Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، فرمانده انتظامی استان گفت: برابر اعلام و شکایت های مردمی مبنی بر این که سرقت های متعددی از باغ ویلاها و انبارهای حاشیه شهر بیرجند به وقوع پیوسته است رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی و کارآگاهان آگاهی قرار گرفت.

سردار«مجید شجاع» افزود: در بررسی صحنه های رخ داده مشخص شد که سرقت ها توسط چند نفر انجام شده است و ماموران با یک باند حرفه ای روبه رو هستند در حالی که در 10 فقره سرقت هیچ گونه آثار و سرنخی از خود به جا نگذاشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تحقیقات میدانی در این زمینه ادامه داشت تا این که ماموران کلانتری 14 آزادی به یک نفر مظنون شدند و با تعقیب و مراقبت دریافتند که فرد مظنون با سرقت های به وقوع پیوسته در باغ ویلاها و انباری های حاشیه شهر مرتبط است بنابراین این فرد دستگیر و برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت که در ابتدا منکر دست داشتن در سرقت ها شد اما وقتی با ادله پلیس مواجه شد لب به اعتراف باز کرد و پرده از همکاری با دو همدست دیگر برای سرقت برداشت.

سردار«شجاع» افزود: با اعتراف این متهم، با هماهنگی لازم در یک عملیات غافلگیرانه دو همدست متهم دستگیر شدند که در بازجویی ها مشخص شد دو نفر از متهمان به سرقت، بومی استان هستند و یک نفر از اتباع خارجی است و سوابق مجرمانه متعددی در پرونده دارند.

 به گفته وی در بازسازی صحنه های جرم، اعضای این باند به 17 فقره سرقت اعتراف کردند و دو مالخر هم در این زمینه دستگیر شدند.

 وی اظهار کرد: اعضای این باند سرقت با استفاده از یک دستگاه پراید و گاهی همراه با تخریب، اعمال مجرمانه خود را انجام می دادند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۹۳۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ سارق زورگیر دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای صبح سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه طی شبانه روز گذشته چهار مأموریت ویژه پلیسی در استان به انجام رسیده است، ابراز داشت: دستگیری سارق تلفن همراه، منازل سازمانی، زورگیر و توقیف موتورسیکلت قاچاق از جمله این مأموریت‌ها را شامل می‌شود.

وی ضمن بیان اینکه سارق به عنف تلفن همراه یک شهروند سمنانی در پارک سوکان این شهر به دام پلیس افتاد، افزود: تلاش برای دستگیری همدست سارق ادامه دارد این دو متهم با سلاح سرد به سمت شاکی حمله ور شده و تلفن همراه او را به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال سرقت کردند.

فرمانده انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه سارق منازل مسکونی یکی از دستگاه‌های دولتی سمنان شناسایی و دستگیر شد، ابراز داشت: متهم به انجام سه فقره سرقت منازل مسکونی و ادارات دولتی اعتراف کرده است.

موقوفه‌ای ضمن بیان اینکه سارقی در شاهرود با تهدید سلاح سرد از راننده آژانس سرقت کرده بود، دستگیر شد، تصریح کرد: پلیس ظرف ۴۸ ساعت توانست سارق را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه تلفن همراه مسروقه و سلاح سرد کشف کند.

وی ضمن بیان اینکه یک دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق در شهرستان گرمسار توقیف و فرد مختلف به مراجع قانونی معرفی شد، افزود: ارزش این محموله هفت میلیارد ریال برآورد شده است.

کد خبر 6086100

دیگر خبرها

  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ سارق زورگیر دستگیر شد
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد
  • انهدام باند سارقان کابل برق با ۱۲ فقره سرقت در شاهین شهر
  • سارق کالا و بار در محور گچساران- باشت دستگیر شد
  • انهدام باند سارقان منزل در زنجان
  • دستگیری سارق کالا در باشت
  • اعتراف دو سارق به ۴۰ فقره سرقت از تالار و باغ ویلاهای اطراف کرج
  • دستگیری باند چهار نفره منازل مسکونی در لنجان
  • انهدام باند سارقان انبار کالا‌های ملوانی در گناوه