Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رییس مرکز بهداشت شماره دو اصفهان گفت: در پی شکایت در سامانه مدیریت ارتباطات مردمی وزارت بهداشت مبنی بر تهیه وعرضه ترشیجات غیر بهداشتی در منزلی مسکونی در شمال شهر اصفهان، کارشناسان بهداشت محیط در بازرسی از این منزل 120کیلوگرم سرکه انگور غیر بهداشتی کشف ومعدوم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منصوره ابوفاضلی افزد: مالک این منزل مسکونی به صورت غیر مجاز و در شرایط نامطلوب بهداشتی در زمینه تولید ونگهداری انواع ترشی فعال بوده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۹۴۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی بیش از ۱۷۷ هزار نفر از خدمات روانشناسی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، شهرام صیادی با بیان اینکه توجه به سلامت روان خانواده هم اندازه سلامت جسمانی مهم است گفت: در سال گذشته به همت روانشناسان مراکز بهداشتی استان بیش از ۵۱ هزار بیمار دارای اختلالات روانپزشکی و بیش از ۲۲ هزار نفر در سو مصرف مواد مخدر و بیش از ۷ هزار مورد خشونت خانگی شناسایی و تحت پیگیری و درمان قرار گرفتند.  صیادی گفت: البرز نشینان می‌توانند با مراجعه به نزدیکترین پایگاه بهداشتی محل سکونت خود از خدمات رایگان سلامت روان و روانشناسی در حوزه‌های مختلف اختلالات روانی، افسردگی، اضطراب، فرزند پروری، خانواده، روابط اجتماعی، تحصیلی، خشونت‌های خانگی، اعتیاد بهره‌مند شوند.

دیگر خبرها

  • کشف یک کارگاه تولید همبرگر غیر مجاز در نظرآباد
  • نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی
  • کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه
  • حریق در پشت بام یک منزل مسکونی در مشهد اطفا شد
  • یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان پلمب شد
  • بهره مندی بیش از ۱۷۷ هزار نفر از خدمات روانشناسی
  • نرخ‌ بیکاری اصفهان تک رقمی شد
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ فرم شناسایی مشترکان سازمان پسماند اصفهان در سامانه سنا
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ فرم شناسایی مشترکین سازمان پسماند اصفهان در سامانه سنا
  • ۱۵ اخطاریه دفع غیربهداشتی فاضلاب خانگی در سراوان صادر شد