Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیرجند- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه جامعه بشری نیازمند روح و فکری سالم است، گفت: تفکر پول پرستی که به جای خداپرستی حاکم است، واردات بیگانه بوده و کاری از پیش نمی برد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح دوشنبه در جمع کارکنان بیمه سلامت استان بیان کرد: این سازمان به ماهیت وظیفه خود خدماتی می دهد و تسهیلاتی نیز پرداخت می کند که قابل تقدیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مشکل اصلی که جامعه بشری کنونی گرفتار آن شده با این اقدامات رفع نمی شود، اظهار کرد: وقتی صحبت از طرح سلامت می شود، مراد ما سلامت تن بوده که آن هم نیز حاصل نمی شود.

آیت الله عبادی ادامه داد: اجرای طرح سلامت به معنی واقعی خود این است که انسان به لحاظ روحی و فکری سلامت خود را به دست آورد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه تاکنون طرح های زیادی اجرایی شده و بی پاسخ مانده است، اظهار کرد: اگر روح انسان سالم نباشد، اجرای هر طرح و برنامه ای نتیجه مطلوبی نمی دهد.

وی با بیان اینکه امروزه به جای خدا و کرامت انسانی، پول مطرح است، افزود: بنابراین به صورت مسابقه به دنبال اعتبار رفته و این امر را مورد توجه قرار نمی دهیم.

آیت الله عبادی بیان کرد: آنچه که از گذشته در گوشه ای از زندگی بشری و فرهنگ اسلامی ناب بوده که مردم حافظ آن بوده اند، این است که به دلیل سلامت نفسشان، تمام همت آن ها برای بهبود حال مریض بوده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: در حال حاضر اینگونه نبوده و سیستم های درآمد زا به دنبال افزایش درآمد هستند و کمتر توجهی به بیمار می کنند.

وی با بیان اینکه اگر سلامت نفس به دست آید، همه چیز درست می شود، افزود: اگر بخواهیم با طرح و اعتبارات کاری درست کنیم، به جایی نمی رسیم.

آیت الله عبادی بیان کرد: تمام آقایان فواید بالای سبوس گندم برای بدن را می دانند اما قدمی برنمی داند و با جداسازی آن، چیزی به خورد مردم می دهند که زیان های زیادی دارد.

وی با بیان اینکه تفکر پول پرستی به جای خداپرستی در جامعه کنونی مطرح است، گفت: این فرهنگ وارداتی بیگانه بوده که به ما آسیب وارد کرده است.

آیت الله عبادی با بیان اینکه متاسفانه کیفیت ها از بین می رود و روی کمیت های درآمدزا حساب باز می کنیم، افزود: امروزه برای کسب پول مسابقه می گذارند و به دین کاری ندارند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی این بی توجهی ها را نفوذ فرهنگی دانست و گفت: امروز پزشکانی وجود داشته که در روستاها به مردم خدمات رایگان می دهند و در کنارش افرادی نیز وجود دارند که چندین میلیون از طرح تحول سلامت به جیب زده و در مطب هایشان هم زیرمیزی هم می گیرند.

وی بیان کرد: در عین حال که باید امور به طور مسلم عادلانه برگزار شود، شیوه های کنونی به عنوان فکر ناسالم آمده که هرگز کارساز نیست.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۹۱۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امحاء مزارع آلوده به فاضلاب خام در شرق شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس،محمد میرزایی گفت: عملیات امحاء ۲۷۰ هکتار از اراضی مزارع منطقه گردخون در حومه کلان شهر شیراز آغاز شده است.
این مقام مسئول با بیان اینکه کار قلع و قمع مزارع گندم و جو آبیاری شده با فاضلاب خام با بکارگیری حدود ۲۰ دستگاه تراکتور و پنج دستگاه لودر در حال اجرااست، تصریح کرد: پیش بینی می‌شود این اقدام در بیش از ده قطعه از مزارع تا پایان روز به پایان برسد.
میرزایی با تاکید بر اینکه حفظ سلامت عموم جامعه و تولید محصول سالم عاری از هرگونه آلودگی خط قرمز متولیان تولید است، بیان کرد: جهاد کشاورزی همگام با دیگر نهاد‌های ذی مدخل به طور جدی با هرگونه تهدید سلامت مردم مقابله و با سوء استفاده گران به هر شکل ممکن برخورد قانونی خواهد کرد.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان شیراز ضمن اطمینان خاطر به مصرف کنندگان محصولات کشاورزی برای صیانت از تولید محصول سالم و با کیفیت افزود: صیانت از تولید محصول سالم امری فرا دستگاهی است که نیازمند همکاری همه دستگاه است.

دیگر خبرها

  • پرستاران ۳۰ درصد از جمعیت نظام سلامت هستند
  • جامعه نخبگانی آمریکا علیه تفکر غیرتوحیدی/ برخوردهای دوگانه در مواجهه با آزادی بیان
  • جامعه نخبگانی آمریکا علیه تفکر غیرتوحیدی/ برخوردهای دوگانه آمریکا در مواجهه با آزادی بیان
  • امحاء مزارع آلوده به فاضلاب خام در شرق شیراز
  • جامعه امروز ما نیاز به تفکر معلمان شهید دارد
  • جوانی جمعیت نیازمند اغنا سازی است
  • آموزش یک جامعه با اخلاق از خانه و خانواده آغاز می‌شود
  • غدیر، اصل و اصول مهندسی دین خداست
  • باید و نباید‌های تعامل با کودکان چاق
  • روانشناسان نقش بسیار کلیدی در سلامت فردی و اجتماعی دارند