Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-30@16:46:28 GMT

مکرون : به تمام زنان محجبه احترام می گذارم

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۹۶۸۳۱

مکرون : به تمام زنان محجبه احترام می گذارم

به گزارش سرویس بین الملل ایسکانیوز، امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه بر لزوم احترام به آزادی های دینی در این کشور جهت حفظ وحدت جامعه تاکید کرد و گفت: به تمام زنان محجبه احترام می گذارم».

مکرون در جریان بازدید دیروز (یکشنبه) خود از شبکه «BFM» و پایگاه خبری «مدیا بارت» و دیدار با خبرنگاران گفت: دین اسلام در جریان موج مهاجرت های سال های گذشته که جهان شاهد آن بود، در فرانسه انتشار زیادی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز تعداد مسلمانان فرانسه بین 4.5 تا 6 میلیون نفر است، بنابراین دین اسلام پدیده جدیدی برای فرانسه است و بسیاری از هموطنان از اسلام می ترسند اما من به آنها می گویم باید به آزادی اعتقادات احترام بگذاریم و با هم متحد باشیم.

مکرون ادامه داد: هراس از اسلام ناشی از افزایش جریان های افراطی اسلامی است و اسلام حقیقی به معنای افراط گرایی نیست.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص زنان محجبه گفت: به تمام زنان محجبه احترام می گذارم و همه فرانسوی ها نیز باید احترام بگذارند و من موافق محدود کردن حجاب نیستم.

فرانسه اسلام حجاب

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۹۶۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسنایدر: تن هاخ با برخورد اشتباه با رونالدو، احترام رختکن منچستریونایتد را از دست داد

هافبک هلندی سابق آژاکس، اینتر و رئال مادرید می‌گوید تن هاخ خودش هم به خوبی می‌داند که باید از منچستریونایتد برود.

طرفداری | اشتباه در نحوه برخورد با کریستیانو رونالدو باعث شد تا اریک تن هاخ "احترام" رختکن منچستریونایتد را از دست بدهد.

اریک تن هاخ با به چالش کشیدن کریستیانو رونالدو "اشتباه" کرد و احترام رختکن منچستریونایتد را از دست داد، این را وسلی اسنایدر می‌گوید. رونالدو در پاییز 2022 با مصاحبه‌ای جنجالی با پیرس مورگان، جنجال‌آفرین شد. شیاطین سرخ درنهایت پس از این مصاحبه تصمیم گرفتند تا قرارداد رونالدو را فسخ کنند. اکنون این سوال مطرح می‌شود که آیا تن هاخ در فصل 25-2024 همچنان سرمربی منچستریونایتد خواهد بود یا خیر، چراکه وسلی اسنایدر، ستاره سابق آژاکس، اینتر و رئال مادرید به Veronica Offside در مورد هموطن هلندی خود و جایی که اوضاع در انگلیس برای او به اشتباه پیش رفت، صحبت کرده است.

انتقادات وسلی اسنایدر از تن هاخ

اسنایدر معتقد است که تن هاخ با به چالش کشیدن رونالدو، احترام رختکن را از دست داد و در نهایت شغل خود را نیز از دست خواهد داد.

او قبلاً با رقابت با رونالدو اشتباه کرد. او احترام همه را در آنجا از دست داد. او فکر می‌کرد که کار دیگری انجام می‌شود، اما البته نه. آن بچه‌ها در رختکن فکر می‌کردند: "این مرد دیوانه است؟

اسنایدر در مورد اخراج تن هاخ که به تیتر یک این روزهای خبرگزاری‌های انگلیسی تبدیل شده است، افزود:

البته. او از قبل هم به خوبی می‌داند که باید برود. اما خودش نمی‌خواهد که با پای خودش برود. اگر من جای او بودم، راحت سر جای خودم می‌نشستم [تا اخراج شوم].

 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • اسنایدر: تن هاخ با برخورد اشتباه با رونالدو، احترام رختکن منچستریونایتد را از دست داد
  • ممنوعیت حجاب در المپیک پاریس برای زنان فرانسه!
  • نگاه به ماجرای غزه از منظر «ما رأیت إلا جمیلا»
  • نگاه اسلام به جامعه کارگری همراه با رأفت و احترام است
  • نگاه دیدن اسلام به جامعه کارگری، نگاه رأفت همراه با احترام است
  • بازداشت ژرار دوپاردیو به اتهام تجاوز جنسی/حمایت مکرون فایده‌ای نداشت
  • بازداشت ژرار دوپاردیو به اتهام تجاوز جنسی/ حمایت مکرون فایده‌ای نداشت
  • تلاش مکرون برای تبدیل اتحادیه اروپا به قدرت هسته ای مستقل
  • اعلام آمادگی مکرون برای استفاده از سلاح هسته ای علیه روسیه
  • مکرون دوباره طرح کاربرد سلاح هسته‌ای در مقابل روسیه را مطرح کرد