Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-30@21:44:40 GMT

پیتزا رولی با عطر پونه کوهی

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۹۴۹۵۶

پیتزا رولی با عطر پونه کوهی

رکنا: پیتزا رولی یک غذای ایده آل برای همه گروه های سنی است.

مواد لازم :

آرد سفید: ۲ لیوان

کره سرد: ۲۵۰ گرم

نمک: ۱٫۲ قاشق چایخوری

آب سرد: ۱٫۲ لیوان

گوجه فرنگی: ۲ عدد

پنیر فتا: ۱۰۰گرم

ژامبون گوشت: ۲۰۰ گرم

پنیر سوئیسی: ۵۰ گرم

پونه کوهی: ۱ قاشق غذاخوری

تخم مرغ زده شده: ۲ عدد

زیتون: به مقدار لازم

دستور تهیه:

برای تهیه این پیتزای خوشمزه، لازم است در ابتدای کار، نوعی خمیر پفکی، تهیه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای تهیه خمیر پفکی، آرد، آب سرد و ۵۰گرم از کره ذوب شده را در ظرفی، به خوبی باهم مخلوط کنید. خمیر به دست آمده را در نایلونی قرار داده و ۳۰ دقیقه در یخچال بگذارید تا استراحت کند.

در مرحله بعد خمیر را از یخچال خارج کرده و روی سطح آرد پاشی شده، قرار دهید. ۲۰۰ گرم از کره را روی خمیر قرار دهید و با وردنه صاف کنید، بعد خمیر را تا بزنید و مجدد آن را با وردنه صاف کنید. این کار را ۵ بار انجام دهید. مجدد خمیر را به مدت ۳۰ دقیقه در یخچال استراحت دهید. بعد از گذشت ۳۰ دقیقه، خمیر را ازیخچال خارج کرده و ۵ بار دیگر تا زده و وردنه زنی کنید و دوباره ۳۰ دقیقه در یخچال استراحت دهید. این کار را ۳ بار تکرار کنید تا خمیر به دست آمده نرم و پفکی شود.

خمیر را روی سطح کار صاف کنید و مطابق ویدئو، برش بزنید. گوجه ها را روی سطح برش خورده قرار دهید. به همین ترتیب، پنیر فتا، پنیر سوئیسی و ژامبون گوشت را لایه لایه، مطابق ویدئو روی سطح خمیر قرار دهید. خمیر را به آهستگی و با دقت، به صورت مثلثی، رول کنید. پونه کوهی را، روی آن بریزید و بعد، سطح خمیر را توسط برس، به تخم مرغ آغشته کنید. در آخر زیتون ها را روی سطح خمیر گذاشته و مواد را به مدت ۳۰ دقیقه، تحت حرارت ۴۰۰ درجه فارنهایت در فر قرار دهید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران گوجه فرنگی تلگرام گذشت پیتزا عطر پیتزا رولی پونه کوهی کره سرد ایران دختر عکس قتل مرد فیلم همسرش مرگ سقوط هواپیما مرگبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۹۴۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم هوای گرم تا چهارشنبه در اردبیل

مجید کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به تداوم هوای گرم تا روز چهارشنبه در تمامی مناطق استان اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی در روز پنجشنبه بر میزان ابرها افزوده شده و به ویژه در مناطق مرکزی استان وزش باد تند انتظار می رود.

وی افزود: ازحوالی ظهر جمعه با نفوذ سامانه ناپایدار جوی به منطقه و همراهی با شرایط فصلی و محلی، در اکثر مناطق استان بارش باران توام با رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل با بیان اینکه با توجه به رگباری بودن بارندگی، سیلابی شدن مسیل ها دور از انتظار نیست، ادامه داد: در مدت فعالیت این سامانه کاهش دمای هوا نیز از پدیده‌های دیگر خواهد بود.

کوهی خاطرنشان کرد: فعالیت این سامانه تا اواخر وقت شنبه تداوم خواهد داشت، همچنین تغییرات احتمالی اوضاع جوی در بولتن پیش‌بینی روزهای آینده لحاظ خواهد شد.

کد خبر 6092382

دیگر خبرها

  • طرز تهیه بستنی در خانه + ویدئو | فوت و فن درست کردن بستنی ساده بدون ثعلب و دستگاه | فقط ۱۰ دقیقه وقتتان را می‌گیرد
  • کشف ۱۰ تن خمیر مایه در بناب
  • تصاویری باورنکردنی از بکسل کردن خودرو توسط شیر‌ها (فیلم)
  • یک ترفند ساده و سریع: خرد کردن و تیکه کردن اصولی مرغ در ۲ دقیقه (فیلم)
  • تداوم هوای گرم تا چهارشنبه در اردبیل
  • طرز تهیه پاستای اسفناج و خامه ساده و خوشمزه
  • دانشکده طراحی سوئیس: مبلمان را در بسته بندی به اندازه پیتزا بخرید، در خانه به اندازه واقعی می رسند! (+عکس)
  • رولت یخچالی یک شیرینی فوری بدون نیاز به فر
  • افزایش چند درجه‌ای دمای هوا در اردبیل پیش‌بینی می‌شود
  • (ویدئو) لذت یک توله شیر کوهی از استراحت در بانوج