Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-06@18:25:35 GMT

نارضایتی مشترکین از تماس‌های تبلیغاتی

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۹۸۲۲۷

نارضایتی مشترکین از تماس‌های تبلیغاتی

به گزارش جهان نيوز ، در دنیا امروز موضوع تبلیغات جایگاه ویژه‌ای در بازار کالا و خدمات یافته و سالانه برای آن مبالغ زیادی صرف می‌شود.
تاثیر گذاری بالا و صرف هزینه‌های قابل توجه در آن سبب شده تبلیغات روزانه اشکال جدیدی به خود بگیرد و پا به پا رشد تکنولوژی پیشرفت کند.پ   در کنار به روز شدن تبلیغات، اما همچنان برخی از تبلیغات سنتی به قدرت خود از قبل باقی است که این موارد می‌تواند در زندگی امروز مشکل ساز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پیامک‌ها و تلفن‌های تبلیغاتی از جمله مواردی هستند که شرکت‌ها و مراکز تبلیغاتی سال‌ها است به عنوان ابزار از آن استفاده می‌کند و که این سبک تبلیغات گاها مزاحمت‌هایی را برای مخاطبین خود ایجاد می‌کند.

درصد نارضایتی از پیامک‌های تبلیغاتی آنچنان بالا گرفت که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را بر آن داشت تا با تدوین چندین مرحله به سامان دهی پیامک‌های تبلیغاتی حرکت کند، تعدادی از شماره‌ها مسدود شدند و حسین فلاح جوشقانی رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی  از راه اندازی سامانه انتخاب پیامک‌های انبوه تبلیغاتی و ارزش افزوده تا پایان فروردین ماه خبر داده بود، که بر اساس آن ضوابط پیامک‌های تبلیغاتی به اپراتورهای موبایل ابلاغ شده که برمبنای آن اپراتورها باید به صورت یکسان از طریق یک سامانه واحد، خدمات پیامکی خود را به مشترکان تلفن همراه اعلام و مشترک در صورت تمایل، این دسته از خدمات را انتخاب خواهد کرد.

در حقیقت با راه اندازی این خدمات از مشترک اجازه ارسال پیامک گرفته می‌شود و یا افراد می‌توانند موضوع پیامک‌های دریافتی خود را انتخاب کنند.حال با نزدیک شدن به روزهای پایانی فروردین ماه مشترکین در انتظار اجرا کامل این طرح هستند.

شرایط مشابه‌ای که پیش از این برای پیامک‌ها اعلام شده بود، در شرایط فعلی برای تلفن‌های گویا نیز ادامه دارد و باید منتظر ماند و دید مسئولین ذی ربط چگونه با این مشکل نیز برخورد خواهند کرد.
منبع: میزان

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۹۸۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأخیر در صدور پروانه ساختمانی موجب مشکلات مالی و نارضایتی مردم می‌شود

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه تأخیر در صدور پروانه ساختمانی تا شش ماه موجب ایجاد مشکلات مالی و نارضایتی مردم می‌شود، گفت: با تاخیر در صدور پروانه، سرمایه‌ای که قرار است از مردم گرفته شود، قفل است و نتایج موثری به‌دنبال ندارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا عباس حاج‌رسولی‌ها امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در صدوسی‌ویکمین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان در تذکری با بیان اینکه تأخیر در صدور پروانه تا شش ماه موجب ایجاد مشکلات مالی و نارضایتی مردم می‌شود، اظهار کرد: شهرداران مناطق در این خصوص باید به‌صورت ویژه اقدام کنند و هر ماه روند اصلاح صدور پروانه را در منطقه فعالیت خود گزارش دهند.

وی افزود: با تأخیر در صدور پروانه، سرمایه‌ای که قرار است از مردم گرفته شود، قفل است و نتایج مؤثری به‌دنبال ندارد.

کد خبر 750788

دیگر خبرها

  • چرا در دیدار پرسپولیس و سپاهان آمبولانس نبود
  • آمادگی پیام رسان بله برای ارائه خدمات به مسافران سرزمین وحی
  • راهنمای طراحی و چاپ حرفه ای کاتالوگ در چاپخانه تهران
  • تبلیغات کاندیداها در رسانه ملی گلستان آغاز شد
  • واگذاری ساماندهی پیامک‌های تبلیغاتی به سازمان تنظیم مقررات
  • مرکزی| مهمانان ناخوانده‌ای به نام «پیامک‌های تبلیغاتی»
  • تأخیر در صدور پروانه ساختمانی موجب مشکلات مالی و نارضایتی مردم می‌شود
  • پاسخگویی به ۳۵۷ هزار تماس مشترکین آب و فاضلاب قم
  • جزئیات تعرفه مکالمه و اینترنت برای حجاج اعلام شد
  • اعلام جزئیات تعرفه مکالمه و اینترنت برای حجاج ایرانی