Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-16@23:50:01 GMT

روکش مضجع شریف قمر بنی هاشم(ع) در اراک رونمایی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۹۲۷۵۱

روکش مضجع شریف قمر بنی هاشم(ع) در اراک رونمایی می‌شود

مسئول دوخت روکش قبر حضرت ابوالفضل العباس(ع) از رونمایی روکش مضجع شریف و نورانی مزار مطهر قمر بنی هاشم(ع) همزمان با اعیاد شعبانیه در مصلی بیت‌المقدس اراک خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام حبیبی، مسئول دوخت روکش قبر حضرت ابوالفضل العباس(ع) در گفتگو با اراک امروز؛ با اشاره به رونمایی طرح روکش مضجع شریف و نورانی مزار مطهر قمر بنی هاشم همزمان با اعیاد شعبانیه در اراک گفت: طرح روکش مضجع شریف و نورانی مزار مطهر قمر بنی هاشم همزمان با اعیاد شعبانیه و با حضور مسئولان استانی در اولین روز از اردیبهشت ماه در مصلای بیت‌المقدس اراک رونمایی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دوخت این روکش برای اولین بار در کشور انجام شده است، گفت: این کار به دست بانوان اراکی در مسجد حجت بن الحسن(ع) کوی هجرت این شهرستان دوخته شد.

مسئول دوخت روکش قبر حضرت ابوالفضل العباس(ع) تصریح کرد: طراحی و دوخت این روکش دفعات قبل در کشور‌های سوریه، لبنان، هند و پاکستان انجام شده است.

حبیبی ادامه داد: روکش قبر مطهرحضرت ابولفضل (ع) با اسماء متبرکه چهارده معصوم علیه السلام، زیارت نامه حضرت عباس (ع)، ۱۲ لقب از القاب قمر بنی هاشم و در مرکز این طرح نیز شعری در مدح حضرت ابولفضل عباس (ع) خطاطی شده است.

وی با بیان اینکه برای دوخت و تزئین این طرح ۱۰۰ میلیون تومان صرف شده است، اضافه کرد: پارچه انتخاب شده برای این طرح مخمل کوبیده به رنگ یشمی در ۱۰ مترمربع است که با سرمه، ملیله، مروارید، منجوق دوزی و با طلا و نقره نیز تزئین شده است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۹۲۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل لکه گیری و روکش آسفالت جاده میمه به وزوان؛بزودی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ خرابی آسفالت جاده میمه به وزوان مشکلات زیادی برای رانندگان، مسافران و شهروندان بوجود آورده است.در بازدید رضا اکبری معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در آبان ماه ۱۴۰۱، آسفالت جاده بین شهر‌های میمه و وزوان تا پایان سال ۱۴۰۱ اجرایی شد.


حسین دهقان شهردار میمه گفت: با توجه به اینکه جاده بین شهر‌های میمه و وزوان در جاده ترانزیت اصفهان به تهران قرار گرفته، اجرای آسفالت و نگهداری آن برعهده سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در گفتگوی تلفنی با بخش خبری ۲۰ شبکه اصفهان با اشاره به اینکه ۹۰ کیلومتر از این مسیر به لکه گیری و روکش آسفالت نیاز دارد گفت: بر این اساس، دو مناقصه برای لکه گیری و روکش آسفالت مسیر جاده‌ای میمه-وزوان و اصفهان-میمه با ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برگزار شده است.


مهدی فقهی افزود: لکه گیری و روکش آسفالت مسیر جاده‌ای میمه-وزوان با شروع به کار پیمانکار ۱۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا یک ماه آینده تکمیل می‌شود.

    کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • مسدود شدن محور ارتباطی ۲۵ روستای بخش جلگه چاه هاشم دلگان
  • ۵۴۷ کیلومتر از جاده های استان بوشهر روکش آسفالت و لکه ‎گیری شد
  • ایران با چه موشک‌هایی آسمان منطقه را به ۲ نقطه در فلسطین اشغالی دوخت؟
  • هم‌رزم شهید حاج‌علی زاهدی آسمانی شد
  • رشد ۳۳ درصدی بهسازی راه‌های روستایی گیلان
  • آسفالت و روکش ۲۴۴ کیلومتر از راه های روستایی گیلان
  • آسفالت و لکه گیری ۵۴۷ کیلومتر از جاده‌های استان بوشهر
  • تحلیل خبرنگار سرشناس عرب از حمله تنبیهی ایران به رژیم صهیونیستی
  • پروژه لکه گیری و روکش آسفالت حفاظتی آزادراه تهران – کرج – قزوین
  • تکمیل لکه گیری و روکش آسفالت جاده میمه به وزوان؛بزودی