Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-24@08:40:05 GMT

بلیت بازی پرسپولیس و السد قطر ارزان شد

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۹۱۴۹۹

بلیت بازی پرسپولیس و السد قطر ارزان شد

به گزارش جهان نيوز،  به توجه به خواست هواداران مبنی بر کاهش قیمت بلیت‌های بازی با السد به منظور حضور پر شمار در ورزشگاه و حمایت از قهرمان و نماینده اول فوتبال ایران در لیگ قهرمانان و با درخواست باشگاه پرسپولیس، اسپانسر باشگاه با قبول هزینه ها ، شرایطی را فراهم آورد که قیمت بلیت طبقه دوم ورزشگاه آزادی برای این دیدار از ۱۵ هزار تومان به ۵ هزار تومان کاهش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



منبع:باشگاه پرسپولیس تهران

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۹۱۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۹ درصد واحد‌های مسکونی روستایی در دشتستان مقاوم سازی شد

 احمد بنافی در جلسه شورای بانک‌های استان اظهار داشت: نوسازی و مقاوم سازی منازل روستایی بسیار مهم است و دولت سیزدهم نسبت به این مهم اهتمام ویژه داشته است.

وی افزود: در ابتدای این دولت، میزان مقاوم سازی واحد‌های روستایی دشتستان حدود ۵۳ درصد بوده و با اعطای تسهیلات ارزان قیمت و بلاعوض به متقاضیان اکنون به ۵۹ درصد مقاوم سازی رسیده‌ایم.

فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: ان‌شاالله با برنامه ریزی و سهمیه خوبی که در پرداخت تسهیلات ارزان قیمت ساخت مسکن روستایی گرفته‌ایم تا پایان این دولت ۶۷ درصد واحد‌های مسکونی روستایی شهرستان مقاوم سازی می‌شود.

بنافی ابراز داشت: این در حالی است که متوسط مقاوم سازی واحد‌های مسکونی روستایی در کشور ۵۴ درصد است.

وی اضافه کرد: آماده‌ایم به متقاضیان ساخت مسکن در روستا‌ها تسهیلات ارزان قیمت با باز پرداخت بلند مدت بپردازیم و در این خصوص پیگیری می‌کنیم که این سهمیه در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • افت قیمت در اغلب خودروهای داخلی و مونتاژی + جدول
  • ارزان‌ترین گوشی ناتینگ به‌زودی رونمایی می‌شود
  • سکه و طلا ارزان‌تر شد؟
  • سکه و طلا ارزان‌تر شد
  • خودروهای برقی چینی ارزان شد
  • در خرید مسکن بی گدار به آب نزنید / پشت پرده آگهی های خانه ارزان
  • ۵۹ درصد واحد‌های مسکونی روستایی در دشتستان مقاوم سازی شد
  • نساجی و موقعیتی کلیدی برای تعیین قهرمان!
  • همه چیز در مورد گران‌ترین و ارزان‌ترین جت‌های شخصی
  • کاسورلا: مربیگری، ژاوی را عوض کرده است/ او داد هم نمی‌زد!