Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-06@17:17:06 GMT

کاهش قیمت بلیت دیدار پرسپولیس و السد

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۹۴۳۹۴

کاهش قیمت بلیت دیدار پرسپولیس و السد

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛    براساس سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، قیمت بلیت های طبقه دوم ورزشگاه با حمایت حامی مالی باشگاه به مبلغ 50 هزار ریال فروخته می شود.
این اقدام با منظور حضور پر شمار هواداران برای دیدار امروز پرسپولیس انجام می شود. براین اساس، حامی مالی سرخپوشان با قبول هزینه ها، شرایطی را فراهم آورد تا قیمت بلیت طبقه دوم ورزشگاه برای این دیدار کاهش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیم فوتبال پرسپولیس در حالی از ساعت 19 و 30 دقیقه در ورزشگاه آزادی میزبان السد قطر است که در دیدار رفت با نتیجه سه بر یک مغلوب نماینده فوتبال قطر شده بود.
شاگردان «برانکو ایوانکوویچ» سرمربی سرخ پوشان به رغم اینکه پیش از این صعود خود را به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا قطعی کرده اند، برای رسیدن به صدر گروه سی مسابقات، نیاز مبرم به پیروزی مقابل یاران «مانوئل ژزوالدو فریرا» سرمربی پرتغالی تیم السد دارند.
در جدول گروه سی این مسابقات و پیش از دیدار امروز، تیم السد قطر با 12 امتیاز در جایگاه نخست ایستاده است و پرسپولیس با 10 امتیاز در مکان دوم قرار دارد.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۹۴۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور مشروط رسانه برای بازی نساجی و پرسپولیس

ایسنا/مازندران مدیر روابط عمومی هیات فوتبال مازندران، شرط حضور اصحاب رسانه برای بازی مهم تیم‌های نساجی مازندران و پرسپولیس تهران درهفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را منوط به همراه داشتن کارت مکمل اعلام کرد.

رضا وریجی‌ درگفت‌وگو با خبرنگار ایسنا گفت: حضور اصحاب رسانه در پوشش رسانه‌ای دیدار نساجی مازندران و پرسپولیس تهران تنها با همراه داشتن ID کارت رسمی فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ و کارت‌های مکمل با هماهنگی روابط عمومی سازمان لیگ برای این دیدار امکان پذیر خواهد بود.

وی افزود: با توجه به حساسیت ویژه این دیدار برای هر دو تیم و حضور پررنگ اصحاب رسانه، به منظور کیفی سازی و نظم بیشتر، کارت‌های مکمل با هماهنگی روابط عمومی سازمان لیگ برای این دیدار صادر خواهد شد.

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال مازندران تصریح کرد: کارت‌های مکمل این دیدار به تنهایی اعتبار نخواهد داشت و خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران گرامی فقط در صورت در اختیار داشتن ID کارت رسمی فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ سازمان لیگ، مجاز به حضور در ورزشگاه و استفاده از کارت‌های مکمل خواهند بود.

وریجی اضافه کرد: عکاسان، خبرنگاران و تصویربرداران جهت دریافت کارت مکمل باید روز دوشنبه از ساعت ۱۳ الی ۱۶ به ساختمان شهرداری منطقه یک قائمشهر (واقع در جلوی درب ورودی ورزشگاه شهید وطنی) مراجعه و در صورت بروز هرگونه مشکل با شماره تلفن ۰۹۱۱۵۶۵۰۹۱۵ تماس بگیرند.

وی‌ با قدردانی از همراهی خبرنگاران و عکاسان گرامی و اصحاب رسانه درزمان برگزاری بازی‌های لیگ برتر فوتبال کشور، مجددا تاکید کرد: با توجه به قوانین و مقررات موجود، همکاران محترم که ID کارت رسمی و کارت‌های مکمل این دیدار را در اختیار ندارند، از حضور در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر جداً خودداری کنند.

تیم نساجی مازندران در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۸:۱۵ روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر میزبان تیم رده دومی پرسپولیس تهران است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نیمی از بلیت‌های دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن فروش نرفت!
  • نساجی – پرسپولیس بدون حضور زنان؛ چرا؟
  • حضور مشروط رسانه برای بازی نساجی و پرسپولیس
  • انرژی‌ای که رامین در نقش جهان هم نیاز دارد (عکس)
  • حضور بانوان در دیدار پرسپولیس ممنوع شد!
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و نساجی آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • آغاز بلیت فروشی دیدار نساجی و پرسپولیس
  • هوادار خاطی سپاهان، ۱۰ سال محروم شد
  • میزان تعداد حضور هواداران پرسپولیس برای دیدار با نساجی مشخص شد
  • بلیط فروشی بازی استقلال و ذوب آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir