Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویدادهای نمایشگاهی استان اصفهان در سال ۹۷ با برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت دام، طیور، دامپزشکی و آبزیان آغاز می‌شود. ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲ استانها اصفهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، این نمایشگاه که از 29 فروردین‌ماه آغاز و تا یکم اردیبهشت‌ماه برپا است، مجموعه‌ای از توانمندی‌های فعالان عرصه صنعت دام، طیور، دامپزشکی و آبزیان را در معرض نمایش متخصصان، کارشناسان و عموم مردم قرار خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایشگاه امسال در 9200 مترمربع شامل 4500 مترمربع فضای مفید نمایشگاهی و 150 متر فضای باز برگزار خواهد شد و مشارکت کنندگانی از استان‌های اصفهان، تهران، قم، البرز، مازندران، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، چهارمحال و بختیاری و گلستان در آن حضور می‌یابند.

شرکت‌های مطرحی از کشورهای آلمان، ایتالیا و ترکیه نیز در این نمایشگاه حضور دارند، حضور شرکت‌های کشور آلمان در این نمایشگاه از آن‌جا حائز اهمیت بوده که این کشور پیشرفت‌های تکنولوژیک بسیاری در حوزه صنعت دام و طیور و مدیریت و خدمات در این بخش داشته است.

شرکت کنندگان در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت دام، طیور، دامپزشکی و آبزیان اصفهان در بخش‌های مختلفی نظیر دامپروری، داروهای دامپزشکی و لابراتوارهای تجهیزات پزشکی، خوراک، افزودنی‌ها و مکمل‌های خوراکی دام و طیور و آبزیان و تاسیسات، تجهیزات و ماشین‌آلات صنعتی دام و طیور فعالیت دارند.

شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان با دعوت از دانشگاه‌ها، مراکز علمی و تحقیقاتی، ارگان‌ها و سازمان‌های دولتی برای حضور در این نمایشگاه تلاش کرده ابعاد علمی، تحقیقاتی و پژوهشی نمایشگاه را وسعت بخشد تا کارشناسان و فعالان بیشتری از نتایج نمایشگاه بهره‌مند شوند.

حضور انجمن‌ها، اتحادیه‌ها، تشکل‌ها و نشریات مرتبط با صنعت دام، طیور، دامپزشکی و آبزیان هم یکی از ویژگی‌های نمایشگاه امسال به شمار می‌رود.

در حاشیه این نمایشگاه و روز 31 فروردین‌ماه همایشی با حضور اساتید مطرح دانشگاه‌های کشور در حوزه دام، طیور و آبزیان برگزار می‌شود که حضور برای علاقه‌مندان در این نمایشگاه رایگان است و به شرکت کنندگان نیز گواهینامه معتبر ارائه می‌شود.

تغذیه مقدماتی جوجه‌های گوشتی، تولید و انجماد اسپرم اسب و تولید و انجماد جنین دام‌های اهلی از جمله موضوعاتی هستند که توسط اساتید دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان (واحد خوراسگان) در این همایش ارائه می‌شوند.

انتهای پیام/ح

R41346/P1357/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۹۱۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور غایب بزرگ پارسال در نمایشگاه کتاب امسال

به گزارش قدس آنلاین، محمدعلی جعفریه در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: نشر ثالث که جزو انتشاراتی های بزرگ و قدیمی کشور است با بیش از 1500 عنوان کتاب در حوزه های مختلف ادبی، روانشناسی، علوم اجتماعی، هنر، دین و عرفان، متون کهن فارسی، علم و زندگی در این دوره از نمایشگاه بین المللی کتاب حضور دارد.

نشر ثالث جزو غایبین بزرگ سال گذشته در نمایشگاه بین المللی کتاب بود که به گفته مدیر آن این عدم حضور ناشی از مشکلات صنعت نشر در سال‌های اخیر و کاهش خرید کتاب می شد که حضور در نمایشگاه کتاب را برای ناشران مقرون به صرفه نمی‌کرد.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

زهره کهندل

دیگر خبرها

  • نمایشگاه نفت راهی برای اتصال بخش خصوصی به دولتی
  • حضور غایب بزرگ پارسال در نمایشگاه کتاب امسال
  • نمایشگاه آخرین دستاوردهای صنعت هسته‌ای در اصفهان برپا می‌شود
  • برگزاری نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در اصفهان
  • حضور ۱۱۰ شرکت در نمایشگاه بین‌المللی صنعت پخش ایران
  • برگزاری سی‌امین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در اصفهان
  • اصفهان،میزبان کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای
  • اصفهان، میزبان نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای ۲۰۲۴
  • مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به اصفهان سفر می‌کند
  • مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به اصفهان می‌آید