Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام;احمد اسفندیاری در سفر اخیر استاندار به شهرستان چرداول، ۸۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی به توسعه راه های این شهرستان اختصاص یافت، بیان کرد: این بودجه از محل اعتبارات ملی و با موافقت استاندار این میزان بودجه به راه و شهرسازی چرداول اختصاص یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه ۴۰ میلیارد ریال از این میزان اعتبار به راه ارتباطی آسمان آبادکارزان تخصیص یافت، اظهارکرد: این راه ارتباطی، مسیری قدیمی بوده که دو بخش آسمان آباد و کارزان را به هم مرتبط ساخته و بهسازی آن خواسته اکثر مردم دو بخش بوده و با احداث این جاده، مسیر ارتباطی کارزانآسمان آباد بیش از ۲۲ کیلومتر کاهش یافته و به ۱۱ کیلومتر می رسد.

رئیس راه و شهرسازی شهرستان چرداول به احداث تقاطع غیرهمسطح در محل تقاطع جاده سرابله – ایلام اشاره کرد و ادامه داد: بخش قدیمی جاده سرابله – ایلام دو طرفه شده و در تقاطع آن تقاطع غیرهمسطح برای تسهیل در عبور و مرور احداث می شود.

انتهای پیام/ د

احداث راه ارتباطی در محور آسمان آباد _ کارزان

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاندار تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۹۳۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی

جلال زاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: طی این چند روز ۶۰ تیم عملیاتی راهداری و ۱۹۰ راهدار با ۱۵۰ دستگاه انواع ماشین آلات به صورت شبانه روزی برای عملیات بازگشایی محور‌های روستایی بکارگیری شدند.

او افزود: به راه‌های ارتباطی بیش از ۳۵۰ روستا در استان طی چندین روز گذشته در اثر سیلاب آسیب وارد شد که با تلاش شبانه روزی عوامل راهداری همه محور‌های آسیب دیده از سیلاب اخیر بازگشایی شد.

جلال زاده تصریح کرد: در حال حاضر راهداران مشغول پاکسازی پل ها، آبنماها، تخلیه قنو‌ها و ریزش برداری کامل محور‌های خاکی و کوهستانی با هدف ایجاد ارتباط ایمن و پایدار برای راه‌های مذکور هستند.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • پایگاه امداد جاده‌ای اورژانس «حسن قشلاق» بهار کلنگ‌زنی شد
  • بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • مسدود شدن راه ارتباطی ۵۰ روستا در بم
  • هدف دولت سیزدهم کاهش بار ترافیکی در کلانشهر رشت است
  • مسیرهای دسترسی تقاطع محور فردوسی و بلوار پیامبر اعظم(ص) تکمیل می‌شود
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس