Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-30@22:29:10 GMT

ایجاد نخستین وقف مشارکتی امامزادگان یاسر(ع) و ناصر(ع)

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۹۱۵۶۶

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل اوقاف وامور خیریه خراسان رضوی، همزمان با اجرای طرح «آرامش بهاری» در آستان ملکوتی امامزادگان یاسر و ناصر(ع) طرقبه، به همت 51 واقف خیراندیش در طرح وقف مشارکتی این آستان مقدس ، 14 مترمربع زمین به ارزش 280 میلیون ریال خریداری و جهت توسعه حریم این امامزادگان والامقام، وقف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس این گزارش، طرح وقف مشارکتی این بارگاه مطهر از 14 تیرماه ۹۵ آغاز شد و هدف از اجراى این وقف مشارکتی، ترويج سنت حسنه وقف و توسعه حريم ملکوتى آستان مقدس این امامزادگان براى بهره بردارى واستفاده زائران ازفضاى اين مکان مقدس است.
همچنین از ابتدای شروع طرح وقف مشارکتی آستان مقدس امامزادگان طرقبه، تاکنون به همت 2 هزار و 144 واقف خیراندیش از 15 کشور جهان، 512 مترمربع زمین به ارزش 10 میلیارد و دویست میلیون ریال خریداری و وقف شده است.
گفتنی است، در سال 96 با استقبال خوب و چشمگیر زائران ایرانی و خارجی، 276 متر مربع زمین به ارزش 5 میلیارد و 560 میلیون ریال توسط 1200 واقف خیر اندیش جهت توسعه‌ حریم مطهر امامزادگان یاسر و ناصر(ع)وقف شد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۹۱۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعار دهه کرامت ۱۴۰۳ «با شما سربلندیم» اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام سیداحمد مشرف معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه (س) امروز در نشست دهه کرامت که در سالن جلسات آستان مقدس حضرت معصومه (س) برگزار شد، گفت: هر ساله دهه کرامت با یک شعار محوری و عناوین مشخصی اعلام می‌شود و شعار امسال «با شما سربلندیم» است.

وی با اشاره به اینکه شعار محوری دهه کرامت امسال عبارت «با شما سربلندیم» است، عنوان کرد: برای سایر روزهای دهه کرامت نیز عناوینی ازجمله «حضرت فاطمه معصومه (س)، بهترین دختر دنیا، الگوی عفاف و حجاب»، «زیست عفیفانه به دست بانوی کرامت و مهربانی»، «شهر مقدس قم حرم اهل بیت (ع)، خواستگاه انقلاب اسلامی» انتخاب شده اند.

مشرف ادامه داد: «خدمت کریمانه، مشارکت مردمی، اقتدار مردمی»، «امامزادگان پرچم داران جهاد تبیین و معرفت افزایی»، «امین ولایت، عزیز برادر»، «مساجد تراز اسلامی، خواستگاه والدین ولایی، شهیدان خدایی»، «مبارزه با ظالم، دفاع از مظلوم، زمینه‌ساز ظهور منجی»، «ماه امید، نشاط معنوی، زیارت عارفانه» و «خاندان موسی بن جعفر (ع)، الگوی خانواده ایمانی» از دیگر عناوین انتخاب شده برای روزهای دهه کرامت هستند.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه (س) با بیان اینکه جشن‌های ویژه دهه کرامت از ۲۰ اردیبهشت در قم آغاز خواهد شد، تصریح کرد: تلاش کرده‌ایم محوریت این جشن‌ها دختران و بانوان باشند.

کد خبر 6091952 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • از درب طلای حرم امام رضا (ع) در دهه کرامت رونمایی می‌شود
  • اهدای درب طلای حرم امام رضا(ع) از طرف حرم حضرت معصومه(س)
  • رونمایی از درب طلای حرم امام رضا (ع) در دهه کرامت
  • رونمایی از درب طلای حرم امام رضا(ع) در دهه کرامت
  • اعلام برنامه شهادت امام صادق در آستان علی بن باقر
  • «با شما سربلندیم» شعار محوری دهه کرامت شد
  • حمایت از طرح‌های نوآورانه و ایجاد اشتغال نخبگان در دانشگاه
  • ایجاد دبیرخانه تکریم دختران و بانوان در حرم حضرت معصومه(س)
  • افتتاح چند هزار میلیارد پروژه شهری طی دهه کرامت در قم
  • شعار دهه کرامت ۱۴۰۳ «با شما سربلندیم» اعلام شد