Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست، شاپورمحمدی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، در یازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه که امروز (دوشنبه، 27 فرودین ماه) در سالن خلیج فارس نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد، اظهار کرد: اصلاح و توقف نمادها کاهش پیدا کرده، بطوریکه بسیاری از نمادها همچون بانک‌ها همانند بانک پارسیان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تجارت. صادرات بازگشایی شده و امسال هم پاسارگاد بازگشایی می‌شود.
 
وی در ادامه برقراری ارتباط بین تعامل بازار و نهادهای مالی بین اشخاص علاقه‌مند را یکی از اهداف برگزاری این نمایشگاه دانست و تصریح کرد: در این نمایشگاه از آخرین فناوری حوزه بازار سرمایه توسط بانک‌ها و شرکت‌های سرمایه‌گذار و بیمه معرفی می‌شود که امیدواریم بتوانیم مخاطبان بیشتری معرفی شود.
 
شاپور محمدی در ادامه از رشد مثبت بورس، گفت: سال گذشته بازده بازار بورس ٢٥ درصد بود و اندازه بازار به ٢٤٨ هزار میلیارد تومان رسید، چرا اصلاح توقف و بازگشایی نمادها نیز صورت گرفت و اکنون  ١٥نماد بسته داریم و امیدواریم بازگشایی شوند.
 
این مقام مسئول، گفت: بیش از 390 شرکت در نمایشگاه حضور دارتد و این در حالی است که کارگاه آموزشی توسط شرکت های بین المللی برگزارشده و مدرکی هم به شرکت کنندگان اهدا می شود.
 
به گفته محمدی، سهام کنتورسازی را به قیمت ٢١٠٠ تومان از سهامداران خریداری کردیم و تاکنون چهار هزار سهم خریداری شده است و افرادی که متقاضی هستند می توانند سهام خود را بفروشند.
 
این مقام مسئول، گفت: امسال حضور بانک‌ها و بیمه بیشتر شده که البته درسال گذشته هم حضور داشتند.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۹۴۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص بورس ۴ هزار واحد رشد کرد

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا، شاخص کل بازار سرمایه امروز دوشنبه (۳ اردیبهشت) ۳ هزار و ۹۲۱ واحد رشد کرد و در کانال دو میلیون ۳۱۶ هزار واحدی ایستاد. بدین ترتیب در این روز شاخص کل بازار ۰.۱۷ درصد تقویت شد.

شاخص هم وزن ۰.۵۷ درصد رشد کرد و در کانال ۷۵۷ هزار واحدی ایستاد.

در این بازار ۳۶۶ هزار معامله به ارزش ۵۱ هزار میلیارد ریال انجام شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «قیمت دلار» برای اولین بار به ۴۴ هزار تومان رسید!
  • صعود بورس ادامه خواهد یافت؟ | روزهای سرنوشت‌ساز برای شاخص کل
  • صندوق‌های املاک و مستغلات بورس، مسیری برای کمک به بانک‌ها جهت رهایی از بنگاهداری
  • چقدر می توان به صورت های مالی شرکت ها اعتماد کرد؟
  • رشد آرام دلار نیما | امسال دلار نیما چه عددی را به خود خواهد دید؟
  • میزان ظرفیت تولید گاز به ۸۷۵ میلیون متر مکعب رسیده است
  • بورس در راه تصرف تاج و تخت؟
  • شاخص بورس ۴ هزار واحد رشد کرد
  • متوسط سن بازنشستگی به ۴۰ سال و کمتر رسیده است
  • متوسط سن بازنشستگی به حدود ۴۰ سال و کمتر رسیده است