Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش الف کتاب، مهر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نشر قطره، این موسسه انتشاراتی با اعلام این خبر در پایگاه اطلاع‌رسانی خود، در بیان هدف از این اقدام نوشته است: نشر قطره در سال ۱۳۹۷ برای حمایت از کتابفروشی‌ها در نمایشگاه بین‌المللی و نمایشگاه‌های استانی شرکت نمی‌کند نخواهد کرد.

در اطلاعیه این ناشر که با عنوان «کتابفروشی محله خود را زنده نگه داریم» منتشر شده، همچنین به مخاطبان و علاقه‌مندان به کتاب توصیه شده است که برای خرید کتاب به کتابفروشی محله خود مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشر قطره در حالی از حضور در نمایشگاه امسال کتاب تهران - که مطابق آئین‌نامه ضوابط، ناشران تنها در صورتی امکان ثبت نام در آن را می‌یابند که طی سه سال اخیر حداقل ۴۰ عنوان کتاب منتشر کرده باشند - انصراف داده که برابرِ اعلام این موسسه انتشاراتی، طی سه سال اخیر هر روز بیش از یک کتاب چاپ اول و تجدید چاپ منتشر کرده است.

نشر قطره فعالیت خود را در دی ماه ۱۳۶۷ شروع کرد و از آن تاریخ تا کنون حدود ۱۸۵۰ عنوان کتاب در زمینه‌های ادبیات، تئاتر و ادبیات نمایشی، رمان-داستان خارجی، رمان-داستان ایرانی، روانشناسی، تاریخ و جغرافیا، کودک و نوجوان، علوم اجتماعی، شناخت‌نامه و خاطرات، آموزشی، زبان و زبان‌شناسی، فلسفه و عرفان، علوم و فنون، پزشکی، دین، هنر و مدیریت به چاپ رسانده است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۹۲۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشارات خط مقدم با ۷۰عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید

به گزارش خبرنگار مهر، انتشارات خط مقدم با ۷۰ عنوان در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی تهران حضور پیدا می‌کند که از این تعداد ۶ عنوان چاپ اول بوده و باقی، تجدید چاپ هستند.

رونمایی از کتاب‌هایی ازجمله صنوبر، پروانه سوم، نامه‌ای از جنوب، نورا، صبح واقعه، کتب کنعان، پرتگاه، پشت پاشنه، رخت شو از جمله برنامه‌های این انتشارات در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران است. همچنین برگزاری نشستی با موضوع چالش‌های تولید روایت از جبهه مقاومت برای مخاطبان نوجوان و بزرگسال از دیگر برنامه‌هایی است که توسط این انتشارات در نمایشگاه کتاب برگزار می‌شود.

رونمایی و بررسی کتاب نامزد گلوله‌ها نوشته مرتضی سرهنگی به همراه نقد کتب مربوط به شهید حاج قاسم سلیمانی نیز در نمایشگاه کتاب توسط این ناشر پیگیری می‌شود.

کد خبر 6097452 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • آماده سازی مصلی تهران برای برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • ۴۰ عنوان کتاب جدید از منشورات رهبر انقلاب در راه نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳
  • انتشارات خط مقدم با ۷۰عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • آماده حمایت جدی از ناشران و مخاطبان این حوزه هستیم
  • ۴۰ عنوان کتاب جدید از منشورات رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • نشست خبری سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • هزاره ققنوس با ۸۰۰ عنوان کتاب به مصلی می‌آید
  • سی‌وچهار دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در یک نگاه
  • حضور کتاب‌فروشی‌ها در نمایشگاه کتاب، آری یا خیر؟
  • ناشران خارجی به نمایشگاه آمدند