Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-02@14:40:10 GMT

سردار جعفری: شاهد موفقیت‌های انقلاب اسلامی هستیم

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۹۱۸۶۷

سردار جعفری: شاهد موفقیت‌های انقلاب اسلامی هستیم

فرمانده کل سپاه گفت: در چهل سالگی انقلاب اسلامی دشمنان همه توان خود را برای آسیب رساندن به انقلاب اسلامی بکار گرفته اند و در کنار آن، شاهد موفقیت های انقلاب اسلامی هستیم.

خبرگزاری مهر: سردار سرلشکر محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه صبح امروز در آیین تکریم و معارفه جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رجب اظهارداشت: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم و در این زمان دشمنان همه بسیج شده اند برای ایجاد یاس و نا امیدی، اما پیروزی‌های متعددی را شاهد هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: سال گذشته، شاهد شکست کامل داعش و شکست توطئه دشمنان برای مقابله با مقاومت اسلامی بودیم، دشمنان از درون اسلام تکفیری‌ها را شکل داده و تجهیز کردند تا به انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت لطمه بزنند، اما با رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب، شکست خوردند.

سردار جعفری ریشه پیروزی‌های متعدد جبهه مقاومت در منطقه را در هشت سال دفاع مقدس دانست و افزود: در چهل سالگی انقلاب اسلامی دشمنان همه توان خود را برای آسیب رساندن به انقلاب اسلامی بکار گرفته اند و در کنار آن، شاهد موفقیت‌های انقلاب اسلامی هستیم البته در داخل کشور مسائلی وجود دارد که باید آن‌ها را حل کنیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: بسیج همواره در آبادانی ایران تلاش کرده و نقش بسیار مهمی را در همه ابعاد بازی می‌کند.

سرلشکر جعفری گفت: تغییر و تحول در سپاه برای پویا بودن آن بسیار ضروری است و این جلسه هم برای تکریم و تشکر از زحمات ۹ ساله سردار علی فضلی است که جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین بودند.

وی ادامه داد: آشنایی من با سردار فضلی به سال شصت برمی گردد و برای احساس نیازی که در یک مرکز علمی آموزشی سپاه داشتیم این جابجایی انجام شد. تجربیات ایشان بسیار است و باید در مجموعه‌های مختلف از این تجربیات استفاده کرد. سردار سپهر هم که جایگزین سردار فضلی شد توانایی بالایی دارند و امید داریم این تغییر موجب تحولات مثبت بشود، زیرا در بسیج کار‌های انجام نشده بسیار است و نگاه‌ها به بسیج امیدوارانه است.

باید زمینه را برای نقش آفرینی مردم و بسیج در بحران‌های اجتماعی فراهم کرد

سردار جعفری تصریح کرد: پیشرفت و بالندگی انقلاب اسلامی متکی به مردم و بسیج است و همانطور که امام راحل فرمودند، اگر سپاه نبود انقلاب هم نبود باید بگوئیم اگر بسیج نبود سپاه هم نبود، بسیج در دفاع مقدس و بعد از ان در تامین امنیت همواره نقش موثری را برعهده داشت و باید زمینه را برای نقش آفرینی مردم و بسیج در بحران‌های اجتماعی فراهم کرد، زیرا بسیجیان آمادگی نقش آفرینی در عرصه‌های مختلف را دارند.

وی اعتلای بسیج را در ارائه خدمات در حوزه‌های مختلف از جمله اجتماعی دانست و گفت: بسیج در عرصه دفاع از کشور و تامین امنیت سربلند بود و امروز نقش آفرینی آن‌ها در حوزه اقتصادی و اجتماعی بسیار لازم است و نیاز دارد که مسئولان کشور شرایط حضور مردم را در این حوزه‌ها فراهم کنند.

فرمانده کل سپاه پاسداران در پایان تاکید کرد: باید تلاش کنیم تا انتظارات مقام معظم رهبری از بسیج محقق شود. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003MiB

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۹۱۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصول اساسی نظام «مردم محوری» است

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی جعفری بعد از ظهر پنجشنبه در همایش شوراهای اسلامی گیلان ضمن تبریک این روز به شوراهای شهر و روستای استان اظهار کرد: آنچه انقلاب را متمایز می‌کند این است که اهداف و آرمان‌ها و پیام‌های انقلاب همواره مهم بوده و پابرجاست.

جعفری با تاکید بر اینکه مردمی بودن و مردم محوری از ویژگی‌های انقلاب اسلامی ایران بوده است، تصریح کرد: افتخار جمهوری اسلامی از اول تا به امروز این است که متکی به آرای مردم است.

وی با بیان اینکه توسعه متوازن با توسعه روستاها اتفاق می‌افتد، افزود: اگر توسعه در روستاها اتفاق نیفتد منجر به مهاجرت و افزایش حاشیه نشینی می‌شود اما آنچه که امروز در جمهوری اسلامی ایران مشهود است این بوده که حکمرانی باید بر پایه مردمی باشد لذا مردم محوری اصول اساسی نظام است.

جعفری با بیان اینکه بهترین مدل برای حکمرانی روستایی و شهری ترکیبی و توسعه مردم پایه است، ادامه داد: تشکیل شوراها نقطه عطفی در توسعه نظام بوده و اعضای شوراها توانسته‌اند تمام وقت و بدون چشمداشت در منطقه خود فعالیت کنند.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گیلان بیان کرد: بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری انتخابات شوراها گام اساسی در راستای حل مشکل کشور بوده که تحقق این مهم در تعامل و همکاری انجام می‌شود.

کد خبر 6095186

دیگر خبرها

  • مولفه قدرت سپاه داشتن افراد بصیر است
  • اصول اساسی نظام «مردم محوری» است
  • کلنگ‌زنی ۶۰واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری توسط سپاه
  • سردار سلامی: رهبر انقلاب فرمودند سپاه در بحث آموزش مجاهدت کند
  • سردار سلامی: عملیات وعده صادق استثنایی ترین تصمیم نظام بود
  • سردار سلامی: عملیات وعده صادق استثنایی ترین تصمیم یک نظام بود
  • سردار سلامی: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • سردار سلامی: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • معلمان افسران مبارزه در جنگ شناختی امروز
  • سردار سلامی: سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود