Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@16:29:17 GMT

مروایت عشق» راوی زندگی‌نامه شهدای سیستان و بلوچستان شد

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۹۳۴۱۴

مروایت عشق» راوی زندگی‌نامه شهدای سیستان و بلوچستان شد

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد زاهدان گفت: نرم افزار «روایت عشق» با محوریت آشنایی زائران راهیان نور با شهدای استان سیستان و بلوچستان به همت تیم سایبری بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد زاهدان طراحی و منتشر شد.

به گزارش ایسنا، رضا جعفری  با توجه به اینکه در استان سیستان و بلوچستان، بانک جامع اطلاعاتی از شهدای شاخص و دیگر شهدا وجود نداشت  توضیح داد: مجموعه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد، نرم افزار «روایت عشق» را با تمام سختی‌ها و کمبود امکانات و عدم دسترسی کامل به اطلاعات تعداد زیادی از شهدابه سرانجام رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  هدف از تهیه این نرم افزار معرفی شهدای استان با روش‌های نوین و جذاب در فضای دانشجویی بود.

وی افزود: این نرم افزار با فرمت اندروید در سه بخش، شامل لیست شهدا، شهدای شاخص و علاقمندی‌ها آماده شده است. عملیات‌هایی مانند جستجو، کپی اطلاعات، درج انتقاد و پیشنهاد و بروزرسانی در این نرم افزار گنجانده شده است؛ همچنین در قسمت درج انتقاد و پیشنهاد، شماره پیامک جهت ارسال اطلاعات شهدایی که در نرم افزار موجود نیست قرار داده شده و تقاضا داریم تمام کسانی که از نرم افزار بهره می‌برند برای کیفیت بخشی و تکمیل آمار شهدا از این طریق به ما کمک کنند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد زاهدان خاطرنشان کرد: به عقیده ما تمام مسئولین استانی باید جهت جمع آوری بانک جامع شهدای استان با توجه به گستردگی جغرافیایی استان حداکثر توان خود را در این زمینه به کار ببرند و البته در سطح کشور نیز باید با یک نگاه جدید و استفاده از تکنولوژی و استعدادهای بومی جهت شاساندن شهدا و سبک زندگی آنان اقدام شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۹۳۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش ۵ هزار نفر در سیستان و بلوچستان در حوزه اقتصاد دیجیتال

استاندار سیستان و بلوچستان، گفت: اقتصاد دیجیتال یکی از مهم‌ترین عوامل در پیشرفت و توسعه استان است که در این راستا تاکنون پنج هزار نفر آموزش دیده‌اند، اما این رقم کافی نیست و باید افراد بیشتری برای کار در این حوزه تربیت شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، محمد کرمی در نشست شورای اداری منطقه سیستان که در دانشگاه زابل برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم همچنین تبریک روز کارگر، اظهار داشت: مقام و منزلت دو قشر معلم و کارگر در اسلام بی‌نظیر است و ائمه اطهار نیز احادیثی در باب اهمیت نقش این دو قشر به یادگار گذاشته اند.

وی افزود: رشته‌های دانشگاهی باید متناسب با شغل و علاقه افراد باشد چرا که باید با استفاده از نیروهای متخصص و بومی بتوانیم آینده سیستان و بلوچستان را بسازیم.

استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: دانشگاه باید به صورت مداوم دنبال نوآوری باشد که البته این امر جزو رسالت‌های اصلی دانشگاه‌ها به شمار می‌آید.

وی افزود: بازار کار نیازمند افراد توانمند و مهارت دیده است لذا دانشجویان و دانش آموزان باید به دنبال مهارت آموزی باشند چرا که جوانان ما باید از هم اکنون وارد بازار کار شوند.

کرمی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی باید با کسب پشتیبانی علمی به صورت مداوم با دانشگاه ها و شرکت‌های دانش بنیان ارتباط داشته باشند.

وی ادامه داد: راه‌اندازی کریدور ارتباطی با توجه به موقعیت جغرافیایی استان از مزیت‌های سیستان و بلوچستان نسبت به سایر مناطق است که باید از ظرفیت های موجود برای توسعه تجارت و افزایش صادرات بهره‌گیری کنیم.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تلاش می‌کنیم تا پروژه راه آهن زاهدان - چابهار به سرعت بهره‌برداری شود چرا که راه آهن می‌تواند موجب ایجاد تحول در منطقه گردد.

کرمی خاطرنشان کرد: شهرداری ها باید مردم را در پروژه های مربوط به شهر مشارکت دهند چراکه این مردم دارای قدرت عظیمی هستند که می‌توانند موجب ایجاد تحول در جامعه شوند.

وی تاکید کرد: وظیفه دستگاه اجرایی تسهیل روند سرمایه‌گذاری است، لذا نباید هیچ مانعی برای دادن مجوز به سرمایه‌گذاران وجود داشته باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری اولین یادواره شهدای زن در شهرستان هرند + فیلم
  • آموزش ۵ هزار نفر در سیستان و بلوچستان در حوزه اقتصاد دیجیتال
  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت
  • دیدار استاندار با خانواده معزز شهدای حادثه تروریستی سیب و سوران در حوزه سیستان
  • دیوارنگاره تمثال شهدای دانشکدگان فنی دانشگاه تهران رونمایی شد
  • انتشار نماهنگ زیبای نامه‌ای برای تو +فیلم
  • ۱۲۰۰ وصیت نامه شهدای استان سمنان چاپ شده است
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان