Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مديرعامل سابق باشگاه تراکتورسازي، گفت: يا بايد به طور کامل از لحاظ مالي تيم را پشتيباني کنند و يا اينکه تيم را به بخش خصوصي صلاحيت داري واگذار کنند.
محمد حسين جعفري در گفت‌‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس،‌در مورد اينکه چرا باشگاهي مثل گسترش فولاد بر خلاف تراکتورسازي توانسته شرايط خوبي داشته باشد، گفت: تجربه من نشان مي‌دهد که تراکتورسازي فاقد سازماندهي مناسب حاکم، حاذق و کار بلد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از هيأت مديره گرفته و مديرعامل که محل حضورش در تهران است و تيم در تبريز اين مشکل را دارند. از لحاظ نظارت، کنترل، هدايت، تامين مسائل مالي تيم دچار مشکل مي‌شود. 
وي افزود: شما نگاه کنيد اين اتفاقي که باعث شد تراکتورسازي از پنجره نقل و انتقالاتي محروم شود از کجا بود. نامه‌اي که به باشگاه آمد را نديدند و باعث شد اين اتفاق بد رخ دهد. اين اتفاقات، رشد هزينه، تغيير مربي و ... باعث شد تراکتورسازي با اين مشکلات رو به رو شود. سازماندهي مشخصي در تراکتورسازي نداريم و اين مسئله باعث افول تيم مي‌شود.
مديرعامل سابق باشگاه تراکتورسازي در مورد شرايط گسترش فولاد، اظهار داشت: گسترش فولاد شرايط متفاوتي دارد. در اين باشگاه يک شخص مالکيت را دارد و تمام ضرر و زيان متوجه يک نفر است. از لحاظ هوادار شرايط دو تيم متفاوت است و گسترش فولاد فشار زيادي را تحمل نمي‌کند. حتي اگر اين تيم شرايط خوبي نداشته باشد فشار منفي به وجود نمي‌آيد اما تراکتورسازي اينطور نيست. هر کسي به تراکتورسازي مي‌آيد بايد علاقه مردم را درک کند و در صحنه حضور يابد. در اين شرايط اين تيم مي‌تواند موفق شود.
وي در مورد اينکه بعد از حضور مصطفي آجورلو اعلام شد او براي آماده کردن شرايط واگذاري به اينجا آمده است اما اين اتفاق نيفتاد و در صورت اينکه تراکتورسازي به بخش خصوصي واگذار شود تيم مي‌تواند به موفقيت برسد يا نه؟، گفت: اين مسئله اجتناب ناپذير است. فوتبال يک صنعت و يک اقتصاد بزرگ است که بايد بخش خصوصي آن را اداره کند. اينکه چه کسي مي‌آيد مهم است اين شخص بايد صلاحيت کافي از لحاظ مختلف را داشته باشد. اگر فردي صلاحيت داشته باشد حضور در تراکتورسازي بهترين فرصت است چرا که با داشتن هواداران فراوان مي‌تواند فعاليت اقتصادي هم داشته باشد. بايد گروهي تشکيل شود تا براي انجام اين کار صلاحيت افراد را تشخيص دهند. تجربه بد قبلي از واگذاري بدون تحقيق وجود داشته و نبايد در تراکتورسازي اين اتفاق بيفتد.
جعفري در مورد اينکه چرا تيمي مثل گسترش فولاد امکانات خوبي براي خود فراهم کرده اما باشگاهي مثل تراکتورسازي از اين کار محروم است، گفت: تراکتورسازي ورزشگاه اختصاصي که داراي چمن طبيعي، چمن مصنوعي،‌ استخر و ... است را در اختيار دارد. تراکتورسازي يک باشگاه تمام عيار است اما در کار تيم روح مديريت دولتي حاکم است و نمي‌شود اين مسئله را رد کرد.
وي در پايان گفت:‌ به نظر من مسئولان مربوطه و آنها که صاحب اين باشگاه هستند بايد موضع خود را به طور صريح مشخص کنند. يا زنگي زنگي يا رومي رومي باشند. يا بايد به طور کامل از لحاظ مالي تيم را پشتيباني کنند و يا اينکه تيم را به بخش خصوصي صلاحيت داري واگذار کنند تا اين تيم را از وضعيتي که برايش به وجود آمده راها کنند.
انتهاي پيام/ر

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۹۵۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقتی اریک تن هاخ متوجه می شود جیدون سانچو به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیده است! (فان) / فیلم

دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین تیم های پاری سن ژرمن و دورتموند برگزار شد که در پایان دورتموندی ها نتیجه 1-0 دیدار رفت را تکرار کرده و به فینال لیگ قهرمانان این فصل راه یافتند.

دانلود (2.2MB)

دیگر خبرها

  • جعفری: تراکتور باید در جام حذفی قهرمان شود
  • وقتی اریک تن هاخ متوجه می شود جیدون سانچو به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیده است! (فان) / فیلم
  • دو سایت جدید تراکتورسازی در خارج از کشور راه‌اندازی می‌شود
  • جعفری: کار بزرگی در این فصل کردیم
  • رییس سازمان خصوصی سازی: ۵ میلیارد سهام ترجیحی به نام کارگران شد
  • ۵.۲۲ میلیارد سهام ترجیحی به نام کارگران شد/ واگذاری سهام به ۳۰۰۸ کارگر در دولت سیزدهم
  • ۵ میلیارد سهم به نام کارگران شد
  • سوریه:آمریکا صلاحیت اظهار نظر درباره حقوق بشر را ندارد
  • مراسم یادبود «خبرنگاران آسمانی» در قزوین برگزار می‌شود
  • جزئیات نام آزمون جهش تحصیلی دانش‌آموزان + شرایط و نحوه بررسی صلاحیت‌های هوشی