Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوشهر - مدیرکل هواشناسی استان بوشهر از افزایش ناپایداری‌های جوی در استان و احتمال بارش باران خبر داد.

نادر شفیع‌خدایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده ورود امواج ناپایدار به جو استان و در پی آن افزایش ناپایداری‌های جوی طی امروز و فردا است.

وی خاطرنشان کرد: بنابراین طی این مدت ضمن افزایش ابر، تند باد لحظه‌ای، بارش پراکنده باران، گاهی رگبار پراکنده باران به همراه رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: همچنین طی امروز و فردا به سبب تشدید ناپایداری و وزش تندباد، خلیج فارس در برخی ساعات مواج و متلاطم خواهد بود.

وی افزود: با توجه به وزش تندباد احتمال ایجاد گرد و خاک محلی در برخی نقاط استان دور از انتظار نیست و پیش‌بینی می‌شود این ناپایداری از بعدازظهر فردا به تدریج از استان خارج شود.

شفیع‌خدایی اضافه کرد:‌ برای ساعات آینده آسمان استان نیمه ابری، گاهی افزایش ابر همراه با بارش پراکنده باران، در برخی نقاط رگبار باران همراه با رعد و برق و تند باد لحظه ای پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: جهت وزش باد متغیر غالباً شمال شرقی تا جنوب شرقی با سرعت ۱۶ تا ۴۲ کیلومتر در ساعت گاهی بیش از ۶۰ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر و در هنگام وزش تند باد ۹۰ تا ۱۸۰ سانتیمتر گاهی ۲۴۰ سانتیمتر خواهد بود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۹۲۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رعدو برق و تندبادهای لحظه‌ای کرمان را فرا می‌گیرد

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: تا پایان هفته ناپایداری‌های جوی به‌صورت افزایش ابر، رگبار باران گاهی همراه با رعدوبرق و وزش تندبادهای لحظه‌ای در اکثر مناطق استان ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، امین دریافر، امروز _پنج‌شنبه ششم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز و فردا ناپایداری‌های جوی به‌صورت افزایش ابر، رگبار باران گاهی همراه با رعدوبرق و وزش تندبادهای لحظه‌ای در اکثر مناطق استان ادامه خواهد داشت.

وی افزود: امروز بیشینه بارش‌ها در نیمه شمالی مناطق مرکزی، جنوب غربی و برخی مناطق جنوب‌شرقی خواهد بود و با توجه به شدت و نوع بارش‌‎ها، آب‌گرفتگی معابر عمومی، جاری شدن رواناب، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌ها در مناطق مذکور محتمل است.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان تصریح کرد: فردا از شدت ناپایداری‌ها کاسته خواهد شد و از ابتدای هفته آینده به استثنای ارتفاعات و برخی مناطق مرکزی که رگبار پراکنده باران خواهند داشت، برای اغلب مناطق جوی نسبتاً پایدار و آرام گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 747802

دیگر خبرها

  • حمایت دانشجویان دانشگاه خلیج‌فارس از دانشجویان آزادی‌خواه آمریکایی
  • انعکاس برنامه‌های روز ملی خلیج فارس در بوشهر از ۱۹ شبکه خارجی
  • برگزاری روز ملی خلیج‌فارس با نگاه نمایش اقتدار ایران در بوشهر
  • برگزاری نمایش اقتدار در روز ملی خلیج‌ فارس در بوشهر
  • حضور ۱۹ شبکه خارجی در آیین روز خلیج‌فارس در بوشهر
  • صنایع استان بوشهر به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنند
  • دومین همایش بین‌المللی خلیج فارس دربوشهر برگزار می‌شود
  • حضور ۱۶ هزار بوشهری در کنکور/ ۶۳ درصد شرکت‌کنندگان خانم هستند
  • رعدو برق و تندبادهای لحظه‌ای کرمان را فرا می‌گیرد
  • رقابت بیش از ۱۶ هزار داوطلب کنکور در استان بوشهر