Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ؛ سمیع الله حسینی مکارم در حاشیه بازدید سرزده از مرکز کنترل ترافیک پایتخت با اشاره به آخرین وضعیت معابر و فعالیت اکیپ های خدمات شهری در سطح شهر تهران، ابراز کرد: هم اکنون معاونان خدمات شهری و شهرداران تمامی مناطق 22 گانه در آماده باش قرار دارند و معاون امور مناطق، معاون خدمات شهری و تمامی دست اندرکاران در بخش ستادی شهرداری تهران نیز فعال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر این براساس گزارش هایی که در جریان بازدید از مرکز کنترل ترافیک از سطح شهر ارایه می شد، مشکل خاصی در معابر پایتخت وجود نداشت.
سرپرست شهرداری تهران با تاکید بر اینکه تا این لحظه گزارش خاصی از ایجاد مشکل برای شهروندان ارایه نشده است، گفت: خوشبختانه تمامی مسیل ها و معابر پیش از این لایروبی شده و شرایط لازم فراهم است تا مشکلی برای شهروندان تهرانی به وجود نیاید؛ از این رو است که تاکنون با مشکل خاصی روبرو نبودیم اما با این وجود آمادگی کامل در شهرداری تهران وجود دارد تا در صورت وقوع هرگونه مشکلی، به سرعت بتوانیم در صحنه حضور پیدا کرده و آن را برطرف کنیم.
وی در پاسخ به سوالی درباره آمادگی شهرداری تهران برای کاهش دما و احتمال بارش برف بهاری در بعضی از مناطق پایتخت، گفت: با گزارشی که از سوی مسئولان مربوطه ارایه شده حتی در معابری که احتمال دارد درجه هوا به زیر صفر رسیده و یخ بندان صورت گیرد، آمادگی کامل وجود دارد که بتوانیم به سرعت مسئله را مرتفع کنیم تا مشکلی برای شهروندان پیش نیاید.
حسینی مکارم در پایان از آماده باش سامانه 137 برای دریافت گزارش های احتمالی شهروندان از سطح شهر خبر داد و تاکید کرد: همه عوامل موجود در شهرداری تهران برای رسیدگی به این امور از آمادگی کامل برخوردار بوده و در صحنه حضور دارند

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۹۴۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش شدید باران در پایتخت از چهارشنبه

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، برپایه بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و واکاوی الگوهای همدیدی وضعیت جوی استان تهران طی سه روز آینده آسمانی صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با وزش باد و از روز سه شنبه (۱۱ اردیبهشت) افزایش سرعت وزش باد و در ارتفاعات در بعضی ساعت‌ها افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

همچنین از روز چهارشنبه تا پایان هفته جاری (۱۲ تا ۱۴ اردیبهشت) افزایش ابر، گاهی وزش باد شدید و رگبار پراکنده باران با احتمال رعد و برق در پاره‌ای نقاط به ویژه در ارتفاعات مورد انتظار است.

طی پنج روز آینده روند تدریجی افزایش دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای ۲۸ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۱۰ اردیبهشت) صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد و طی ‌سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت) صاف تا قسمتی ابری و وزش باد، در بعضی ساعت‌ها افزایش باد با حداقل دمای ۱۹ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بارش‌های رگباری پنجشنبه دراصفهان می‌بارد/آماده باش نیروهای امدادی
  • اعلام هشدار هواشناسی سطح زرد
  • رئیس پلیس آگاهی تهران: مردم از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • پلیس آگاهی: مردم از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • تقاضای پلیس از مردم: از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • واکنش پلیس آگاهی به فیلمبرداری مردم از صحنه جرائم
  • بارش شدید باران در پایتخت از چهارشنبه
  • ترافیک پرحجم و روان در معابر پایتخت
  • ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد
  • اجرای طرح ایمن‌سازی مناطق حادثه‌خیز تهران