Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@10:54:49 GMT

برگزاری مسابقات کونگ فو قهرمانی شهرستان زرند

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۹۲۸۶۰

برگزاری مسابقات کونگ فو قهرمانی شهرستان زرند

عباس گلستانی رییس هیئت کونگ فو شهرستان زرند در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان با اشاره به برگزاری مسابقات کونگ فو قهرمانی در این شهرستان، گفت: این رقابت ها با حضور 70 شرکت کننده در 13 وزن و رده های نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان برگزار شد.

وی افزود: در پایان، امیر علی ایرانمنش، امیر مهدی مصلحی، امیر طاها احمدی، مهزیارجلالی، محمدیاسین نخعی، میلاد رحمانی، علی قلیزاده، احسان فتحعلی زاده، علی نکویی، نوید حسنخانی، علی گلستانی، حسام گلستانی و سید مهدی تهامی عناوین نخست اوزان مختلف را از آن خود کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گلستانی تصریح کرد: محمد حسین گلستانی، ابوالفضل جمشیدی، محمد جواد گلستانی، ابولفضل شمسی، عادل عربپور، محمد علی فضل ابادی، اسماییل جمشیدی، محمد عباس حیدری، امیر محمد شمس، علی احمدی و حسین جعفری نیز مقام های دوم وزن های مختلف را به خود اختصاص دادند.

وی یادآور شد: امیر علی میرزایی، ابولفضل علیزاده، مازیار مومنی، علی رضا بلوچ، امیر صالح قوام آبادی، امیر مهدی زمانی، علی احمدی، مهدی ایزدی و محمد حسین پور جعفری هم عناوین سوم اوزان مختلف را کسب کردند.

انتهای پیام/ب

رقابت های کونگ فو قهرمانی زرند به مناسبت مبعث پیامبر اکرم(ص)

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی کونگ فو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۹۲۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیر حسین ترکمان معروف به «امیر خلوت» کیست؟ فیت‌ها و دیس‌های مشهور «امیر خلوت»

زی‌سان: امیر حسین ترکمان ملقب به امیر خلوت یکی از معروف‌ترین رپر‌های زیرزمینی می‌باشد. او در سبک رپ اجتماعی فعالیت می‌کند و یکی از عواملی که باعث به شهرت رسیدن او شد لحن خاص و منحصر به فرد او بود.

به گزارش زی‌سان، اگر تا به حال آهنگی از امیر گوش داده باشید، قطعا با لحن خیابانی و کوچه بازاری او آشنا هستید. 

امیر در ۳۱ تیر ماه سال ۱۳۷۱ در تهران به دنیا آمد. او از دوران کودکی تا به امروز در منطقه‌ای در غرب تهران زندگی می‌کند. او پس از به پایان رساندن دوران دبیرستانش، برای ادامه تحصیل راهی دانشگاه شد. پس از مدتی توانست در رشته بازرگانی دوره لیسانس را به پایان برساند. اما پس از آن تصمیم به ادامه تحصیل نگرفت و دیگر درس نخواند.

امیر خلوت از همان دوران کودکی علاقه فراوانی به موسیقی نشان می‌داد. در دوران نوجوانی بود که با موسیقی زیرزمینی آشنا شد و به شدت مجذوب آن شد. برای مدتی این سبک را تنها به عنوان یک شنونده همراهی می‌کرد، اما پس از مدتی در سن ۱۶ سالگی تصمیم به فعالیت در این سبک گرفت. او در میتینگ‌های رپی زیادی شرکت کرد و به واسطه آن‌ها مقداری به شهرت رسید. در ادامه او در سال ۸۷ فعالیت حرفه‌ای خود را انتشار دو ترک با نام‌های «خون بها» و «مرد سبز» آغاز کرد. در ادامه به بهترین آهنگ‌های امیر خلوت می‌پردازیم، پس با ما همراه باشید و با این آهنگ‌های زیبا و دوست داشتنی آشنا شوید. خلوت یکی از بهترین رپر‌های زیر زمینی ایران می‌باشد. 

معروف‌ترین آهنگ‌های امیر خلوت؛ فیت‌ها و دیس‌بک‌ها

امیر در سبک رپ اجتماعی - خیابانی فعالیت می‌کند و بیشتر ترک‌های او هم در این زمینه می‌باشد. اما با این وجود آهنگ‌هایی در سبک‌های متفاوت مانند لاو و یا دلنوشته هم برخوردار می‌باشد. معروفترین آهنگ‌های امیر خلوت عبارتند از: خلوت تند که احتمالا یکی از محبوب‌ترین اهنگ‌های اوست، شیشه خورده، رویا، دنیای من، مثل قبل، دستای تو، رینگ، سوپراستار، جانی، برای ... 

امیر خلوت همچنین در کنار خوانندگان دیگری نیز آهنگ بیرون داده است. از معروفترین فیت‌های او می‌توان به آهنگ «برای» با همکاری صادق، «کجایی دادا» به همراه محمد رضا شایع، «مثل قبل» به همراه گروه اوکتاو،. 

معروفترین دیس‌های امیر خلوت نیز عبارتند از: طهران مال تو نیست که یک دیس‌بک به آهنگ «تهران مال منه» از گروه زدبازی است، «کجایی دادا» که یک دیس به نیما نیموش است و آن را به همکاری شایع اجرا کرد. این آهنگ در واقع خطاب به خواننده‌هایی است که از ترس دستگیری مهاجرت کرده‌اند. آهنگ «زیر پام» نیز یک دیس معروف به سهراب ام جی و شایع است. او این آهنگ را با همکاری سامان، ناطق و معراج اجرا کرد. 
امیر خلوت همچنین آلبوم‌هایی نیز منتشر کرده که عبارتند از: من، فرکانس، رینگ. 

حاشیه معروف امیر خلوت؛ همکاری با پویان مختاری

اگر از اوایل فعالیت امیر خلوت او را دنبال کرده باشید، می‌دانید که او آنچنان خواننده پر حواشی‌ای نیست و در حواشی کمی حضور داشته است. یکی از حواشی که او را بسیار درگیر خود کرد، همکاری او با پویان مختاری یکی از شاخ‌های اینستاگرام بود.

او مدت‌ها پیش با دریافت هزینه‌ای حاضر شد با پویان به همخوانی بپردازد. پس از منتش ر شدن این ترک، بازخورد‌های منفی فراوانی روانه امیر شد و زندگی او را به صورت گسترده‌ای تحت تاثیر قرار داد. اما خلوت پس از مدتی به این حواشی واکنش نشان داد و گفت او طی این سال‌ها فعالیت در عرصه رپ، هیچگاه از طرف هوادارانش حمایت نشده است و برای کسب درآمد مجبور شده است با پویان همکاری کند.

از دیگر حواشی اخیر خلوت، درگیری و بتل او با «کچی بیتز» بود. همه این حواشی از یک لایو کچی آغاز شد و به بتل آن دو نیز ختم شد. پس از منتشر شدن آهنگ بتل آن دو تمام درگیری و حواشی‌های آن دو به پایان یافت. 

تتو‌های امیر خلوت

اگر تا به امروز با امیر خلوت آشنا شده باشید، در جریان هستید که از تتو‌های فراوانی در قسمت‌های متفاوتی از بدنش برخوردار می‌باشد. اما برخی از تتو‌های امیر معروف‌تر از باقی تتو‌های او می‌باشند. برای مثال او در چندین آهنگش به تتو «حق» بر روی گردنش اشاره می‌کند و این اتفاق باعث شده که همه هواداران او از وجود این تتو با خبر باشند.

او علاوه بر حق، تتو‌های دیگری مانند تاج و اسمش که در زیر تاج قرار دارد، بر روی گردنش برخوردار می‌باشد. همچنین بخش عظیمی از جفت دست‌های او نیز تتو می‌باشد. بر روی دست راست او یک گل رز و شکلی ابر مانند و بر روی دست چپ او چهره یک ببر طراحی شده است. اما این تتو‌ها تنها برخی از تتو‌های قابل رویت او می‌باشند و امیر از تتو‌های بیشتری برخوردار می‌باشد.

tags # موسیقی رپ سایر اخبار (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ آیا حیوانات هم از آمیزش جنسی لذت می‌برند؟ اگر ماه به زمین برخورد کند چه می‌شود؟ (عکس) انسان‌های امروز چقدر شبیه نئاندرتال‌‌ها هستند؛ از دماغ بزرگ تا کشیدن سیگار!

دیگر خبرها

  • بردسکن میزبان مسابقات قهرمانی نونهالان کشتی استان خراسان رضوی
  • برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی در اشکذر
  • گوشه‌هایی از برگزاری نهمین دوره مسابقات جام نوروز در روستای ده محمد
  • دعوت ورزشکار همدانی به اردوی تیم ملی ترامپولین 
  • مقدماتی انتخابی فوتبال جام جهانی ۲۰۲۶؛ ترکمنستان ۰ - ایران ۱
  • شاعران گلستانی عیدانه های شعر خود را در حضور آیت الله نورمفیدی قرائت کردند
  • امیر حسین ترکمان معروف به «امیر خلوت» کیست؟ فیت‌ها و دیس‌های مشهور «امیر خلوت»
  • جودوکار مازندرانی در اردوی تیم‌ ملی
  • مازندران میزبان تور جهانی تنیس
  • قهرمانی تیم شهید باکری روستای زارنجی باروق در مسابقات فوتبال داخل سالن