Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کرج -ايرنا- رئيس کميسيون شوراها و امور داخلي مجلس شوراي اسلامي گفت: براساس قانون شوراهاي اسلامي نبايد در انتصاب مديران مياني شهرداري ها دخالت کنند.

محمدجواد کوليوند روز دوشنبه در گفت و گو با ايرنا درخصوص اختلاف بين شورا و شهردارکرج در زمينه انتصاب معاونان و مديران شهرداري اظهار داشت : کلانشهر کرج نيازمند توجه خاص شورا و حمايت از شهردار کرج است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: توقع مردم از شورا اين است که تحولي اساسي را در شهر ايجاد کند که در نتيجه آن ثبات مديريتي نيز ايجاد شود.
کوليوند گفت: شوراي شهر بايد آرامش ثبات مديريتي را در همه زمينه ها از جمله در شهرداري ايجاد کند ونه اين که سبب تزلزل مديريتي در شهر شود.
رئيس کميسيون شوراها و امور داخلي کشور در مجلس شوراي اسلامي ضمن ابراز تاسف از اختلاف بين شورا وشهردار کرج خاطرنشان کرد: دراين کلانشهر شورا به جاي عملکرد شهردار به انتصاب هاي وي
توجه مي کند.
کوليوند گفت: درهمين ابتداي سال بايد تمام اقدامات شوراي شهر براي تثبيت عملکرد و فعاليت شهردار باشد.
وي ادامه داد: انتظار مي رود شورا به مطالبات مردم پاسخگو باشد اما شرايط وعملکرد نظارتي شوراي اسلامي شهر کرج سبب مغفول ماندن، کار شهروندان شده است.
شهردار کرج روز گذشته در اعتراض به راي ندادن اعضاي شوراي شهر به ادامه کار قائم مقام و معاونان شهردار استعفا کرد.
8029/ 6155
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۹۱۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها، از مهمترین مظاهر مردمی سازی حکمرانی در نظام مردم سالاری دینی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، فاطمی به مناسبت روز ملی شورا‌های اسلامی در نشست صمیمی با اعضای شورا‌های اسلامی شهر‌ها و شهرداران استان یزد، افزود: شهرداری با آن مجموعه عریض و طویل بدون مصوبات شورا نمی‌تواند کاری را از پیش ببرد، بنابراین توجه به شورا‌ها بسیار مهم است.
وی ادامه داد: ما هم باید به عنوان دستگاه اجرایی استان یزد، زمینه ساز و بستر تحقق مصوبات شورا‌ها را فراهم کنیم.
استاندار گفت: در سال‌هایی که گذشت مجموعه عوارضی که در قالب مالیات بر ارزش افزوده و همچنین عوارض و آلایندگی‌ها به شهرداری‌ها داده ایم، حدود ۱۰ برابر شده است.
فاطمی افزود: این حرکت می‌تواند شهرداری‌ها را برای اینکه بتوانند اقدامات عمرانی موثرتری را انجام دهند، بیشتر یاری دهد که البته در حوزه روستا‌ها هم کار‌های به زمین مانده نیز زیاد است.
همچنین در این مراسم از شورا‌های اسلامی شهر‌های یزد، مهریز، احمدآباد اردکان، مهردشت، مجومرد و بفروئیه به عنوان شورا‌های منتخب تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • پیگیری‌های شورای شهر موجب امیدآفرینی برای مردم شده است
  • انجام وظیفه در شورای شهر دشوار و دایره نظارت آن بسیار وسیع است
  • ۱۲۷ هزار شورا در کشور مشغول خدمت به مردم هستند
  • شوراها، از مهمترین مظاهر مردمی سازی حکمرانی در نظام مردم سالاری دینی
  • طرح سوال از شهردار در دستور کار جلسه علنی روز دوشنبه شورا قرار دارد
  • شورای‌های شهر و روستا در استان قم از سالم ترین ها در کشور هستند
  • عضو شورای شهر کرج: ارتباط نامعقول طرح سوال اعضای شورا از شهردار کرج با جابجایی مدیران شهرداری
  • مدیران درگیر بحران‌های تصنعی نشوند/ از مطالبه‌گران منصف استقبال می‌کنیم
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • اهتمام به نظر همه اعضا از تنش در شوراها می‌کاهد