Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-07@10:55:54 GMT

مراکز معاینه فنی بیهقی و آبشناسان 24 ساعته شدند

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۹۳۳۲۲

مراکز معاینه فنی بیهقی و آبشناسان 24 ساعته شدند

رکنا: مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی شهر تهران گفت: مراکز معاینه فنی بیهقی و آبشناسان 24 ساعته فعال هستند.

به گزارش گروه اجتماعی رکنا، سید نواب حسینی منش مدیر عامل ستاد مرکزی معاینه فنی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛اظهار داشت: برای رفاه حال شهروندان دو مرکز بیهقی و آبشناسان از امروز (27 فروردین)، 24 ساعته خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل ستاد مرکزی معاینه فنی شهر تهران با بیان اینکه روزانه پنج الی 6 هزار مراجعه به مراکز معاینه فنی ثبت می‌شود، گفت: مراکز معاینه فنی بیهقی و آبشناسان که تا ساعت 24 فعالیت داشتند از این پس به صورت 24 ساعته فعال و آماده پذیرش خودروها هستند.

مدیرعامل ستاد معاینه فنی شهرداری تهران با بیان اینکه به شاغلان و کارمندان توصیه می‌شود که از ساعت 16 به بعد به مراکز معاینه فنی مراجعه کنند. چرا که خلوت‌تر است، گفت: همچنین سامانه 41787 پاسخگوی سوالات مراجعان است.

وی در پایان تصریح کرد: همچنین مراجعان می‌توانند قبل از رفتن به مراکز معاینه فنی عدد یک را به سامانه 2000112، پیامک کنند تا از مراکز خلوت و میزان مدت انتظار در صف باخبر شوند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران شهر تهران شهرداری تهران معاینه فنی شهروندان ساعت ایران دختر عکس قتل فیلم مرد همسرش مرگ سقوط هواپیما مرگبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۹۳۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس فعال می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه‌ای با حضور سرهنگ پاسدار روح الله محمد حسین زاده دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور و هیأت امنای یادمان شهدای هویزه درباره مسائل یادمان و تسهیلگری در حل مشکلات یادمان هویزه برگزار شد.

در ابتدا مسؤولان و اعضای هیأت امنای یادمان شهدای هویزه گزارشی از فعالیت‌های خود در ایام اوج جنوب کشور ارائه کردند و مشکلات و انتظارات خود را جهت بهسازی و خدمت رسانی بهتر به زائرین شهدا را اعلام کردند.

سرهنگ حسین زاده ضمن گرامیداشت شهدای هویزه به ویژه شهید علم الهدی و قدردانی از زحمات خادمان و مسؤولان این یادمان گفت: پشتیبانی از یادمان‌ها و فعال سازی و پای کار آوردن ظرفیت هیأت امناهای یادمان‌ها در دستور کار ستاد مرکزی راهیان نور کشور است.

وی افزود: ستاد مرکزی به دنبال فعال‌سازی ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی و دولت در راستای حل مشکلات و مسائل یادمان‌ها است.

در این جلسه حمید صادقی معاون مهندسی ستاد مرکزی راهیان نور کشور و سید ایمان یاراحمدی معاون دولت ستاد مرکزی راهیان نور کشور نیز حضور داشتند.

کد خبر 6097317 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • خروج معاینه فنی خودروهای تهران از شمول ماده ۱۴۱ قانون تجارت
  • خروج شرکت ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از شمول ماده 141 قانون تجارت
  • خروج ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از شمول ماده ۱۴۱ قانون تجارت
  • میراحمدی: تصمیمات در خصوص سفر اربعین اتباع خارجی با ستاد مرکزی است
  • فعالسازی ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس
  • ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان
  • ستاد مرکزی راهیان نور از ظرفیت‌های دستگاه‌ها بهره‌مند می‌شود
  • ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس فعال می‌شوند
  • ضرورت افزایش مراکز معاینه فنی خودرو در شهرستان‌ها
  • درخواست شهرداری تهران از دولت برای افزایش نرخ معاینه فنی