Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-16@12:48:17 GMT

بارش ها در راه اصفهان/ احتمال آب گرفتگی معابر استان

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۹۷۱۹۴

بارش ها در راه اصفهان/ احتمال آب گرفتگی معابر استان

مسئول اداره پیش بینی هواشناسی اصفهان گفت: بارش هایی را در سطح استان اصفهان از امروز تا اواخر هفته شاهد خواهیم بود که امکان دارد در برخی از نقاط آب گرفتگی در مسیرها اتفاق بیفتد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن خدابخش در گفت و‌گو با صاحب نیوز؛ اظهار کرد: پیش بینی شده است که ارتفاعات مناطق غربی و شمالی استان اصفهان بارش برف را تجربه کنند و فردا هم در استان وضعیت نیمه ابری تا ابری و گاهی رگبار باران، رعد و برق و وزش باد نسبتاً شدید خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان ادامه داد: صبح روزهای سه شنبه و چهارشنبه مه بیشتری پدیدار می شود که با توجه به کاهش دید بهتر است رانندگان دقت بیشتری کنند.

وی همچنین خاطر نشان کرد: بارش هایی را در سطح استان اصفهان از امروز تا اواخر هفته شاهد خواهیم بود که امکان دارد در برخی از نقاط آب گرفتگی در مسیرها اتفاق بیفتد.

با اشاره به وضعیت جوی هوای اصفهان اظهار داشت: کمینه دمای هوا در 24 ساعت آینده در اکثر نقاط استان یک تا دو درجه کاهش خواهد داشت.

همچنین بر اساس اعلام ایستگاه ازن سنجی اصفهان دما 9 درجه و و میزان رطوبت 93 است که در حال حاضر چادگان با 4 درجه و وضعیت جوی ابری خنک ترین مرکز است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۹۷۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال بارش خفیف باران در زنجان

محمدرضا رحمان‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در روز دوشنبه آسمان زنجان صاف گاهی با افزایش ابر همراه بوده و در بعد از ظهر شاهد وزش باد خواهیم بود.

وی وضعیت جوی در روز سه‌شنبه را صاف در بعد از ظهر افزایش ابر و وزش باد با احتمال بارش خفیف باران توصیف کرد و گفت: روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه آسمان زنجان صاف تا کمی ابری در بعد از ظهر دارای وزش باد خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان تصریح کرد: از روز جمعه هفته جاری با عبور امواجی از منطقه شاهد بارش پراکنده باران در برخی مناطق استان خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه از روز جمعه هفته جاری تا یکشنبه هفته بعد شرایط جوی نسبتاً ناپایداری در استان حاکم خواهد شد، ادامه داد: این وضعیت به شکل وزش باد و بارش پراکنده باران خود را نشان می‌دهد.

رحمان‌نیا با بیان اینکه دمای هوای استان طی روزهای آتی افزایش می‌یابد، یادآور شد: در شبانه روز گذشته روستای خیرآباد با منفی چهار درجه سانتیگراد سردترین و گیلوان در شهرستان طارم با ۲۵ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین نقطه استان زنجان بودند.

وی افزود: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان سه و ۱۹ درجه، ابهر یک و ۱۷ درجه، خرمدره سه و ۱۷ درجه، آب‌بر ۹ و ۲۵ درجه، قیدار هفت و ۱۵ درجه، سلطانیه منفی یک و ۱۸ درجه و ماهنشان پنج و ۲۲ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

کد خبر 6078563

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین
  • هوای اصفهان ۶ درجه گرم‌تر می‌شود / تشدید بارش‌ها همراه با وزش باد در استان
  • سامانه بارشی تا چهارشنبه در اصفهان ماندگار است / افزایش ۶ درجه‌ای
  • پیش بینی وضعیت آب و هوای تهران
  • ورود سامانه بارشی ‌به‌ خوزستان از امروز
  • احتمال بارش خفیف باران در زنجان
  • تداوم بارش‌ها و وزش باد شدید در نقاط مختلف کشور
  • هوای اصفهان گرم‌تر می‌شود / منتظر بارش‌های بهاری باشید
  • فیلم | باران بهاری و آب‌گرفتگی معابر بجنورد
  • تهران از فردا گرم می‌ شود | احتمال بارندگی در ارتفاعات