Web Analytics Made Easy - Statcounter


معاون برنامه‌ریزی دفتر برنامه و بودجه سازمان بیمه سلامت ایران گفت: اجرای برنامه عملیاتی کمک خواهد کرد تا ضمن مدیریت هزینه­ درمان، اعتبارات درمانی به صورت هدفمند توزیع شود.

به گزارش امتداد نیوز، یوسف فرهنگ دوست بیان کرد: برنامه عملیاتی سازمان بیمه سلامت ایران با در نظر داشتن قوانین ، مقررات و اسناد بالادستی از جمله قانون برنامه ششم توسعه با مشارکت تمامی مدیران و کارشناسان صاحب نظر ستادی و استانی در قالب ۹ هدف کلان و ۴۰ هدف کمی طراحی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اجرای بالغ بر ۲۴۶ برنامه و ۱۴۱۷ فعالیت کمک می کند تا سازمان به اهداف ۹ گانه خود برسد، به مهمترین اهداف مورد نظر  برنامه عملیاتی سازمان اشاره کرد و گفت: خرید راهبردی خدمات سلامت ، ایجاد خریدار واحد خدمات سلامت با محوریت سازمان بیمه سلامت ایران، مشارکت در استقرار پزشک خانواده و نظام ارجاع، استقرار راهنماهای بالینی، پوشش اجباری و همگانی بیمه پایه سلامت ، تأمین منابع مالی پایدار، استقرار کامل سازمان الکترونیک، افزایش کارآیی ، ارتقاء بهره­وری و اطلاع رسانی کارآمد و ارتقاء سطح آگاهی­های عمومی اهداف برنامه عملیاتی است.

فرهنگ دوست تاکید کرد: برنامه عملیاتی در قلمرو سازمان بطور یکپارچه در مقاطع ماهانه اجرا و مورد پایش قرار می­گیرد تا حرکت سازمان در مسیر اهداف کنترل و زمینه اجرای گام­های بالاتر فراهم شود.

وی گفت: برای اولین بار در تاریخ فعالیت سازمان تفاهم­نامه برنامه و بودجه­ای بین ستاد سازمان و ادارات کل بیمه سلامت استان‌ها منعقد و در واپسین روزهای سال ۱۳۹۶ جهت اجرا ابلاغ شد تا سال جاری از همان ابتدا با برنامه شروع شود. اجرای برنامه عملیاتی کمک خواهد کرد تا ضمن مدیریت هزینه­ درمان، اعتبارات درمانی به صورت هدفمند توزیع شده و زمینه ایجاد دسترسی عادلانه به خدمات سلامت و حفاظت مالی از بیمه شدگان بیشتر از پیش فراهم شود.

فرهنگ دوست گفت: برنامه عملیاتی به ما کمک می کند تا بازیگر اهداف سازمانی خود باشیم. بدون برنامه ممکن است با مشکل مواجه شویم.

true برچسب ها : بیمه بیمه سلامت مراکز درمانی true

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: بیمه بیمه سلامت مراکز درمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۹۴۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوشش بیمه‌ای برای کودکان زیر 7 سال استان کرمانشاه رایگان شد

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: پوشش بیمه‌ای برای کودکان زیر هفت سال سن در استان کرمانشاه از ابتدای سال جاری رایگان شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، رضا تحویلیان امروز _ پنجشنبه ششم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به اینکه خدمات بیمه‌ای صورت گرفته در دولت سیزدهم بی‌سابقه بوده است، اظهار کرد: دولت طرح‌های تشویقی خوبی را برای زوج‌ها در جهت فرزندآوری و جوانی جمعیت در نظر گرفته است.

وی ضمن تصریح اینکه ازجمله طرح‌های تشویقی زیرپوشش بیمه‌ای رایگان کودکان زیر هفت سال است، افزود: از ابتدای سال ۱۴۰۳ با اجرای طرح پوشش بیمه‌ای کودکان زیر هفت سال توسط بیمه سلامت، خدمات و هزینه‌های درمانی ارائه‌شده به این کودکان در تمام مراکز درمانی رایگان شد.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه بابیان اینکه این قانون در هیأت دولت تصویب و به بیمه‌های پایه ابلاغ‌شده است، تصریح کرد: بر اساس این طرح همه خدمات سرپایی و بستری کودکان تا سن هفت‌سالگی در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت رایگان شد و همه هزینه‌های کودکان در مراکز دولتی دانشگاهی توسط بیمه سلامت پرداخت خواهد شد.

کد خبر 747959

دیگر خبرها

  • احصاء سرخط‌های عملیاتی برنامه ساماندهی قلعه ضحاک
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی در خوزستان
  • مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • تمدید اعتبار  سیستمی پوشش بیمه ای بیمه شدگان روستایی و سلامت همگانی ایرانیان 5 دهک اول درآمدی
  • بهره مندی افراد کم توان خوزستان از خدمات صندوق بیماران خاص
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال سن
  • پوشش بیمه‌ای برای کودکان زیر 7 سال استان کرمانشاه رایگان شد
  • اجرای برنامه های هفته سلامت با مشارکت مردم