Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر حسین توکلی در گفتگو باخبرنگار سرویس دانشگاه ایسکانیوز درباره انتشار نتایج اولیه آزمون دکتری و نحوه ثبت نام داوطلبان گفت: براساس برنامه زمانی اعلام شده کارنامه نتایج اولیه آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال 97 داوطلبان شرکت کننده در آزمون مذکور از ظهر امروز دوشنبه 27 فروردین ماه 97 بر روی سایت سازمان سنجش کشور قرار می گیرد و کلیه داوطلبان می توانند از امروز با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور و وارد نمودن شماره داوطلبی و سایر مشخصات نسبت به مشاهده اولیه کارنامه اعلام نتایج اقدام نموده و در صورت لزوم از آن پرینت تهیه نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی یا به عبارتی دفترچه شماره 2 آزمون دکتری نیمه متمرکز دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی از بعد از ظهر پنج شنبه 30 فروردین ماه 97 بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد و داوطلبانی که براساس مندرجات کارنامه مجاز به انتخاب رشته شده باشند ضرورت دارد که پس از دریافت دفترچه راهنما، نسبت به انتخاب رشته های تحصیلی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی از سایت سازمان سنجش، به انتخاب حداکثر 50 کد رشته محل از میان کد رشته محل های مورد نظر از کد رشته محل های مربوطه اقدام و کد رشته محل های انتخابی را به ترتیب اولویت در فرم انتخاب رشته اینترنتی ثبت نمایند.

مشاور عالی سازمان سنجش تصریح کرد: مهلت انتخاب رشته و تکمیل فرم انتخاب رشته های تحصیلی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی روز دوشنبه 3 اردیبهشت ماه 97 آغاز و روز شنبه 8 اردیبهشت ماه 97 پایان می پذیرد.

دکتر حسین توکلی متذکر شد: داوطلبانی که علاقه مند به انتخاب کد رشته محل های تحصیلی دانشگاه آزاد باشند می توانند با مراجعه به سایت مذکور در برابر مقررات مشخص شده نسبت به انتخاب کد رشته محل های تحصیلی خود در دانشگاه آزاد اقدام کنند و برای ثبت نام در موسسات و آموزش عالی باید به سایت سازمان سنجش و براساس ضوابط اعلام شده برای انتخاب رشته و ثبت نام اقدام کنند؛ اما در ارتباط با دانشگاه آزاد بر طبق قوانین و مقررات مربوط به خود دانشگاه آزاد است و ثبت نام و تمامی مراحل آن هم بر طبق ضوابط دانشگاه آزاد است.

خبرنگار: ندا فراهانی

مشاور عالی سازمان سنجش حسین توکلی دکتری نیمه متمرکز 3 تا 8 اردیبهشت ماه

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۹۱۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج آزمون استخدامی آموزگاری تا فردا اعلام می‌شود

سخنگوی آموزش و پرورش گفت: نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگاری براساس گفته‌های سازمان سنجش تا پایان فروردین اعلام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی فرهادی درباره اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش اطهار کرد: سازمان سنجش پیش از این اعلام کرده بود که نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار را تا پایان فروردین اعلام خواهد کرد و هم‌اکنون منتظر اعلام از سوی آنها هستیم.

وی اظهار داشت: پس از اعلام نتایج اولیه از سوی سازمان سنجش، مرحله ارزیابی تکمیلی و گزینش داوطلبان آغاز خواهد شد و هم‌اکنون کانون‌های ارزیابی در تمام کشور فعال شده‌اند.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش درباره زمان اعلام نتایج نهایی گفت: تلاش می‌کنیم مرحله ارزیابی تکمیلی و گزینش تا پایان تیر ماه به اتمام برسد تا در تابستان دوره‌های آموزشی پذیرفته شدگان نهایی برگزار شود و تا اول مهر با آمادگی به کلاس‌های درس بروند.

به گزارش ایرنا، آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگاری سال ۱۴۰۳ در تاریخ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد.

منبع: ایرنا کد خبر 745810

دیگر خبرها

  • یک اردیبهشت؛ آغاز انتخاب رشته آزمون دوره دکتری سال ۱۴۰۳
  • آغاز انتخاب رشته آزمون دوره دکتری سال ۱۴۰۳، فردا
  • انتخاب رشته‌ آزمون دوره دكتری سال 1403 از اول اردیبهشت آغاز می‌شود
  • انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت آغاز می‌شود
  • فردا، آغاز انتخاب رشته آزمون دوره دکتری سال ۱۴۰۳
  • انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت آغاز می‌شود
  • جزئیات پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور + سایت ثبت‌ نام
  • نتایج آزمون استخدامی آموزگاری تا فردا اعلام می‌شود
  • دفترچه انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • اعلام نتایج آزمون ورودی دوره دکتری سال ۱۴۰۳