Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران برای تسریع در اجرای طرح هادی در روستاهای استان با محدودیت اعتباری روبه‌رو هستیم گفت: ۵۵۷ روستای استان مازندران دارای طرح هادی نیمه تمام است. ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵ استانها مازندران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری،محمد خانی نوذری بعد از ظهر  امروز در نشستی خبری به مناسبت سالروز تشکیل حساب 100 امام (ره) و تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اظهار داشت: بر اساس سرشماری‌ها سه هزار و 200 روستا در مازندران داریم که برای دو هزار و 340 روستای دارای 20 خانوار شناسایی صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تلاش بنیاد مسکن برای حفظ فرهنگ و ماندگاری روستائیان در مناطق استان بوده و در این راستا طرح‌های اصالتی و موثر را اجرایی کردیم.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران با اشاره به اینکه مازندران استعداد بالقوه و بالفعل برای پذیرش توریست را در روستاها دارد، تصریح کرد: طرح‌های بوم‌گردی در روستاهای مازندران سبب رونق گردشگری در مناطق روستایی استان شده است.

خانی با بیان اینکه در همه روستاهای دارای 20 خانوار استان دارای طرح هادی مصوب هستند، افزود: بسیاری از طرح‌های هادی از عمر بالای 10 سال برخوردار که بازنگری طرح‌های هادی برخی روستاهای استان صورت گرفته است.

وی با اعلام اینکه بازنگری طرح هادی در 150 روستای مازندران انجام شده است، گفت: دفع فاضلاب، پسماند و معضلات زیست محیطی در مناطق مختلف روستاهای استان در بازنگری طرح‌های هادی مازندران دیده شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران با بیان اینکه سه روستای دارای بافت ارزش در استان داریم، افزود: سه روستای هدف گردشگری مازندران نیز در سال 97 از سوی بنیاد مسکن در حال اجرایی شدن است.

وی با اعلام اینکه در اجرای طرح هادی با محدودیت اعتباری روبه‌رو هستیم گفت: به طور میانگین در هر روستا بین 500 میلیون تا یک میلیارد تومان هزینه می‌کنیم.

خانی نوذری با بیان اینکه طرح هادی 557 روستا به صورت نیمه تمام در حال اجرایی شدن است، گفت: تمرکز امسال ما بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام در سال 97 است.

وی با اعلام اینکه 66 روستای جدید برای سال 97 طرح هادی را اجرایی خواهیم کرد، افزود: برای آسفالت معابر روستاهای مازندران نیز معادل 50 میلیارد تومان خریداری قیر داشتیم.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران با بیان اینکه 202 کیلومتر از سطح معابر روستاهای مازندران در سه سال گذشته آسفالت کردیم، گفت: امسال نیز تلاش داریم به میزان بیشتر از سال 96 با مشارکنت دهیاری‌ها و اعتبارات بنیاد مسکن نسبت به آسفالت معابر روستایی مازندران اقدام کنیم.

خانی با اشاره به اینکه از سال 90 تا 95 بالغ بر 77 هزار جلد سند مالکیت در روستاهای استان صادر کردیم، گفت: این میزان تا پایان سال 96 به 273 هزار فقره سند مالکیت روستایی رسیده است.

وی با بیان اینکه 200 هزار مسکن روستایی مازندران مقاوم‌سازی و بازسازی شده است، افزود: نیمی از منازل روستایی استان با دوام شده در مقابل خطرات طبیعی نظیر زلزله ایمن هستند.

انتهای پیام/ح

R41358/P1357/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۹۵۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام تیم بوکس نوجوانان مازندران به مسابقات قهرمانی کشور

تیم بوکس نوجوانان مازندران با حضور  دانیال حاتمی از محمود آباد، ماهان بهارلو از آمل، پارسا متولیان، حسین سعیدی، فربد قاسم پور و ماهان ساجدی از ساری، پارسا اکبریان از شیرود و امیرمحمد ذکایی از قائمشهر راهی مسابقات قهرمانی کشور شد.

نعمت فلاحت پیشه به عنوان سرمربی و عباس مظلومی و رضاحسینی ثابت به عنوان مربی  این تیم را در مسابقات همراهی می‌کنند.

تیم بوکس نوجوان مازندران با انگیزه و روحیه بالا از امید‌های دستیابی به سکو‌های قهرمانی این دوره از مسابقات محسوب می‌شود.

مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور از ۵ اردیبهشت و به مدت ۵ روز در شهرستان ملایر برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • طرح نیمه‌تمام زباله‌سوز ساری به کجا رسید؟
  • تامین زمین ویلایی در روستاها برای متقاضیان نهضت ملی مسکن شهرها
  • اعزام تیم بوکس نوجوانان مازندران به مسابقات قهرمانی کشور
  • ساخت مسکن برای بیش از ۱۴ هزار خانواده دارای ۲ معلول به بالا در کشور
  • حفظ اصالت و هویت روستاهای هدف گردشگری در قوچان
  • لزوم توجه بیشتر به مقاوم سازی بافت فرسوده در بویین زهرا
  • لزوم توجه بیشتر به مقاوم سازی بافت فروسوده در بویین زهرا
  • طرح هادی در ۶۰ درصد روستاهای ایجرود اجرا شد
  • اجرای طرح هادی در ۶۰ درصد روستا‌های ایجرود
  • طرح هادی مهم‌ترین ابزار مدیریت توسعه روستایی است