Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- يازدهمين نمايشگاه بين‌المللي بانک، بورس و بيمه با حضور 392 شرکت داخلي و خارجي امروز (دوشنبه) در محل دائمي نمايشگاه هاي بين المللي تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي ايرنا، آئين افتتاحيه يازدهمين نمايشگاه بين‌المللي بانک، بورس و بيمه(فاينکس 2018) امروز با حضور سورنا ستاري معاون علمي و فناوري رئيس جمهوري، مسعود کرباسيان وزير امور اقتصادي و دارايي، شاپور محمدي رئيس سازمان بورس و اوراق بهادار و شماري از مسوولان ارشد صنعت مالي و بانکي برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


392 شرکت و موسسه داخلي و خارجي از کشورهاي عراق، عمان،‌ ترکيه، امارات، سوييس، سوئد، انگليس و روسيه در نمايشگاه فاينکس 2018 حضور دارند.
علاوه بر اين، ارکان بورس همچون شرکت بورس، بورس کالا،‌ فرابورس، بورس انرژي و شرکت سپرده گذاري مرکزي و تسويه وجوه، شرکت هاي کارگزاري و تامين سرمايه و مشاوران سرمايه گذاري و ديگر شرکت هاي مرتبط با بازار سرمايه نيز در اين رويداد حضور فعالي دارند.
در حاشيه اين نمايشگاه سومين رويداد فين استارز نيز با مشارکت استارتاپ ها و فين تک هاي مالي برگزار مي شود.
فين استارز، بزرگترين رويداد استارت‌آپ‌هاي مالي ايران، خاورميانه و شمال آفريقاست. در اين رويداد صاحبان استارت‌آپ‌ها، شتاب‌دهنده‌ها، فرشتگان سرمايه‌گذار و صندوق‌هاي سرمايه‌گذاري جسورانه مجالي براي شبکه‌سازي، ديالوگ سازنده‌، معرفي ايده‌ها و فرصت‌آفريني در فضايي تعاملي پيدا مي‌کنند. اين رويداد که ترکيبي از فضاي نمايشگاهي، ميزگردهاي تخصصي، رقابت استارت‌آپي، فضاي شبکه‌سازي، جلسات تخصصي مشاوره، کارگاه‌هاي آموزشي و جلسات B2B است، فرصتي بي‌نظير براي صاحبان ايده، استارت‌آپ‌هاي حوزه فين‌تک، شتاب‌دهنده‌ها، صندوق‌هاي سرمايه‌گذاري جسورانه و فعالان حوزه سرمايه‌گذاري فراهم مي‌آورد تا با تعامل هدف‌مند و سازنده به شبکه‌سازي، يادگيري، شناسايي و بررسي چالش‌ها و روندهاي مطرح در اين صنعت نوظهور و اثرگذار در اقتصاد جهاني بپردازند.
اين نمايشگاه تا 30 فروردين ماه از 9 صبح تا 17 ميزبان بازديدکنندگان خواهد بود.
اخبار اقتصادي ايرنا در تلگرام: IRNAeco@
اقتصام*2022*2025** 6075
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۹۱۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان نمایشگاه بین‌المللی افغان-قزاق در کابل

نمایشگاه افغان-قزاق که با هدف توسعه و بهبود روابط بین افغانستان و قزاقستان، رفع انزوای اقتصادی در سطح منطقه و افزایش مبادلات تجاری در کابل ایجاد شده بود امروز به کار خود پایان داد.

در این نمایشگاه بین‌المللی حدود ۸۰ شرکت بزرگ از ۱۳ بخش کشاورزی، معدن، تجارت، بانک، فناوری و مخابرات شرکت کردند و در کنار آن، جلسات انجام معاملات بین تجار نیز برای این شرکت‌ها برگزار شد.

گفتنی است که نمایشگاه افغان - قزاق با نمایش گذاشتن محصولات و تولیدات داخلی دو کشور افغانستان و قزاقستان در ۸۰ غرفه افتتاح گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • رایزنی چهارمحال وبختیاری با تجار خارجی در رویداد بین المللی اکسپو ۲۰۲۴
  • همراه اول حامی برگزاری ششمین رویداد ایران اکسپو
  • حضور بازرگانان محصولات کشاورزی و شیلات در نمایشگاه ایران اکسپو
  • پیش‌بینی بورس در هفته دوم اردیبشهت ۱۴۰۳/ یکه‌تازی فولادی و پتروشیمی‌ها در این هفته
  • مبلغ دقیق مرحله سوم سود سهام عدالت / مرحله سوم سود سهام عدالت کی واریز می‌شود؟
  • پایان نمایشگاه بین‌المللی افغان-قزاق در کابل
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • (تصویر) هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن: نمایش به روز‌ترین محصولات خودرویی جهان در چین
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس+عکس
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس