Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-28@09:52:24 GMT

ارتفاع برف در محور کندوان به نیم متر رسید

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۹۸۱۰۹

ارتفاع برف در محور کندوان به نیم متر رسید

سیدمحمدرضا رضوی در شهرستان ساری، اظهار کرد: بارندگی از شنبه شب در آسمان مازندران گسترش پیدا کرد که به‌دلیل کاهش دما بارش در ارتفاعات به‌صورت برف بود.

خبرگزاری فارس: مدیرکل هواشناسی مازندران گفت: بیشترین بارش برف در این مدت از کندوان با ارتفاع ۳۵ تا ۵۰ سانتی‌متر گزارش شده است.

سیدمحمدرضا رضوی در شهرستان ساری، اظهار کرد: بارندگی از شنبه شب در آسمان مازندران گسترش پیدا کرد که به‌دلیل کاهش دما بارش در ارتفاعات به‌صورت برف بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: بیشترین بارش برف در این مدت از کندوان با ارتفاع ۳۵ تا ۵۰، سیاه‌بیشه ۲۵، محدوده امام‌زاده هاشم هراز ۱۵ تا ۲۰، شوراب سوادکوه، کجور و کلاردشت ۱۵، ارتفاعات هزارجریب بین ۵ تا ۱۵، بلده ۱۱، آلاشت پنج و کیاسر چهار سانتی‌متر به ثبت رسیده است.

مدیرکل هواشناسی مازندران ادامه داد: بیشترین بارش باران نیز در این مدت از پل‌سفید ۲۳، ساری ۲۲، دشت‌ناز و قراخیل قائم‌شهر ۲۱ و نوشهر و آمل ۱۷ میلی‌متر گزارش شده است.

رضوی با اعلام اینکه امروز بارش‌ها کماکان در آسمان مازندران ادامه دارد، گفت: براساس نقشه‌های امروز هواشناسی پایان هفته‌ای همراه با افزایش دما و وزش باد گرم پیش رو داریم.

انتهای پیام/خ لینک کوتاه خبر: farda.fr/003MlB

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۹۸۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم شرایط ناپایدار جوی تا آخر هفته در اردبیل

مجید کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بر اساس آخرین نقشه‌های هواشناسی و پیرو هشدار صادره شماره ۱ سطح زرد شرایط جوی تا روز پنجشنبه ناپایدار خواهد بود.

وی با بیان اینکه طی امروز با گذر سامانه بارشی از منطقه، آسمان بیشتر مناطق استان ابری و مه آلود بوده و در برخی مناطق بارش باران پیش‌بینی می‌شود، گفت: از بعدازظهر امروز با آغاز وزش باد جنوبی به تدریج از میزان ابرها کاسته می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: از امشب با تقویت جریانات جنوبی بر سرعت وزش باد افزوده شده و برای فردا در اغلب مناطق استان به ویژه در مناطق مرکزی و جنوبی استان پدیده غالب وزش باد جنوبی با سرعت تند تا شدید خواهد بود.

کوهی ادامه داد: مجدداً از عصر سه شنبه با گذر سامانه بارشی از شمال غرب کشور، آسمان استان ابری شده و از سه شنبه شب تا قبل از ظهر چهارشنبه ضمن کاهش نسبی دمای هوا در مناطقی از استان بارش باران پیش بینی می‌شود.

وی با تاکید بر توجه به توصیه‌های هشدار هواشناسی خاطرنشان کرد: روز پنجشنبه هرچند از شدت ناپایداری‌ها کاسته خواهد شد، اما به لحاظ شرایط فصلی و محلی رشد ابر و بارش رگباری دور از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: روز جمعه با پایداری نسبی شرایط جوی، آسمان استان غالباً صاف همراه با وزش ملایم باد و افزایش نسبی دمای هوا خواهد بود.

کد خبر 6062068

دیگر خبرها

  • تردد در محورهای هراز، سوادکوه و کیاسر عادی است/ ترافیک سنگین در کندوان
  • آسمان نیمه ابری در مازندران
  • رفع مشکلات ترافیکی و ایمن سازی جاده کندوان تا پایان دولت سیزدهم
  • ۷ کیلومتر از محور کندوان نیازمند تعریض و چهاربانده شدن است
  • تکمیل راه‌های نیمه‌تمام مازندران به تأمین اعتبارات نیاز دارد
  • اهالی ۷۰ روستای چالوس درگیر یکطرفه شدن کندوان هستند
  • محور کندوان یک‌طرفه شد/ کاهش ۶۱ درصدی تصادفات منجر به فوت در محورهای مواصلاتی مازندران
  • رییس مرکز مدیریت راه های مازندران: ترافیک در محورهای کندوان و هراز سنگین است
  • آسمان صاف و نیمه ابری در مازندران
  • تداوم شرایط ناپایدار جوی تا آخر هفته در اردبیل