Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: آنچه که امروزه مطرح است تفکر پول پرستی به جای خدا پرستی است و این فرهنگ وارداتی بیگانه است که به ما آسیب زده و کیفیات از بین می‌رود و روی کمیات درآمدزا حساب باز می‌شود و این مسئله دنیا را گرفتار کرده است. ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷ استانها خراسان جنوبی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با مدیرکل بیمه سلامت و معاونان وی اظهار داشت: بخشی از جامعه هدف بیمه سلامت تسهیلاتی دریافت می‌‌کنند و خدماتی به آنان ارائه می‌شود که قابل تقدیر است اما مشکل اصلی که در حال حاضر جامعه بشری با آن درگیر است مشکلی است که با این قضایا برطرف نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: وقتی می‌گوییم طرح تحول سلامت مراد سلامت تن است که آن هم حاصل نمی‌شود و روز به روز بیماری‌ها بیشتر می‌شود و طرح سلامت به این معنا است که انسان به لحاظ روحی و فکری سلامت خود را به دست آورد.

عبادی با بیان اینکه اگر انسان سالم نباشد هر طرحی که ریخته شود جواب نمی‌دهد تصریح کرد: برای طرح تحول سلامت تلاش زیادی شد اما پاسخ نداد چون مشکل این است که نفس انسان صالح نیست و به جای خدا و کرامت انسانی مطرح است.

وی خاطرنشان کرد: در گذشته آنچه که باید می‌بود و در گوشه‌ای از زندگی بشری وجود داشت فرهنگ اسلام ناب است که مردم حافظ آن بودند و به  دلیل سلامتی نفسشان تمام همت‌شان این بود که مریض خوب شود اما در حال حاضر اینگونه نیست سیستم‌های درآمدزایی وجود دارد که به دنبال این است که درآمد بالا رود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه اگر سلامت نفس وجود داشته باشد همه چیزی به سلامت می‌رسد یادآور شد: اما اگر بخواهیم با طرح و اعتبارات کاری درست شود به جای نمی‌رسد.

عبادی اظهار داشت: همه آقایان می‌دانند که سبوس گندم برای بدن مفید است اما یک بار در این خصوص قدمی برداشته نشده است که چرا جداسازی می‌شود و چیزهایی به خورد مردم می‌دهند که ضرر آن تا 10 سال آینده در بدن باقی می‌ماند.

وی با بیان اینکه اگر نفس سالم باشد همه چیز سلامت می‌یابد افزود: آنچه که در حال حاضر مطرح است تفکر پول پرستی به جای خداپرستی است و این فرهنگ وارداتی بیگانه است که به ما آسیب زده است و کیفیات از بین می‌رود و روی کمیات درآمدزا حساب باز می‌شود و این مسئله‌ای است که امروز دنیا گرفتار آن شده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در روایات آمده است روزی می‌رسد که مردم برای کسب پول مسابقه می‌‌گذارند و به هیچ چیز مثل این موضوع کاری ندارند گفت: امروز دنیا اینگونه شده است و ما آسیب دیده‌ایم که این همان نفوذ فرهنگی دشمن است.

عبادی بیان کرد: امروز پزشکانی هستند که در سطح روستاها به مردم رایگان خدمات می‌دهند اما در مقابل کسانی هم هستند که صد میلیون از طرح سلامت به جیب زده و مطب هم دارند و زیرمیزی نیز از بیماران می‌گیرند و در عین حال که مسلم است باید عادلانه برگزار شود اما شیوه‌ای که در حال حاضر به عنوان فکر ناسالم آمده هرگز کارساز نیست.

وی با اشاره به اینکه به همین دلیل گاهی رقم اعتبارات بالاست اما باز هم کم می‌آورند خاطرنشان کرد: در شرایط سخت کنونی بیمه سلامت در جهت درمان مردم کمک می‌کند و امید است موفق باشد.

انتهای پیام/ح

R41348/P1357/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۹۲۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای خراسان جنوبی، این  مراسم  با حضور مسئولان مربوطه و دو نماینده معرفی شده از سوی دو نامزد برگزار شد و تاریخ پخش برنامه‌های تبلیغاتی آنها مشخص شد.

مدیرکل صدا و سیمای استان  در این مراسم گفت: برای  این دور از انتخابات صدا و سیمای استان برای برنامه‌های تبیینی و تولیدی اهمیت حضور را در انتخابات دنبال خواهد کرد تا مردم با کیفیت بهتری بتوانند نامزد مورد نظر خود را انتخاب کنند.

{$sepehr_media_11058210_ 600_350}

دیگر خبرها

  • نظارت ۹۹۰ ناظر بر دور دوم انتخابات بیرجند، درمیان و خوسف
  • فرهنگ جهادی و تفکر بسیجی راهکار تحقق «ما می توانیم»
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند
  • نظارت ۹۹۰ نفر از شبکه مردمی ناظران شورای نگهبان در دور دوم انتخابات مجلس
  • بیش‌ از ۷۰ درصد مردم از عملیات وعده صادق احساس غرور کردند
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • رسانه‌های بیگانه چگونه مانع از دیدن اخبار خوب کشور شدند
  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • قاچاقچی سوخت بیش از ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • کنترل ۲ میلیون متر مکعب سیلاب در سازه‌های آبخیزداری بیرجند