Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیین معرفی برگزیدگان دومین جشنواره ملی کتاب سال فرهنگی دانشجویان نیمه اردیبهشت ۱۳۹۷ در باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، معاونت فرهنگی دانشگاه خرداد ۱۳۹۶ طی اطلاعیه‌ای دانشجویان را به ارسال آثار تالیفی و ترجمه خود برای شرکت در دومین جشنواره ملی کتاب سال فرهنگی دانشجویان فراخواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهلت ارسال آثار در ۳۰ بهمن سال گذشته پایان یافت و آثار وارد مرحله ارزیابی برای معرفی بهترین‌ها شدند که نتایج این ارزیابی در مراسمی که ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ در باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران برگزار می‌شود، اعلام خواهد شد.

بنا برا این گزارش، هدف معاونت فرهنگی دانشگاه تهران از برگزاری این جشنواره توجه به آثار و تولیدات فرهنگی دانشجویان و ترغیب آنها به مطالعه کتاب، نه فقط به عنوان امری تکلیفی و در حوزه کتاب‌های درسی بلکه در گستره وسیع آثار ادبی، فرهنگی، هنری، اجتماعی و سیاسی بوده است.

دومین دوره جشنواره ملی کتاب سال فرهنگی دانشجویان حوزه‌های دینی، اخلاقی و تربیتی، هنری و ادبی، و اجتماعی و سیاسی را پوشش داده است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، آیین معرفی برگزیدگان دومین جشنواره ملی کتاب سال فرهنگی دانشجویان ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۸ در باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران واقع در خیابان ۱۶ آذر آغاز خواهد شد.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۹۲۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی دومین نمایشگاه آثار نقاشی کودکان مبتلا به اوتیسم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ مدیرعامل موسسه نیکوکاری سرای مهر کاشان گفت: این مرکز در حوزه توانمندسازی و مداخلات مؤثر بر طیف اتیسم راه اندازی شده و با رویکرد رفتار درمانی برای آموزش و توانمندسازی کودکان اتیسم فعالیت می‌کند.


مریم خیامی پور افزود: کودکان مبتلا به اختلال اتیسم، که به طور مستمر دوره‌های آموزشی و رفتار درمانی را گذرانده‌اند، هنر نقاشی را نیز آموزش دیده‌اند که آثار آنها برای دومین سال در این نمایشگاه عرضه شده است.


وی گفت: برپایی نمایشگاه‌های آثار کودکان اوتیسم، فرصتی است تا خانواده آنها و دیگر شهروندان جامعه باور کنند که تفاوت می‌تواند عامل خلق ارزش باشد و کودکان خود را از جامعه جدا نکنند.


روز دوم آوریل برابر با ۱۴ فروردین به نام روز جهانی آگاهی از اتیسم نامگذاری شده است و نمایشگاه نقاشی «پنجره نگاه من» با آثاری از کودکان ۵ تا ۱۵ سال طیف اتیسم تا روز دوازدهم فروردین در خانه تاریخی بروجردی کاشان میزبان شهروندان و گردشگران است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دومین جلسه هماهنگی جشنواره ورزشی ، تفریحی و فرهنگی دریاچه ارومیه
  • برپایی دومین نمایشگاه آثار نقاشی کودکان مبتلا به اوتیسم
  • ثبت سه اثر تاریخی منطقه ۵ در فهرست ثبت آثار ملی/ برگزاری چهار جشنواره در سال جاری
  • معرفی برگزیدگان مرحله کشوری رویداد ملی مدرسه، منزل، تعالی محصل
  • فراخوان جشنواره استانی علمی، فرهنگی و هنری جوانی جمعیت منتشر شد
  • ثبت ۳ اثر تاریخی در فهرست آثار ملی
  • ثبت سه اثر تاریخی در فهرست آثار ملی
  • برگزاری جشنواره‌های متنوع در بوستان لاله تا پایان ماه رمضان
  • وضعیت اخلاق مداری دانشجویان
  • آغاز فراخوان جشنواره استانی علمی، فرهنگی و هنری جوانی جمعیت