Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان مرکزی گفت: عملکرد مراکز نیکوکاری استان در سال گذشته بیش از ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بوده است که این میزان به نسبت سال ۹۵ رشد ۱۰۰ درصدی داشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ رمضانعلی جلالی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان مرکزی از افزایش ۱۰۰ درصدی عملکرد مراکز نیکوکاری این استان در سال گذشته خبر داد و گفت: عملکرد مراکز نیکوکاری استان در سال گذشته بیش از ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بوده است که این میزان به نسبت سال ۹۵ رشد ۱۰۰ درصدی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سال ۹۴ خیرین استان مبلغ ۴۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال کمک نقدی و غیرنقدی به نیازمدان داشتند، گفت: سال گذشته نیز از کمک‌های جمع‌آوری‌شده از مراکز نیکوکاری ۱۲ میلیارد و ۴۵۹میلیون و ۹۹۰ هزار ریال به‌صورت نقدی و ۷۶ میلیارد و ۹۸۶ میلیون و ۳۴۰ هزار ریال به‌صورت غیر نقدی بوده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان مرکزی تصریح کرد: شناسایی فقرا و خیران و برقراری ارتباط بین این دو گروه اصلی‌ترین وظیفه مراکز نیکوکاری است، که عملکرد مراکز نیکوکاری استان در سال ۹۶ بیانگر این است که این مراکز از مقبولیت و اعتماد مردمی برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: مؤسسات خیریه به‌صورت کاملاً مردمی فعالیت می‌کنند و کمیته امداد تنها وظیفه ایجاد سیستم هدایت، نظارت و پشتیبانی مراکز را در صورت لزوم بر عهده دارد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۹۱۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۵ مرکز خرید تضمینی گندم در گلستان آماده فعالیت هستند

روح الله مهری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در حال حاضر ۱۰۵ مرکز خرید تضمینی گندم در استان آماده فعالیت است که این رقم در سال گذشته ۹۴ مورد بود.

وی افزود: با برنامه ریزی های که در حال انجام است سعی داریم تا زمان برداشت محصول گندم تعداد مراکز خرید در استان را افزایش دهیم.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان با اشاره به اینکه سال گذشته ۵۵۰ هزار تن گندم از طریق مراکز خرید اداره کل غله در استان خریداری شد، گفت: پیش بینی می‌شود این رقم امسال افزایش یابد.

وی یادآور شد: امسال حدود ۱۵۲ هزار هکتار کشت قراردادی گندم در استان انجام شد.

مهری اظهار کرد: طبق برآوردهای جهاد کشاورزی پیش بینی می‌شود امسال بیش از یک میلیون تن گندم از مزارع استان برداشت شود.

وی خاطرنشان کرد: امسال مسؤولیت خرید دانه‌های روغنی با سازمان جهاد کشاورزی است.

کد خبر 6089913

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • ۱۰۵ مرکز خرید تضمینی گندم در گلستان آماده فعالیت هستند
  • رشد ۷۰ درصدی کشور در تجارت الکترونیک طی سال گذشته
  • عمده شکایات مردمی از این پزشکان؛ علت چیست؟
  • کشف و جمع آوری ۱۸ قلم دارو و واکسن تاریخ گذشته در شهرستان بیرجند
  • عمده شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است
  • کشت زعفران در استان مرکزی ۱۵ درصد افزایش یافت
  • مشارکت مردمی در بهزیستی خراسان جنوبی ۱۱۶ درصد افزایش یافت
  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس
  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی