Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول گروه جهادی شهید مدافع حرم عباس کردونی گفت: از طریق مشورت با مدیر مدرسه ابتدایی علامه امینی نیازها به ترتیب اولویت مشخص سپس با تامین مخارج جهادگران این گروه فعالیت خود را در این مدرسه شروع کردند. ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۴ استانها خوزستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، برنامه‌های جهادی امروزه به یکی از برنامه‌های مهم و درخشان جوانان انقلابی تبدیل شده که نشان دهنده روحیه جهادی این جوانان برای اقدامات آتش به اختیار برای اصلاح نابسامانی‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرام حق وردی مسئول یکی از این گروه‌ها است که در خوزستان فعال است، وی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز اظهار داشت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره حضور در مناطق محروم در قالب گروه‌های جهادی با هدف محرومیت‌زدایی در ابعاد مختلف به ویژه جوانان و طرفی دیگر با نگاه به زندگی سیره شهدا گروهی از جوانان شهرستان اهواز با نام گروه جهادی شهید مدافع حرم مربی بسیجی عباس کردونی با حضور در مناطق محروم اقدام به فعالیت می‌کنند.

با بیان اینکه گروه شهید مدافع حرم مربی بسیجی عباس کردونی در سال 1395 تاسیس شده، افزود: این گروه متعلق به پایگاه ایثار مسجدالرسول (ص) بوده که با تبلیغ این حرکت خداپسندانه هم اکنون دارای جهادگرانی با رده‌های سنی نوجوان، جوان و بزرگسال از صنف های مختلف جامعه است.

مسئول گروه جهادی شهید مدافع حرم مربی بسیجی عباس کردونی محورهای فعالیت گروه را زمینه های فرهنگی،درمانی،عمرانی و حمایتی عنوان کرد و گفت: جهادگران بی مزت و منت این گروه اغلب جوانان اهواز و شهرستان کارون هستند که به صورت خودجوش در این امر خداپسندانه شرکت می‌کنند.

وی با اشاره به فعالیت‌های فعالیت ها انجام شده در گروه جهادی شهید مدافع حرم مربی بسیجی عباس کردونی بیان کرد: فعالیت‌های این گروه در چند بخش است که در بخش تبلیغاتی فعالیت‌هایی از قبیل اقامه نماز جاعت، جلسات معرفتی برای رده های سنی مختلف، برگزاری مسابقات و برنامه‌های ورزشی برای رده سنی کودک ونوجوان،برپایی جلسه مشاوره ویژه خواهران در بخش عمرانی نیز ساخت پی دیوار دور مدرسه شهید عباس کردونی ،مشارکت در ساخت مسجد و خانه عالم روستا انجام شده است.

حق وردی تصریح کرد: استقرار پژشک متخصص در روستا، شناسایی چند خانواده مستضعف و تهیه بسته ارزاق برای آنها از فعالیت‌های درمانی و حمایتی گروه جهادی شهید مدافع حرم مربی بسیجی عباس کردونی به مردم ساکن در مناطق محروم است.

وی اعضاء این گروه با شناسنایی خانواده های مستضعف وهمچنین مدارسی در شهرستان اهواز بخش مرکزی که نیازمند این حرکت الهی هستند ،ادامه فعالیت خود را در بهار97در مناطق محروم متمرکز کردند و هم اکنون با لطف و عنایت خداوند متعال در مدرسه ابتدایی علامه امینی واقع در آخر آسفالت مشغول به فعالیت هستند.

مسئول گروه جهادی شهید مدافع حرم مربی بسیجی عباس کردونی درباره فعالیت‌های انجام شده در مدرسه ابتدایی علامه امینی گفت: از طریق مشورت با مدیران و مبلغ این مدرسه نیازها به ترتیب اولویت مشخص سپس با تامین مخارج جهادگران این گروه فعالیت خود را در این مدرسه شروع کردند.

وی افزود: تعمیر، جابه جایی و راه اندازی آب تصفیه کن ، سرویس و نصب آب سردکن ، زیر سازی و رنگ آمیزی سالن و کلاس‌های مدرسه و نمازخانه با متراژی در 650متر مربع از جمله فعالیت‌های انجام شده در مدرسه ابتدایی علامه امینی است.

انتهای پیام/

R41468/P1357/S6,57/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۹۷۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هویت بخشی به مدارس آذربایجان‌غربی در دستور کار است

ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی گفت: جهاد مدرسه سازی در دولت سیزدهم با قدرت، سرعت و با کیفیت ادامه دارد.

پیام صدقی، ۸ اردیبهشت ماه در آیین تودیع و معارفه مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بر اهمیت مشارکت در امر مدرسه سازی تاکید کرد و ادامه داد: ظرفیت‌های بزرگی در استان وجود دارد که می‌توان از این ظرفیت برای امر مدرسه سازی استفاده کرد. 

صدقی با بیان اینکه تکمیل پروژه‌های نیمه تمام جزو اولویتهاست، گفت: هویت بخشی به مدرسه و معماری مدارس، ساماندهی املاک مازاد و ساخت مجتمع‌های بزرگ با رویکرد محله محور در استان در دستور کار است. 

قهرمان رحمانی، مدیرکل سابق نوسازی، توسعه و تجهیز استان نیز گفت: با جذب ۱۳۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات امسال، مدارس نیمه تمام تکمیل و مدارس جدید ساخته خواهد شد. 

وی با بیان اینکه جبران کمبود سرانه فضای آموزشی در استان باید در اولویت باشد، افزود: اولویت دولت تکمیل هنرستانهاست لذا با جذب اعتبارات و تکمیل هنرستانها و ۸ پروژه نیمه تمام گام موثری در توسعه فضاهای آموزشی استان می توان برداشت. 

به گزارش ایسنا، در این مراسم از زحمات قهرمان رحمانی، مدیرکل سابق تقدیر و پیام صدقی به عنوان مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی معرفی شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آموزش دانش‌آموزان سیل‌زده در مکان‌های عمومی
  • افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰۱ مدرسه در استان بوشهر
  • مدارس نیمه‌تمام آذربایجان‌غربی تکمیل می‌شود
  • تکمیل مدارس نیمه تمام آذربایجان‌غربی با جذب ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار
  • هویت بخشی به مدارس آذربایجان‌غربی در دستور کار است
  • ظرفیت گروه‌های جهادی در نوسازی مدارس استفاده شود
  • آغاز ارزیابی جهش تحصیلی ابتدایی از ۱۵ اردیبهشت ماه
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • فعالیت ۶۸ دانشجو معلم جهادگر به مدت ۱۷ روز در ارومیه و خوی
  • اماندهی حریم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان