Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار یاسوج گفت: پیگیری های لازم برای پاکسازی ورودی ابشار یاسوج را انجام می دهم و دلیل تمیز نبودن آن بررسی می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایل بانو، برخی از شهروندان یاسوجی با ارسال تصاویری از وضعیت نامناسب نظافت ورودی و همچنین جداول آبشار شهر یاسوج از صبح زاگرس خواستند تا پیگیر رفع این مشکل شود(اینجا را بخوانید).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالیکه روزانه آبشار یاسوج پذیرای سیل عظیمی از گردشگران استانی و برون استانی است، انتظار می رود هم در نظافت و هم در زیباسازی آن بعنوان یکی از جاذبه های مهم گردشگری استان بیش از پیش کوشیده شود.

در زیر تصاویری از این وضعیت نامناسب آمده است:

 

 

 

 

این شهروند خبرنگار با ارسال تصاویر زیبای دیگری از طبیعت مثال زدنی آبشار شهر یاسوج آورده است: آیا این طبیعت زیبا باید با این رخسار زشت، صحنه ای ناشایست را در ذهن گردشگران به جای بگذارد؟

 

 

 

 

به خاطر همین موضوع به سراغ شهردار یاسوج رفتیم تا از نزدیک برای رفع این معضل چاره اندیشی شود که در زیر آمده است:

شهردار یاسوج در خصوص ورودی جاده آبشار یاسوج در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری گفت: آبشار یاسوج و بخش های اطراف آن به ویژه ورودی ابشار یاسوج به صورت روزانه توسط ماموران شهرداری پاکسازی می شود.

نستهین مقدم بیان کرد: با توجه به بارندگی ها چند روز گذشته زباله های بخش های مختلف توسط باران به ورودی آبشار یاسوج انتقال داده شده اند و باعث شده است که این ورودی چهره ای زشت پیدا کند.

وی گفت: پیگیری های لازم برای پاکسازی ورودی ابشار را انجام می دهیم و امروز یا فردا زباله های آن منطقه جمع آوری می شوند که چهره ای زننده برای شهر ایجاد نکند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۹۱۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبشار زیبای تخت‌چو در استان لرستان

آبشار زیبای تخت‌چو در استان لرستان

دیگر خبرها

  • پاکسازی حاشیه پلیس راه رزن از زباله
  • ۷۰ درصد پسماند‌ها در کشور به صورت غیر اصولی دفن می‌شود
  • آبشار زیبای تخت‌چو در استان لرستان
  • مدیریت صحیح پسماند حلقه مفقوده چهارمحال‌ و بختیاری/تهدیدی که می‌تواند به فرصت تبدیل شود
  • آبستراکسیون ناموفق در شورای شهر تهران در اعتراض به شهردار!
  • انواع روغن‌های گیاهی؛ گنجینه ای از خواص و کاربردها
  • سیگار چه بلایی بر سر پوست می‌آورد؟
  • چرخه مدیریت پسماند گیلان با احداث زباله سوز تکمیل می شود
  • دومین پویش مردمی پاکسازی جنگل های هیرکانی در گرگان برگزار شد
  • لزوم افزایش فرهنگ‌سازی جهت تفکیک زباله از مبدا