Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا -

انتخاب فرد مناسب براي شروع زندگي که درن با مشکلات اندکي مواجه شوي، از دغدغه هاي تمام افرادي است که در سن ازدواج به سر مي برند. اين مسئله در ميان دختران که به نوعي در گردونه انتخاب قرار مي گيرند و حق انتخاب در ميان آنهاوجود ندارد،‌ بيشتر ديده مي شود.
توصيه‌هايي براي ازدواج با مردان مطلقه
در ميان خواستگاران يک دختر مخصوصا کساني که به نوعي وارد سن تاخير ازدواج و يا نزديک به تجرد قطعي هستند، حضور مرداني که طلاق گرفته اند و يا همسر خود را از دست داده اند، بيشتر به چشم مي خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


البته تنها اين دختران با اين مسئله مواجه نيستند، دختراني که در شرايط زندگي نامناسب به لحاظ اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي به سر مي برند و يا در ميان خانواده هاي بزهکار هستند، نيز با اين نوع افراد مواجه هستند.
اما اين دختران و زنان در انتخاب خود و يا حتي بعد از شروع زندگي خود با دغدغه ها و مشکلاتي روبرو مي شوند که بد نيست به اين مسائل توجه کنيم.
علت طلاق قبلي را دريابيد
شناخت علل اينکه فرد طلاق داده و چرا قبلا طلاق گرفته بسيار مفيد است، چرا که ممکن است اين دليل براي من امکان وقوع نداشته باشد، گاهي طلاق به دليل مشکلات فرهنگي، ‌بد حجابي، مادي و غيره بوده است يعني دلايلي که اصلا براي شما که به عنوان فرد انتخابي بعدي هستيد، ‌صدق نمي کند. در نتيجه مي توان با دانستن اين مسائل انتخاب درستي انجام داد.
با همسر سابق مرد، صحبت نکنيد
اکثر اختلافات بين زوجين طلاق گرفته، حالت دعوا دارد و در دعوا منصفانه نظر دادن بسيار سخت است. بنابراين برخلاف توصيه هاي رايج، صحبت با زن سابق مرد را راه حل مناسبي نيست و براي ايجاد شرايط يک انتخاب صحيح به دختران توصيه مي شود که به مشاور مراجعه کنند تا بر اساس شرايطي که فرد داشته دست به انتخاب صحيح بزنند. اما در مواردي که شرايط تشخيص بسيار سخت مي شود به آنها توصيه مي شود که شرايط حال را نگاه کنند و بر اساس آن آينده خود را انتخاب کنند. يعني با توجه به شرايطي که فرد مورد نظر دارد دست به انتخاب بزنند و نگاه نکنند در آينده چه خواهد شد ببينند آيا مي توانند با اين شرايطي که وجود دارد زندگي کنند.
مقايسه اتفاق مي افتد
در چنين ازدواج هايي دغدغه زنان ناشي از مقايسه شدنشان با همسر سابق مرد طبيعي است. شما بايد بدانيد که حتما در مواردي مورد مقايسه قرار خواهيد گرفت. بهتر است قبل از هر گونه انتخابي در مراحل اوليه هر دو نفر باهم به مشاوره بروند تا بتوانند بحران هايي را که در اين مسئله ممکن است پيش بيايد را به آنها بشناسانند تا بهتر مسير را طي کنند.
منبع:مهرخانه


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۹۰۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) همه چیز درباره طلاق احسان و‌سولماز، زوج عاشق ماه عسل

فرارو- احسان و سولماز زوج عاشق برنامه‌ی ماه عسل از یکدیگر جدا شدند. ماجرای این جدایی غیر منتظره بسیاری از مخاطبان فضای مجازی را شوکه کرد. این زوج سال ۱۳۹۳ مهمان برنامه ماه عسل علیخانی بودند و عشق بین آنها توجه همه را به خود جلب کرده بود. به تازگی سولماز موحدی در پاسخ یکی از طرفدارانش این موضوع را اعلام کرد.

به گزارش فرارو، احسان و سولماز مهمانان برنامه ماه عسل سال ۹۳ توجه میلیون‌ها بیننده را به خود جلب کردند. قصه سولماز و احسان و وفاداری ستودنی احسان به همسرش که سولماز آن را در برنامه ماه عسل روایت کرد تاثیر بسیاری بر عواطف و احساسات بینندگان این برنامه گذاشت.

سولماز موحدی با تایید خبر جدایی‌اش نوشت: با عرض سلام و ادب خدمت شما دوستان عزیز خیلی خیلی ممنونم از حمایت و پشتیبانی شما از بنده در این سالیان.

خیلی حس خوبیه که توی کوچه پس کوچه‌ها و خیابون‌ها منو وقتی می‌بینید هنوز گاهاً خاطرتون هست که ما با چه زیبایی و عطوفتی و احساسی مشهور شدیم و همیشه نسبت به شما مردم احساس مدار و خوش قلب افتخار میکنم و خوشحال هستم.

من یک سال و نیم میشه که این پیج شخصی اینستاگرام رو باز کردم و بنا به دلایلی پیج قدیمی اینستاگرام که مشترک بین من و آقا احسان بود از دسترس خارج شده و خودم رو موظف میدونم تا قبل اینکه بحث جدایی من و آقا احسان به بیراهه و گمانه زنی پیش بکشه توضیحاتی رو خدمتتون ارائه بدم.

چند روزی میشه که در بعضی از پیج‌های اینستاگرام وایرال میشه که ما جدا شدیم در جواب باید بگم که بله...

زبانم ناتوان و قاصره، ولی باید بگم که ما از یک سال بیشتر میشه که از هم جدا شدیم و بسیار بسیار روز‌های سختی رو گذروندم روز‌های پر استرس و دشوار حتی نمیتونم پشت موبایل تایپ کنم چقدر سخته برای یک زن با شرایط من بخواد از کسی که دوستش داره جدا بشه ....

ولی باید بگم آقا احسان ۱۵ سال بخاطر من خودگذشتگی کردن و به خودم گفتم حالا هم نوبت توئه که از خودت بگذری و به آقا احسان فرصت زندگی دوباره بدی همه‌ی این اتفاقات تلخ در زندگیه من همه ش درس‌های بسیار پر عبرت بود امیدوارم آقا احسان همیشه سربلند و موفق باشند و ...

البته به این سادگی‌ها هم نبود جداییم با آقا احسان خیلی جنگیدم، ولی چیز‌هایی هست که بعداً براتون کامل توضیح میدم...

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کنایه آذری جهرمی به خبرگزاری دولت در مورد کاهش آمار طلاق در کشور: آمارِ دروغ ، دروغِ آماری
  • سبقت جهانی ازدواج همراهانه از عاشقانه
  • دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: نگه‌داری از توله سگ و گربه جای فرزندان را گرفته است/ آمار تکان دهنده از ازدواج و طلاق
  • عکس| تازه‌ترین عکس مهدی قائدی بعد از حواشی طلاقش
  • «حسین» و «فاطمه» بیشترین نام پسران و دختران در بوشهر است
  • جهاد اسلامی: پیشنهاد توافق آتش‌بس لغو نشده/رفح مانور ناموفق اسرائیل است
  • (ویدیو) همه چیز درباره طلاق احسان و‌سولماز، زوج عاشق ماه عسل
  • حضور ناموفق دلار در کانال ۶۰/ سیگنال مو‌رد نظر به بازار مخابره نشد
  • کاهش ازدواج و طلاق در کردستان در سال گذشته
  • کاهش ازدواج و طلاق در کردستان طی سال گذشته