Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري هرمزگان از برگزاري اولين همايش تغيير اقليم و اکوسيستم هاي آبي به ميزباني استان هرمزگان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري آريا ؛ علي رئوفي در نشست هماهنگي برگزاري اولين همايش تغيير اقليم و اکوسيستم هاي آبي به ميزباني استان هرمزگان، عنوان کرد: امروزه با توجه به نرخ بالاي رشد فعاليت هاي صنعتي، مبحث تغيير اقليم به يکي از مهمترين چالش هاي زيست محيطي تبديل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: با توجه به تاثيراتي که پديده تغيير اقليم مي تواند در نواحي ساحلي برسطح آب دريا و تنوع زيستي آبزيان دريايي داشته باشد اين مهم از اهميت بسيار بالايي برخوردار است.
رئوفي تصريح کرد: در اين راستا پژوهشکده اکولوژي خليج فارس و درياي عمان در نظر دارد با همکاري استانداري هرمزگان، دانشگاهيان و دستگاه هاي اجرايي استان اولين همايش ملي تغيير اقليم و اکوسيستم هاي آبي را به ميزباني استان با توجه به اهميت اين موضوع در شهر بندرعباس برگزار کند.
معاون هماهنگي اموراقتصادي و توسعه منابع استانداري هرمزگان در خصوص محورهاي برگزاري اين همايش، گفت: اين همايش ملي در سه محور مهم تغيير اقليم و شيلات نظير امنيت غذايي دريابي و تاثيرآن بر ذخاير دريايي، بروز و پيش بيني تغيير اقليم نظير نقش تکنولوژي و عوامل انساني در ايجاد تغيير اقليم و تغيير سطح آب درياها و تاثير تغيير اقليم برجنبه هاي مديريتي و اقتصادي نظير تاثيرات اقتصادي تغيير اقليم ها و تغيير اقليم و توسعه پايدار برگزار مي شود.
رئوفي بيان داشت: علاقه مندان جهت شرکت در اين همايش مي توانند مقالات خود را تا 10 ارديبهشت ماه سال جاري به دبيرخانه همايش در پژوهشکده اکولوژي خليج فارس و درياي عمان ارسال و جهت دريافت اطلاعات تکميلي به آدرس اينترنتي پژوهشکده به نشان pgoseri.ac.ir مراجعه نمايند.
معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري هرمزگان خاطرنشان کرد: اولين همايش ملي تغيير اقليم و اکوسيستم هاي آبي در هرمزگان در تاريخ 25 و 26 ارديبهشت ماه سال جاري به ميزباني استان هرمزگان در شهر بندرعباس با حضور فعالان دانشگاهي اين حوزه از سراسر کشور برگزار مي شود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۹۴۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزیره هرمز پیشتاز در صدور مجوز الکترونیکی/اعلام آخرین مهلت دریافت مجوز‌های الکترونیکی صنفی

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی هرمزگان گفت: ۲۵ اردیبهشت، آخرین مهلت دریافت مجوز‌های الکترونیکی صنفی است.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، مهدی دسینه مدیرکل امور اقتصادی و دارایی هرمزگان افزود: از ۴۱ هزار مجوز معتبر کاغذی موجود در هرمزگان، هفت هزار مجوز به الکترونیکی تبدیل شده است.

وی گفت: براساس قانون صاحبان همه مجوز‌های کاغذی باید مجوز الکترونیکی دریافت کنند و کسب وکار‌هایی که شناسه یکتا نداشته باشند، به لحاظ قانونی بدون مجوز محسوب می‌شوند.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی هرمزگان گفت: در جزیره هرمز تمام کسب و کار‌ها مجوز الکترونیکی دریافت کرده اند و نخستین شهر بدون مجوز کاغذی در کشور نام گرفته است.

دسینه افزود: متقاضیان می‌توانند تا بیست و پنجم اردیبهشت بوسیله گوشی همراه خود و ورود کد شماره سریال کارت ملی، شناسه، کد صنفی و کد پستی محل کسب، در درگاه ملی مجوز‌ها (mojavez.ir)، به سرعت، رایگان و غیرحضوری مجوز الکترونیکی دریافت کنند.

دیگر خبرها

  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت برگزار می‌شود
  • استفاده از ظرفیت بنیاد علوی در توانمندسازی اقتصادی مناطق کمتر توسعه‌یافته
  • جلسه هماهنگی مسابقات تور بین المللی دوچرخه سواری خزر
  • برگزاری سومین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در وزارت امور خارجه
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • ۲۵ اردیبهشت آخرین مهلت صدور مجوز‌های الکترونیکی
  • جزیره هرمز پیشتاز در صدور مجوز الکترونیکی/اعلام آخرین مهلت دریافت مجوز‌های الکترونیکی صنفی
  • انتصابات جدید در حزب اعتدال و توسعه
  • پروژه ۴۳۲ واحدی خورموج باید تا پایان سال تکمیل شود
  • دو طرح بزرگ مدیریت بحران در نهبندان اجرا می‌شود