Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-01@19:12:58 GMT

الکامپ 24 در تابستان 97 برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۹۵۷۹۴

الکامپ 24 در تابستان 97 برگزار می شود

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ محمدباقر اثنی عشری روز دوشنبه در نشست مطبوعاتی الکامپ 24 در سالن همایش سازمان نظام صنفی با اشاره به اینکه ثبت نام شرکت کنندگان در این نمایشگاه از اواخر اردیبهشت ماه امسال برگزار می شود، اظهار امیدواری کرد: فعالان این حوزه از این رویداد استقبال کنند.
وی با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان 'حمایت از کالاهای ایرانی'، گفت: تاکید بر تولیدات ملی یکی از رویکردهای مهم این نمایشگاه است و توجه به فناوری های نوین ازجمله اینترنت اشیا، بیگ دیتا و هوش مصنوعی از دیگر موضوعاتی است که در این نمایشگاه به آنها توجه ویژه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اثنی عشری، برگزاری برنامه هایی در رابطه با الکامپ استارز، دولت الکترونیک و پاویون استان ها را ازجمله موضوعات این نمایشگاه اعلام کرد و افزود: تعداد شرکت های استارتاپی حاضر در این نمایشگاه هر ساله رشد خوبی داشته اند و امسال نیز انتظار داریم این روند ادامه یابد.
وی گفت: تعداد شرکت های حاضر در نمایشگاه الکامپ از حدود 80 شرکت در سال گذشته به حدود 450 شرکت رسیده که نشان دهنده رشد چشمگیر حضور این شرکت ها است.
اثنی عشری حضور شرکت های خارجی در این نمایشگاه را یادآور شد و گفت: الکامپ یک نمایشگاه تجاری است که بخش خصوصی آن را برگزار می کند و امیدواریم جذابیت های لازم را برای مشارکت جدی شرکت های خارجی داشته باشد.
وی به حضور گسترده دستگاه های دولتی در این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: متولی سالن دولت الکترونیک که دستگاه های دولتی در آن حضور خواهند یافت، سازمان فناوری اطلاعات است.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۹۵۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون تخصصی حافظان قرآن در بوشهر و کنگان برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، جواد احمدی منفرد عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: روز جمعه ۱۴ اردیبهشت شاهد برگزاری آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در ۲ حوزه امتحانی بوشهر و کنگان هستیم که این آزمون به عنوان رسمی‌ترین و متقن ترین آزمون در زمینه حفظ قرآن کریم با هدف اعطای مدرک تخصصی درجه یک الی پنج که معادل دیپلم تا دکتری است و در سطح کشور همزمان صبح ساعت ۸ الی ۱۱ برگزار خواهد شد.

احمدی منفرد ادامه داد: این آزمون در استان بوشهر با حضور ۱۵۴ نفر از حافظان قرآن کریم برگزار خواهد شد که که از این تعداد ۱۰۲ نفر مرد و ۵۲ نفر زن هستند که کوچک‌ترین فرد شرکت کننده، فرد ۹ ساله از شهرستان دشتستان و بزرگترین نیز خانم حافظ کل قرآن از شهرستان بوشهر است.

وی با بیان اینکه از افراد شرکت کننده در این آزمون سراسری، ۱۷ نفر اهل سنت نیز حضور دارند که ۱۲ از تعداد کل شرکت کنندگان، ۱۲ نفر دارای مدرک فوق لیسانس و بالاتر و برخی شرکت کنندگان نیز با حضور چندین نفر از اعضای خانواده در این آزمون شرکت می‌کنند.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان بوشهر افزود: کسانی که در مرحله اول این آزمون حائز کسب رتبه لازم شوند، در مرحله دوم که طی خرداد ماه برگزار خواهد شد در آزمون شفاهی نیز شرکت نموده و اگر نمره لازم را کسب کنند، مدرک درجه یک تا سه معادل دیپلم تا لیسانس به آنها اعطا خواهد شد و برخی افراد که امتیاز لازم معادل فوق لیسانس و بالاتر را نیز کسب نمایند در مرحله سوم و چهارم هم می‌بایست شرکت نمایند.

احمدی منفرد تصریح کرد: این آزمون در شهر بوشهر در محل مجتمع اقامتی دریا واقع در خیابان ساحلی جنب اداره گذرنامه و در شهر کنگان نیز در محل حوزه علمیه خواهران کنگان برگزار خواهند شد که از شرکت کنندگان تقاضا می‌شود رأس ساعت ۳۰/۷ صبح روز جمعه در محل‌های آزمون حضور داشته باشند.

کد خبر 6094512

دیگر خبرها

  • آزمون تخصصی حافظان قرآن در بوشهر و کنگان برگزار می‌شود
  • گشایش نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان
  • افزایش ارزش صادراتی گروه محصولات غیرخودرویی ایران‌خودرو
  • دنبال رونق تجارت خارجی در مازندران هستیم
  • دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان آغاز به‌کار کرد
  • حضور ۱۰ شرکت تولیدی کشاورزی مازندران در نمایشگاه اکسپو
  • رویداد صدرا با حضور ۳۱ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد دزفول گشایش یافت
  • رویداد صدرا با حضور ۶۰ شرکت در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا آغاز شد
  • عرضه جهانیِ تولید ایرانی علیه تحریم‌ها
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود