Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-29@23:30:45 GMT

بخشودگی سودوجرائم تسهیلات معوق کشاورزان قزوینی

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۹۳۱۵۹

بخشودگی سودوجرائم تسهیلات معوق کشاورزان قزوینی

سیدهداءالدین قائمی مدیر شعب بانک کشاورزی استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: شعب بانک کشاورزی استان قزوین مبلغ 115 میلیارد ریال سود و جرائم تسهیلات معوق کشاورزان استان قزوین را با استفاده از اعتبار بند (و) تبصره 16، سال 96 مورد بخشودگی قرار دادند.
وی گفت: در سال گذشته تعداد هزار و ۹۸۳ فقره سود و جرائم تسهیلات معوق کشاورزان از محل این اعتبار مورد بخشودگی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر شعب بانک کشاورزی استان قزوین در ادامه ضمن اشاره به پرداخت تسهیلات از سوی شعب این بانک اظهار کرد: در سال ۹۶ 8 هزار و 868 میلیارد ریال تسهیلات توسط بانک کشاورزی استان قزوین تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده است.
قائمی عنوان کرد: این میزان تسهیلات به بیش از 29 هزار نفراز متقاضیان در زمینه های مختلف پرداخت شده است.
وی اضافه کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی استان قزوین، بانک کشاورزی به عنوان یکی از بزرگترین حامیان بخش صنعت و کشاورزی با پرداخت تسهیلات مناسب گام موثری در جهت ایجاد اشتغال و کارآفرینی در استان برداشته است.
مدیر سعب بانک کشاورزی استان قزوین گفت: تلاش ما و همه همکاران در شعب مختلف بانک کشاورزی ایجاد زمینه ای مناسب برای ایجاد اشتغال و همچنین عمل به راهبرد سال ۹۷ از سوی مقام معظم رهبری می باشد.
1010/پ30/ب

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۹۳۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک تجارت در فروردین 1403 جمعا 1698 فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد

به گزارش «تابناک» به نقل از مدیریت روابط‌عمومی و ارتقای سرمایه اجتماعی بانک تجارت، این بانک در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و حرفه‌ای خود در فروردین ماه سال جاری، به‌صورت حضوری از طریق شعب خود در سراسر کشور و از طریق اپلیکیشن باجت به‌صورت کاملا غیرحضوری، جمعا تعداد 468 فقره وام ازدواج به متقاضیان و واجدین شرایط پرداخت کرد.

بانک تجارت همچنین با هدف اجرای قانون فرزندآوری، از ابتدای سال تا پایان فروردین ماه، 1230 فقره تسهیلات فرزندآوری پرداخت کرد؛ این در شرایطی است که این بانک در سال 1402 با اعطای 95 هزار و 181 فقره تسهیلات ازدواج و 89 هزار و 534 فقره تسهیلات فرزندآوری از جوانان ایرانی حمایت کرد.

اپلیکیشن باجت بانک تجارت این امکان را در اختیار مشتریان قرار داده تا بتوانند تمامی خدمات بانکی مورد نیاز خود، از افتتاح حساب و معرفی ضامن تا دریافت تسهیلات و پرداخت اقساط را به‌صورت کاملا غیرحضوری به انجام رسانند. این اپلیکیشن کاربردی به‌ویژه دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج را برای جوانان ایرانی تا حد قابل توجهی تسهیل کرده است.

دیگر خبرها

  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوارها در سال ۱۴۰۲
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است
  • موفقیت بانک ملی ایران در جذب سرمایه اجتماعی با پرداخت تسهیلات خرد
  • اعطای بیش از 21 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه بانک ملی ایران به متقاضیان
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده
  • اعطای ۲۱ هزار فقره وام قرض الحسنه بانک ملی ایران در ۱ ماه
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • بانک تجارت در فروردین 1403 جمعا 1698 فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد
  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • پرداخت ۱۱۷ همت تسهیلات بدون ضامن