Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با اشاره به مفقود شدن سعید مرتضوی گفت: اینکه احساس شود دستگاه قضا پشت فرار متهمی باشد امر ناصوابی است.

یحیی کمالی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به مفقود شدن سعید مرتضوی بیان کرد: در این کشور قانون نسبت به همه یکسان اجرا می‌شود. هر کسی در هر موقعیتی تا به امروز اگر اتهامی متوجه‌اش شده باشد قانون وی را مورد پیگیری قرار داده و حکمش اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آقای مرتضوی هم یکی از افرادی بوده که تخطی کرده و قانون با وی برخورد کرده است. ایشان در هر نقطه‌ای از کشور و دنیا باشد قابل دسترسی است. ایشان را می‌توان دستگیر و برای اجرای حکم اقدام کرد.

این عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس تصریح کرد:‌ اینکه بگوییم ایشان رفته یا خیر، هنوز چیزی مشخص نیست که ایشان در داخل کشور است یا خارج کشور.

کمالی‌پور در خصوص اینکه آیا این موضوع می‌تواند در اعتماد مردم نسبت به دستگاه قضا خدشه ایجاد کند بیان کرد: اینکه ما احساس کنیم که دستگاه قضا پشت قصه فرار متهمی باشد یک امر ناصوابی است. دستگاه قضایی خودش کسی را محکوم کند نمی‌آید فراری‌اش بدهد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۹۵۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: فراجا نیرو‌های خود را در برخورد با بی حجابی توجیه کرده

آفتاب‌‌نیوز :

احمد وحیدی وزیر کشور در حاشیه نشست هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: موضوع عفاف و حجاب از ارزش‌های ملی، مذهبی و سنتی ماست و غالب بانوان ما خود را متعهد می‌دانند و درصد اندکی رعایت نمی‌کنند که با تذکر رعایت می‌شود؛ بین آن‌ها نیز تعداد انگشت‌شماری هستند که ممکن است مقابل قانون مقاومت کنند و فراجا طبق وظایف قانونی‌اش موضوع را به مراجع قضایی ارسال می‌کند. 

وی افزود: فراجا نیرو‌های خود را توجیه کرده که بین کسی که اهمال دارد و کسی که تلاش بر قانون‌گریزی دارد، تفاوت قائل باشد.

وحیدی گفت: این کار از وظایف ذاتی فراجا به عنوان ضابط قوه قضاییه است و اگر مشکلی باشد، باید به مرجع قضایی ارجاع دهند.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: جلسات خوبی با مقامات پاکستانی داشتیم و نظرات دو طرف بر ضرورت برقراری امنیت بین دو کشور، یکی بود و نظر‌ها این‌گونه بود که جریانات تروریستی هدایت‌شده‌ی سرویس‌های اطلاعاتی خارجی هستند. هم‌چنین توافقات خوبی در برخورد با گروهک‌های تروریستی و هماهنگی‌های اطلاعات صورت گرفت.

وحیدی درباره انتخابات مجلس نیز بیان کرد: دور دوم انتخابات در ۲۱ اردیبهشت و در ۲۲ حوزه برگزار می‌شود؛ از این ۲۲ حوزه، در ۸ حوزه که شامل تهران هم می‌شود انتخابات به‌صورت تمام‌الکترونیکی برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • وزیر کشور: فراجا نیرو‌های خود را در برخورد با بی حجابی توجیه کرده
  • وحیدی: غالب بانوان ما خود را متعهد به حجاب می‌دانند
  • نیروهای فراجا در موضوع حجاب توجیه شده‌اند
  • شبکه کتابخانه‌ای ایران جزو ۲۰ کشور اول دنیا است
  • هیچ مجوز کاغذی از ۲۵ اردیبهشت در دستگاه‌ها قابل پذیرش نخواهد بود
  • دستگاه‌ها در پیشبرد اهداف با فرمانداران تعامل کنند
  • عکسی از اصابت موشک های ایرانی به اسرائیل /نورنیوز به نقل از بی بی سی: به هر نقطه ای از اسرائیل دسترسی داریم
  • رئیس سازمان محیط زیست: دیگر پروژه‌ ای به نام میانکاله وجود ندارد
  • وزیر تعاون: بخش قابل‌ توجهی از «فقر شدید» کشور کاسته شده است
  • وزیر کار: بخش قابل‌توجهی از «فقر شدید» کشور کاسته شده است