Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام;مظاهری با تشریح شکستگی در خیابان پاسداران شهر ایلام بیان کرد: با توجه به افت فشار شبکه توزیع آب منطقه پاسداران و اطراف مسجد جامع با انجام نشت یابی شبکه که ساعت ۲ بامداد توسط همکاران امور آبفا شهر ایلام به اتفاق کارشناسان معاونت بهره برداری استان صورت گرفت و محل دقیق نشت مشخص شد که با رفع این شکستگی از.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدر رفت حدود ۲۰ لیتر در ثانیه آب جلوگیری بعمل آمد.

وی اضافه کرد: با توجه بر اینکه بخشی از شبکه توزیع خیابان پاسداران بطول ۳۰۰ متر کاملا قدیمی است و نیاز به تعویض دارد که جناب مهندس مظاهری سرپرست محترم شرکت دستور تعویض و اصلاح این خط را صادر نمودند.

انتهای پیام/ د

رفع شکستگی خطوط لوله در ایلام

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث بحران آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۹۰۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع ۳۲ مورد حادثه انسداد و پس زدگی فاضلاب در شهر ایلام

محمد محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه گرفتگی و پس‌زدگی فاضلاب یکی از مشکلات اصلی در زمان بارندگی می‌باشد، در خصوص علت اصلی بروز اینگونه حوادث در شبکه فاضلاب گفت: شبکه جمع آوری فاضلاب شهری صرفاً برای جمع آوری فاضلاب خانگی طراحی و اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام در ادامه گفت: عدم گنجایش مناسب جداول برای هدایت آب‌های سطحی و اتصال غیر مجاز جداول به شبکه‌های جمع آوری فاضلاب باعث آبگرفتگی معابر و ورود روانابهای سطحی حاوی مواد جامد به داخل شبکه جمع آوری فاضلاب می‌شود، و با ورود به شبکه فاضلاب موجب پس زدگی فاضلاب در برخی منازل و خیابان‌ها می‌شود که می‌طلبد شهرداری ایلام با بررسی و طراحی سازه‌های انتقال آب این مناطق که در بارندگی‌های شدید مشکلات عدیده‌ای برای همشهریان عزیز به وجود می‌آورد جلوگیری نماید.

مدیرعامل شرکت آبفای ایلام افزود: در بارندگی اخیر حدود ۳۲ مورد رفع انسداد در شبکه شهرهای استان انجام گرفته و اکیپ‌های اجرایی نیز در این زمینه آماده به کار هستند تا در صورت بروز حادثه نسبت به انجام عملیات اجرایی اقدام کنند.

کد خبر 6098042

دیگر خبرها

  • نشست چندباره خیابان‌های اصفهان/وقتی زمین زیر پای مردم سست می‌شود
  • نشست زمین برای چهارمین بار در خیابان شهیدان کاظمی + عکس
  • تکرار نشست زمین در خیابان شهیدان کاظمی/عمق فرونشست ۴ متر است
  • نشست زمین و ترکیدگی لوله در خیابان شهیدان کاظمی
  • رفع ۳۲ مورد حادثه انسداد و پس زدگی فاضلاب در شهر ایلام
  • پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی عملیات اصلاح شبکه آبرسانی روستای کوچ دیگ سید در گنبد کاووس
  • شبکه آب ۲۸ روستای سیل‌زده جنوب سیستان و بلوچستان متصل شد
  • ترمیم شکستگی لوله اصلی آب شهر ندوشن
  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۱۶ اردیبهشت
  • وصل مجدد برق روستای تختان در شهرستان دهلران