Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو تیم ملی تیراندازی کشورمان گفت: سرمربی صربستانی تیم ملی چند روزی است که وارد ایران شده و با شناختی که از وی در مسابقات مختلف دارم می‌دانم که رزومه خوبی دارد. ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷ ورزشی ورزش بانوان سایر حوزه ها نظرات

نجمه خدمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص شرایط تیراندازان کشورمان در آستانه حضور در مسابقات کره‌جنوبی اظهار داشت: برای حضور در جام جهانی کره جنوبی اردوها از 2 ماه پیش آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبختانه در شرایط خوبی قرار داریم و شرایط خوابگاه و تغذیه کاملا مناسب است. چند روز تا آغاز مسابقات باقی مانده است و در وضعیت مناسبی قرار داریم.

وی درخصوص حضور ماکسیموویچ در تیم ملی تفنگ یادآور شد: این سرمربی صربستانی چند روزی است که وارد ایران شده و با شناختی که از وی در مسابقات مختلف دارم می‌دانم که رزومه خوبی دارد و از سطح بالایی در فدراسیون جهانی برخوردار است. البته اینکه با حضور این سرمربی پیشرفت کنیم یا اینکه در همان سطح بمانیم بستگی به این دارد که ببینیم نحوه همکاری با او چگونه است، آیا پاره وقت در کنار تیم ملی خواهد بود یا تمام وقت.

ملی‌پوش تیراندازی کشورمان در ادامه به مسابقات پیش روی تیراندازان اشاره کرد و گفت: یک ماه بعد از مسابقات کره، جام جهانی مونیخ و سپس بازی‌های آسیایی 2018 و قهرمانی جهان را پیش رو داریم. در کنار جام جهانی مونیخ، اردوی هانوفر را هم داریم. اردوهای آلمان همیشه برای تیراندازان مفید است چراکه با خیال راحت و با فشنگ تست شده تمرین می‌کنیم.

انتهای پیام/

R7890/P1435/S3,32,33/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۹۱۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای تیراندازی در دولت‌آباد چه بود؟

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار منزل در حین سرقت با شلیک پلیس در محدوده دولت‌آباد خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، سرهنگ محمدقاسم طرهانی با اشاره به دستگیری سارقان حرفه‌ای اظهار داشت: نهم اردیبهشت‌ماه امسال به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر یک فقره سرقت منزل در محدوده دولت‌آباد بلافاصله مأموران کلانتری 167 برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور مأموران کلانتری دولت‌آباد در محل مشخص شد که سارقان درون یک دستگاه خودرو با پلاک جعلی آماده سرقت هستند.

طرهانی در ادامه تصریح کرد: با حضور به‌موقع و مقتدرانه پلیس، سارقان که متوجه حضور مأموران شده بودند با خودرو به سمت مأموران گرفته و اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و گریز کوتاهی با شلیک پلیس هر 2 سارق زمین‌گیر و دستگیر شدند که در بازرسی از آنان آلات و ادوات سرقت کشف که به همراه متهمان به کلانتری منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه متهمان دارای سوابق متعدد سرقت منزل بودند و پس از انتقال به کلانتری ضمن اقرار به جرم خود به بیش از 10 فقره سرقت مشابه اعتراف کردند، گفت: تا کنون یک مالباخته متهمان را شناسایی که در این راستا پرونده تشکیل و سارقان برای کشف جرائم احتمالی بیشتر تحویل پلیس آگاهی این شهرستان شدند.

22 نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه دستگیر شدند

طرهانی با اشاره به اینکه دستگیری این افراد رضایتمندی مردم را در پی داشت خاطرنشان کرد: پلیس با حضور ضربتی درصحنه و انجام پیگیری‌های لازم جهت دستگیری عاملان جرم و ناامنی، با جدیت با افرادی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را خدشه‌دار کنند برخورد می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نحوه اعزام حسن یزدانی به المپیک؛ بحران بزرگ یا یک اتفاق عادی؟!
  • آخرین جزئیات استخدام پلیس فتا + شرایط، مدارک و نحوه ثبت نام
  • ماجرای تیراندازی در دولت‌آباد چه بود؟
  • برگزاری مسابقات تیراندازی با کمان کارگران گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • برنز جام جهانی پاراتیراندازی به ساره جوانمردی رسید
  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی