود که امسال هم برای دوازدهمین سال متوالی و به مناسبت میلاد پربرکت حضرت علی(ع) و اعیاد شعبانیه، گل آرایی حرم‌های مطهر امام علی(ع)، امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع) انجام می‌شود.

براساس این گزارش، تمام گل‌های مورد استفاده طبیعی و مجلسی بوده و هزاران شاخه گل مورد استفاده شامل گل‌های لیلیوم، آنتریوم، رز هلندی و ایرانی، گل داوودی و نوع خوشه‌ای آن و همچنین گل میخک و گلایل و انواع برگ‌های تزئینی است که از بازار ایران خریداری شده است.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۹۰۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت سید محمد خاتمی به سید حسین خمینی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی

متن پیام سید محمد خاتمی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آیت الله حاج سید حسین خمینی

با درود به روان تابناک آیت حق حضرت شیخ مرتضی حائری و حضرت سید مصطفی خمینی، درگذشت بانوی با فضلیت سرکار معصومه خانم حائری مادر گرانقدرتان را که واسطه العقد مبارک میان مرجعیت شریف حائری و خمینی بود صمیمانه به جنابعالی، خانواده بزرگوارتان و همه بستگان داغدار تسلیت می گویم و از پیشگاه حضرت حق جل و علا برای این فقیده سعیده آمرزش و رحمت الهی و برای بازماندگان معزز صبر و اجر و سلامتی مسالت می کنم.

با احترام
سید محمد خاتمی،‌۱۴۰۳/۲/۶

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تسلیت سیدمحمد خاتمی به محسن مهرعلیزاده پیام تسلیت سیدمحمد خاتمی به علیرضا قربانی

دیگر خبرها

  • مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه
  • فضیلت زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • چرا زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی برابر با زیارت امام حسین (ع) است؟
  • تسلیت سید محمد خاتمی به سید حسین خمینی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • ساخت مستند تصویری شبیه‌سازی حرم مطهر امام حسین (ع) در شیراز
  • فیلم| ظهر بارانی در حرم مطهر امام رضا (ع)
  • ترمیم حرم‌ مطهر ائمه تعظیم شعائر اسلامی است
  • چرایی برابری فضیلت زیارت عبدالعظیم(ع) و امام حسین(ع)
  • کتاب «چالش‌های تاریخی» اثر سلیمی نمین رونمایی شد
  • ویژگی‌های حضرت حمزه(س) در بیان قرآن و روایات