Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛محمد عظیم زاده مسئول اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کلیبر با بیان این مطلب گفت: در ابتدای سال جاری سند مالکیت یک فقره موقوفه منفعتی و دو فقره موقوفه انتفاعی با اقدام و پیگیری‌های مستقیم و مکرر اخذ شد.

وی افزود: مساحت این موقوفات در مجموع ۷۸۶۵.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۹ مترمربع و ارزش تقریبی آن سه میلیارد ریال است.

مسئول اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کلیبر در ادامه اظهار کرد: سند مالکیت تعداد ۳ مورد از بقاع متبرکه شهرستان نیز آماده صدور است که متاسفانه با توجه به مشکل نبود شناسه ملی، پرونده آن راکد مانده است.

وی همچنین ادامه داد: در اوایل سال جاری قدم‌های مهمی در جهت تثبیت مالکیت موقوفات و اماکن متبرکه شهرستان انجام گرفته است که امیدواریم تا پایان سال نتیجه آن بیش از کمیت ابلاغی باشد. 

 

انتهای پیام/ش

۳ فقره سند مالکیت موقوفات در شهرستان کلیبراخذشد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسکن سازمان اوقاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۹۳۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق اماکن خصوصی در آذرشهر

سرهنگ نعمتی اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در شهرستان آذرشهر موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات هدفمند و اقدامات فنی و پلیسی سارق را شناسایی و با هماهنگی قضایی در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آذرشهر با بیان اینکه متهم در بازجویی به عمل آمده به ۸ فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف و مقادیری از اموال مسروقه نیز از وی کشف شد افزود: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

 وی با بیان اینکه پلیس به صورت شبانه‌روزی برای ارتقای امنیت و مبارزه با مجرمان و متخلفان در حال تلاش است از مردم درخواست کرد مردم ضمن هوشیاری در صورت مشاهده و یا اطلاع از هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • تجلیل از پرچمداران دین و اندیشه در خوی
  • دستگیری باند سارقان قطعات و لوازم خودرو در زابل
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در آذرشهر
  • ۱۰ فقره سرقت در پرونده سارق قطعات
  • کشف ۳۱ فقره سرقت قاب زاپاس پرادو در بابلسر
  • نصب تابلوی معرفی برای تعدادی از درختان کهنسال و نادر شهرستان زیرکوه
  • مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان قدس معارفه شد
  • کشف ۷ فقره جرایم سایبری در دورود
  • ضرورت ایجاد زیرساخت لازم برای توسعه صنعت کشاورزی
  • مسدود شدن ۱۵۱ حلقه چاه غیرمجاز در بوکان