Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدنی پس از انتشار تصاویر و حمله‌های رسانه‌های تندرو به او، در حالی که در سفر کاری در خارج کشور بود، از همانجا استعفا داد و استعفای او پذیرفته شد.

«کاوه مدنی» معاون سازمان محیط زیست که در زمان انتشار عکس‌های جنجالی او از سوی اصولگرایان، در سفر خارج از ایران بود، به کشور برنگشت.

به گزارش جنوب نیوز به نقل از انصاف نیوز، مدنی پس از انتشار تصاویر و حمله‌های رسانه‌های تندرو به او، در حالی که در سفر کاری در خارج کشور بود، از همانجا استعفا داد و استعفای او پذیرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمود صادقی، نماینده‌ی تهران نیز در این باره در توییتر نوشت: «‏امروز از یک منبع موثق شنیدم ‎کاوه مدنی معاون سازمان حفاظت محیط زیست، ایران را ترک کرده است. همسر او نیز که ممنوع الخروج شده بود با رفع ممنوع الخروجی کشور را ترک کرد. درس عبرتی برای نخبگان ایرانی مقیم خارج از کشور!»

دکتر کاوه مدنی، استاد مدیریت محیط زیست امپریال کالج لندن مدت کوتاهی معاون سازمان محیط زیست بود و از او به عنوان متخصصی برجسته و شناخته شده در این حوزه نام می‌برند.

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۹۰۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایزه ملی محیط زیست برای دانشجوی دانشگاه صنعتی بهبهان

ایسنا/خوزستان معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیای بهبهان از کسب رتبه نخست جایزه ملی محیط زیست کشور توسط دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه خبر داد.

مجید مرادی زیرکوهی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در هشتمین دوره اعطای جایزه ملی محیط زیست کشور، دانشجو مهران سهرابی‌نیک با ارائه طرح نوآورانه «طراحی رآکتور نوری زیستی برای تصفیه همزمان آب و هوا» با همکاری مرکز نوآوری و خلاقیت دانشگاه صنعتی خاتم الانبیای بهبهان، موفق به کسب مقام نخست و عنوان برگزیده در بخش اختراعات و طرح‌های نوآورانه این جشنواره شد.

وی ادامه داد: این جشنواره در استان اصفهان و با شرکت ۷۰ دانشجو، در پنج محور «رساله برتر»، «پایان‌نامه برتر»، «ابداع، اختراع و طرح نوآورانه»، «دانشجوی فعال در زمینه حفاظت از گونه‌های در معرض خطر انقراض» و «فرهنگ‌سازی در زمینه حفظ محیط‌ زیست» برگزار شد.

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیای بهبهان عنوان کرد: هدف از برگزاری هشتمین دوره اعطای جایزه ملی محیط‌زیست کشور، تجلیل از برگزیدگان  و فعالان در زمینه حفاظت از محیط‌ زیست و ارج‌ نهادن به فعالیت‌های برجسته علمی و ترویجی بوده است.

وی عنوان کرد: سهرابی‌نیک طراح و مجری طرح، از دانشجویان کارشناسی ارشد رشته شیمی دانشگاه است. این طرح با همکاری امیر زیدی، سعید خدادوست و مجتبی مکاری، از اعضای هیات علمی دانشگاه اجرا شد. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • خبر جدید معاون رئیسی برای ایرانیان مقیم خارج از کشور
  • تولید اثر فاخر سینمایی از زندگی محیط بان شهید «هوشنگ نصیری»
  • خلیج فارس اصلی‌ترین نماد تمامیت ارضی کشور است
  • ارائه راهکارهای محیط زیستی برای توسعه صنایع در سواحل «مکران»
  • آشنایی با قانون مدنی؛ مقدمه
  • جایزه ملی محیط زیست برای دانشجوی دانشگاه صنعتی بهبهان
  • درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله
  • معاون علمی رئیسی: افرادی که از کشور خارج می‌‎شوند با منِ نوعی مشکل دارند نه با ایران
  • رایزنی با محیط زیست برای فعالیت کارخانه آسفالت در شرق تهران
  • بازهم درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله